Zwrot w Getinbank - promocja Mastercard Mobile

Data: 2014-01-24 20:51:31
Autor: Krzysiek Z.
Zwrot w Getinbank - promocja Mastercard Mobile
Bank da³ dzi¶ dwie stóweczki za promocjê MCM :)
Wczesniej by³o piêæ dyszek za "aktywn± kartê" co daje razem dwie¶cie piêædziesi±t z³ociszy za styczeñ.
Takie promocje to ja lubiê :)

Data: 2014-01-24 21:15:45
Autor: animka
Zwrot w Getinbank - promocja Mastercard Mobile
W dniu 2014-01-24 20:51, Krzysiek Z. pisze:
Bank dał dziś dwie stóweczki za promocję MCM :)
Wczesniej było pięć dyszek za "aktywną kartę" co daje razem dwieście
pięćdziesiąt złociszy za styczeń.
Takie promocje to ja lubiÄ™ :)

To będzie co miesiąc?

--
animka

Data: 2014-01-25 12:30:04
Autor: kowtow
Zwrot w Getinbank - promocja Mastercard Mobile

To bjdzie co miesi1c?

Nie Mikolaj juz byl -- -

Data: 2014-01-26 15:35:01
Autor: Krzysiek Z.

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lbuoer$uef$1node1.news.atman.pl...
[...]

niestety 200 zł jednorazowo, ale w sumie zero wysiłku było :)

Data: 2014-01-27 03:24:26
Autor: animka
W dniu 2014-01-26 15:35, Krzysiek Z. pisze:

[...]

No to od lutego już po 50 zł. Tez nieźle.

--
animka

Data: 2014-01-27 22:18:00
Autor: Pit
W dniu 2014-01-27 03:24, animka pisze:
No to od lutego już po 50 zł. Tez nieźle.

PoproszÄ™ linka do promocji.

Pit

Data: 2014-01-28 02:37:03
Autor: animka
W dniu 2014-01-27 22:18, Pit pisze:
W dniu 2014-01-27 03:24, animka pisze:
No to od lutego już po 50 zł. Tez nieźle.

PoproszÄ™ linka do promocji.

Zapytaj konkretnÄ… osobÄ™ ja tam nie wiem, nie mam konta w tym banku.

--
animka

Data: 2014-01-28 04:42:03
Autor: pws
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 22:18:00 UTC+1 użytkownik Pit napisał:
W dniu 2014-01-27 03:24, animka pisze:
> No to od lutego już po 50 zł. Tez nieźle.
 PoproszÄ™ linka do promocji.

Woilà :)

"Rachunkowa" jednorazowa:
https://getinup.pl/mastercardmobile/
http://www.getinbank.pl/files/documents/Regulamin_promocji_MasterCard_Mobile.pdf

Aktywna Karta (6x50zł):
http://livesmarter.pl/getin-up-aktywna-karta-50-pln-przenies-konto/
http://livesmarter.pl/getin-up-konto-dla-studenta-300-zl/

http://pl.scribd.com/doc/161865561/za%C5%82-nr-1-Regulamin-AKTYWNA-KARTA
https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_przenies_konto_082013/index.php

Data: 2014-01-29 20:16:37
Autor: Pit
Zwrot w Getinbank - promocja Mastercard Mobile
W dniu 2014-01-28 13:42, pws pisze:
PoproszÄ™ linka do promocji.
Woilà:)

Dzięki.

Pit

Zwrot w Getinbank - promocja Mastercard Mobile