On 21 Paź, 22:04, stebi <michalsnielupiesp...@net.pl> wrote:
Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że
trochę inną.
Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym.
Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem.
Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na
samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok
urządzenia."http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamrazarka_SAMSUNG_RL_44QTUSWYPRZE...
Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.
Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
stebi
zwrot ie zwrot potargowac się mozna
|