Zwrot towaru w ciągu 10 dni a dokumenty

Data: 2010-01-08 18:37:09
Autor: Kenny
Zwrot towaru w ciągu 10 dni a dokumenty
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hhsl04$8nd$1inews.gazeta.pl...
Witam

Jestem osobą fizyczną. Zakupiłem pewien towar przez Internet w
sklepie hurt.com.pl . Zwróciłem w ciągu 10 dni. Sklep ociąga się ze
zwrotem gotówki. Na kolejne ponaglenia dostałem maila, że wyślą
fakturę korygującą "w celu podpisania". Muszę coś takiego im
odsyłać? Pierwszy raz słyszę o takich praktykach.

Placiles moze kartą? Zloz reklamacje w swoim banku.

Tez przed swietami zwracalem towar. Czternastego dnia od rezygnacji z zakupu wykonalem telefon do sklepu i przypomnialem, ze wlasnie czas im sie skonczyl. Obiecali zwrocic. Dalem im pare dni, cisza. No to reklamacja transakcji karta w banku - skutkiem czego byl zwrot na karcie w 48h.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-01-08 19:05:14
Autor: Zbynek Ltd.
Kenny napisał(a) :
[...]

Niestety nie. Przelewem.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-08 22:23:49
Autor: gacek
Kenny wrote:
[...]

Reklamację że co?

Przecież sam płaciłeś, sam podałeś dane karty, jaka jest podstawa do reklamacji?

gacek

Data: 2010-01-08 23:25:59
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-08 22:23, gacek wrote:

Placiles moze kartą? Zloz reklamacje w swoim banku.

Reklamację że co?

Przecież sam płaciłeś, sam podałeś dane karty, jaka jest podstawa do
reklamacji?

Reklamację, że pobrano należność i nie zwrócono

Dla karty Visa są to kody reklamacji:

Cancelled Recurring Transaction 41
Not as Described or Defective Merchandise 53
Credit Not Processed 85

Reklamację trzeba złożyć najpóźniej do 120 dnia od daty transakcji

Data: 2010-01-09 07:38:42
Autor: gacek
Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
On 2010-01-08 22:23, gacek wrote:

[...]

Merchant continued to charge cardholder's account for recurring transaction after receiving a notice of cancellation.

jaki masz związek?

gacek

Data: 2010-01-10 12:08:25
Autor: Kenny
On 2010-01-08 22:23, gacek wrote:

[...]

A pozostale przeczytales?

Visa Reason Code 85/MasterCard Reason Code 60

Credit Not Processed. (Visa/MasterCard). Cardholder acknowledges participating in the Transaction and claims the merchant owes them a credit as they have returned or cancelled the goods/services. To date the Cardholder states they have not received a credit.

--
Pozdr.
Kenny

Zwrot towaru w ciągu 10 dni a dokumenty