Zwrot towaru zakupionego przez allegro - co mogę zrobić

Data: 2011-12-08 18:57:08
Autor: Krzysztof 45
Zwrot towaru zakupionego przez allegro - co mogę zrobić
Lukasz napisał(a):
Pytanie do was co moge zrobic zeby odzyskac pieniadze?
Lata temu miałem podobny przypadek, tyle że rzecz zamiast oryginalna okazała się podłą podróbką. Wypierał się i nie chciał zwrócić pieniędzy + kosztów wysyłki.
Poinformowałem go że odsyłam mu to gówno i żądam zwrotu pieniędzy. Poinformowałem go że jeżeli do tego i tego dnia nie będzie środków na koncie, odwiedzę go w innymi jego klientami.
Było to skuteczne.
--
Krzysiek

Data: 2011-12-08 10:57:52
Autor: Lukasz
On 8 Gru, 18:57, Krzysztof 45 <mekarWYTNI...@vp.pl> wrote:
[...]

ok dzieki za odpowiedz tylko ze to mi nic nie pomoglo :) czy prawnie
przysluguje mi cos gdy w trakcie uzycia funkcji w menu reset przestaly
dzialac przyciski ? czy sprzedawca za to odpowiada i mam prawo zwrocic
sie do niego o oddanie mi pieniedzy ? czy juz tylko do tej osoby ktora
wystawila gwarancje??

Data: 2011-12-08 20:45:20
Autor: Krzysztof 45
Lukasz napisał(a):
ok dzieki za odpowiedz tylko ze to mi nic nie pomoglo :)
Pomogło, tylko Ty jeszcze sobie tego nie uświadomiłeś.
Jest to najskuteczniejsza metoda odzyskania pieniędzy od pałamenciarzy.
czy prawnie ...]
Prawnie, to on może Ciebie pozwać o nękanie.
Kupiłeś rzecz używana, a sprzedający nie udzielił Ci pisemnej rękojmi ani gwarancji rozruchowej. Bo ta gwarancja z fotki to kit.
Czy sprzedawca za to odpowiada i mam prawo zwrocic
sie do niego o oddanie mi pieniedzy ?
Zawsze masz takie prawo. A on ma prawo do tego Twojego prawa ustosunkować sie, nie zawsze po Twojej myśli. Czyli wysłać Cię na drzewo.
czy juz tylko do tej osoby ktora
wystawila gwarancje??
To jest spychologia tego od którego sprzedałeś. Tamten Ciebie nie powinien interesować.
--
Krzysiek

Data: 2011-12-09 07:10:23
Autor: mz
Zwrot towaru zakupionego przez allegro - co mogę zrobić
Masz prawo podać go do sądu lub iść z gwarancją do sklepu w którym monitor został zakupiony i powiedzieć żeby go naprawili. Nie ma tu zastosowania przepis mówiący o 10 dniach na zwrot. Sprzedający jest osobą fizyczną nie firmą.

Zwrot towaru zakupionego przez allegro - co mogę zrobić