Data: 2009-10-21 23:04:34 | |
Autor: stebi | |
Zwrot towaru kupionego przez internet. | |
Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że trochę inną.
Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym. Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem. Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok urządzenia." http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamrazarka_SAMSUNG_RL_44QTUSWYPRZEDAZ-16896.html Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy. Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep? Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna". Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną. Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź stebi |
|
Data: 2009-10-21 23:41:16 | |
Autor: kuba | |
Zwrot towaru kupionego przez internet. | |
stebi pisze:
Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy. Możesz zrezygnować przed wysyłką - wyślij im pisemne oświadczenie poleconym i najlepiej jeszcze zadzwoń i powiedz, że rezygnujesz. Jeżeli dostaną informację już po wysyłce, to obciążą Cię kosztami (sporne jest to, czy mogą, ale raczej mogą). -- kuba www.fashioncorner.pl |
|
Data: 2009-10-23 23:59:07 | |
Autor: tg | |
Zwrot towaru kupionego przez internet. | |
"stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> wrote in message news:hbnt0v$2o02$1opal.icpnet.pl...
Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, jak sie dogadasz albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy. mozesz musisz ich o tym poinformowac, nie wystarczy nie odebrac Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep? oczywiscie ze ty, z jakiej racji sklep mialby placic za to ze klient sie rozmyslil, to nie wypozyczalnia Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna". link nie dziala bylo napisane? mozna bylo przeczytac nawet jezeli w niewlasciwym twoim zdaniem miejscu, to dalej nie zmienia faktu ze mogles sie z tym zapoznac przed zawarciem umowy |
|
Data: 2009-10-26 03:31:14 | |
Autor: Bond Piotr Bond | |
Zwrot towaru kupionego przez internet. | |
On 21 Paź, 22:04, stebi <michalsnielupiesp...@net.pl> wrote:
Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że zwrot ie zwrot potargowac się mozna |