Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Zwrot towaru kupionego przez internet.

Zwrot towaru kupionego przez internet.

Data: 2009-10-21 23:04:34
Autor: stebi
Zwrot towaru kupionego przez internet.
Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że trochę inną.
Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym.
Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem.
Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok urządzenia."
http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamrazarka_SAMSUNG_RL_44QTUSWYPRZEDAZ-16896.html
Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.

Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
stebi

Data: 2009-10-21 23:41:16
Autor: kuba
Zwrot towaru kupionego przez internet.
stebi pisze:

Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.

Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
stebi

Możesz zrezygnować przed wysyłką - wyślij im pisemne oświadczenie poleconym i najlepiej jeszcze zadzwoń i powiedz, że rezygnujesz.

Jeżeli dostaną informację już po wysyłce, to obciążą Cię kosztami (sporne jest to, czy mogą, ale raczej mogą).

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Data: 2009-10-23 23:59:07
Autor: tg
Zwrot towaru kupionego przez internet.
"stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> wrote in message news:hbnt0v$2o02$1opal.icpnet.pl...
Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie,

jak sie dogadasz

albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.

mozesz
musisz ich o tym poinformowac, nie wystarczy nie odebrac

Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?

oczywiscie ze ty, z jakiej racji sklep mialby placic za to ze
klient sie rozmyslil, to nie wypozyczalnia

Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".

link nie dziala
bylo napisane? mozna bylo przeczytac
nawet jezeli w niewlasciwym twoim zdaniem miejscu, to dalej nie zmienia
faktu ze mogles sie z tym zapoznac przed zawarciem umowy

Data: 2009-10-26 03:31:14
Autor: Bond Piotr Bond
Zwrot towaru kupionego przez internet.
On 21 Paź, 22:04, stebi <michalsnielupiesp...@net.pl> wrote:
Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że
trochę inną.
Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym.
Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem.
Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na
samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok
urządzenia."http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamrazarka_SAMSUNG_RL_44QTUSWYPRZE...
Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.

Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
stebi

zwrot  ie zwrot potargowac się mozna

Zwrot towaru kupionego przez internet.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona