Zwrot starego paszportu?

Data: 2011-03-02 07:10:45
Autor: Tadeusz
Zwrot starego paszportu?
Witam,

Chcę złożyć wniosek o nowy paszport. Poprzedni jest nieważny od 5 lat,
problem polega na tym, że nie mogę go znaleźć.

Czy istnieje obowiązek zwrotu poprzedniego dokumentu? Nie mogę znaleźć
na ten temat żadnej informacji, szczególnie o tym, czy będę musiał
ewentualnie dopłacić coś do tych 140 złotych opłaty za wydanie.

Z góry dziękuję za informację.

Tadeusz

Data: 2011-03-02 15:55:09
Autor: m4rkiz
Zwrot starego paszportu?
Użytkownik "Tadeusz" <t.bielicki@yahoo.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0aa67fbd-6854-48c6-9a7c-0a210f03fc24@t8g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

ztcw nie, jezeli uplynal termin waznosci dodatkowe oplaty nie sa pobierane

Data: 2011-03-03 05:10:52
Autor: Tadeusz
Zwrot starego paszportu?
On 2 Mar, 16:55, "m4rkiz" <aa@bb.cpl> wrote:
U ytkownik "Tadeusz" <t.bielicki@yahoo.com> napisa w wiadomo ci grup

> Chc z o y wniosek o nowy paszport. Poprzedni jest niewa ny od 5 lat,
> problem polega na tym, e nie mog go znale .

> Czy istnieje obowi zek zwrotu poprzedniego dokumentu? Nie mog znale
> na ten temat adnej informacji, szczeg lnie o tym, czy b d musia
> ewentualnie dop aci co do tych 140 z otych op aty za wydanie.

ztcw nie, jezeli uplynal termin waznosci dodatkowe oplaty nie sa pobierane

Dziękuję za informację.

Interesuje mnie również, czy będę musiał oddać / przedstawić stary
dokument.

Data: 2011-03-03 16:36:37
Autor: m4rkiz
Zwrot starego paszportu?
Użytkownik "Tadeusz" <t.bielicki@yahoo.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e5e29459-25ed-4c5c-a1b5-39ff95259e12@p16g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

nie jest mi znana jakakolwiek podstawa prawna ktora nakazywalaby
okazanie badz zwrot niewaznego paszportu

w koncu nic nie zakazuje zniszczenia paszportu ktory utracil waznosc

Data: 2011-03-02 18:28:29
Autor: Robert Tomasik
Zwrot starego paszportu?

Ode mnie nikt nigdy nie domagał sie zwrotu starego paszportu.

Data: 2011-03-02 19:06:46
Autor: mvoicem
Zwrot starego paszportu?
(02.03.2011 18:28), Robert Tomasik wrote:
Użytkownik "Tadeusz" <t.bielicki@yahoo.com> napisał w wiadomości

Ode mnie nikt nigdy nie domagał sie zwrotu starego paszportu.

Ode mnie chcieli stary paszport, przedziurkowali, oddali. To było 11 lat
temu.

p. m.

Data: 2011-03-02 19:11:49
Autor: Robert Tomasik
Zwrot starego paszportu?
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d6e8735$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A nie robiłeś paszportu przed utratą ważności poprzedniego?

Data: 2011-03-02 20:02:53
Autor: mvoicem
Zwrot starego paszportu?
(02.03.2011 19:11), Robert Tomasik wrote:
[...]

A możliwe że stary był jeszcze ważny. Głowy nie dam.

p. m.

Zwrot starego paszportu?