Zwrot towaru kupionego przez internet.

Data: 2009-10-21 23:41:16
Autor: kuba
Zwrot towaru kupionego przez internet.
stebi pisze:

Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.

Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
stebi

Możesz zrezygnować przed wysyłką - wyślij im pisemne oświadczenie poleconym i najlepiej jeszcze zadzwoń i powiedz, że rezygnujesz.

Jeżeli dostaną informację już po wysyłce, to obciążą Cię kosztami (sporne jest to, czy mogą, ale raczej mogą).

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Zwrot towaru kupionego przez internet.