Zwrot towaru - brak zwrotu należności

Data: 2012-06-13 10:20:23
Autor:
Zwrot towaru - brak zwrotu należności
Witam!
Mam małą zawiłostkę :

Kupiłem towar na Allegro o wartości ok. 900zł
Po otrzymaniu okazało się, że produkt jest inny niż w opisie.
Po uzgodnieniach ze sprzedawcą i po otrzymaniu maila o treści :
"JA xx xx PRZEŚLĘ xx ZŁ PLUS xx ZŁ ZA PRZESYŁKĘ ZA ZWROT PRZESYŁKI xxx. " sprzęt został odesłany.
Czekam już miesiąc na zwrot i nic z tego nie wynika.

Z tego co się dowiadywałem zdarzenie nie podlega pod art. 286 paragraf 1k/k,
gdyż towar otrzymałem. A że był inny niż w opisie, to już inna historia...
Byłem pewny, że skorzystam z POK Allegro, a chyba nie da rady :(

Jak ten temat ugryźć ?
Podobno jedyna droga to oskarżenie o  "niekorzystne rozporządzenie cudzym mieniem". Tylko kogo za to ścigać, jeżeli Konto na Allegro jest na męża,
a kasę wpłaciłem żonie....

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

--

Zwrot towaru - brak zwrotu należności