Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewicz Ăłw

Data: 2019-10-01 13:26:37
Autor: u2
Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewicz Ăłw
https://wpolityce.pl/kryminal/466197-nagly-zwrot-w-sledztwie-ws-zabojstwa-jaroszewiczow

Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewiczów. Dariusz S. przyznał się do udziału w zabójstwie. Akt oskarżenia jeszcze w tym roku

opublikowano: godzinę temu
Piotr Jaroszewicz z żoną Alicją / autor: Screen/You Tube

Dariusz S., oskarżony o współudział w uprowadzeniu 10-letniego chłopca oraz krakowskiego biznesmena, przyznał, że w 1992 r. brał udział w zabójstwie byłego premiera PRL Piotra Jaroszewicza i jego żony - poinformował Polsat.

Kiedy Bogusław K. w toku śledztwa dotyczącego porwania 10-letniego Kamila w Krakowie w 2017 r. wydał policji Dariusza S., ten zdecydował się pójść na współpracę z organami ścigania. Przyznał, że wcześniej już popadał w konflikt z prawem, m.in. działając w tzw. gangu karateków, zajmujących się napadami.

Podczas jednego z przesłuchań wyznał, że brał udział w zabójstwie 83-letniego premiera Piotra Jaroszewicza i jego żony, 67-letniej Alicji Solskiej. Śledczy nie ujawnili jednak, jaką rolę pełnił.

Dotychczas Dariusz S. posiadał status świadka koronnego. Utrzymywał bowiem, że podczas zbrodni wprawdzie był w willi małżeństwa, ale uczestniczył jedynie w kradzieży. Zaprzeczał, że brał udział w torturowaniu i zabijaniu domowników.

Jak informuje Polsat, do końca roku prokuratura ma przedstawić Dariuszowi S. również akt oskarżenia w sprawie Jaroszewiczów. Gangster ma być też oskarżony o dwa inne napady sprzed lat, w tym jeden zakończony zabójstwem.

Jaroszewiczów zamordowano w nocy z 31 sierpnia na 1 września 1992 r. w ich willi w podwarszawskim Aninie. Podejrzani włamali się do domu byłego premiera oraz jego żony i obezwładnili ich. Szefa rządu przez całą noc poddawali brutalnym torturom. W końcu mieli założyć rzemienną pętlę na szyi Jaroszewicza i zabić go. Żonę uśmiercili strzałem w głowę z bliskiej odległości.

Oficjalnie podanym motywem zbrodni był rabunek, ale wersja ta nie miała pokrycia w faktach, jako że z willi nie skradziono żadnych cennych przedmiotów.

Organy ścigania wprawdzie wkrótce ujęły domniemanych morderców, ale poszlakowy proces przed Sądem Wojewódzkim w Warszawie zakończył się ich uniewinnieniem z powodu braku dowodów. Warto również przypomnieć, że od samego początku śledztwa dochodziło do licznych uchybień. Nie zabezpieczono śladów w miejscu zdarzenia i nie zbadano zamka drzwi wejściowych.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:

Tajemnica Jaroszewicza
https://wpolityce.pl/polityka/383125-tajemnica-jaroszewicza

Tajemnica Jaroszewicza - część II. Zakamuflowana groźba
https://wpolityce.pl/polityka/383795-tajemnica-jaroszewicza-czesc-ii-zakamuflowana-grozba

aw/Polsat

--
I love love

Data: 2019-10-01 13:56:24
Autor: RadoslawF
Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewiczów
W dniu 2019-10-01 o 13:26, u2 pisze:

Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-10-02 12:34:54
Autor: obserwator1434
użytkownik u2 napisał:
https://wpolityce.pl/kryminal/466197-nagly-zwrot-w-sledztwie-ws-zabojstwa-jaroszewiczow

Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewiczów.

Co z tym ludkiem od FOZZu którego pisiorstwo ściągnęło do PL,
co z tym pociotkiem Kopiącej na metr w głąb (sprawa Iwony Cygan).

Dużo szumu, mało kompleksowych info zakończonych wyrokiem
skazującym. Daj coś co się zakończyło, a tak? Pastujesz tylko
pro-pisoskie wklejki jak to dzielny Ziobro walczy.

Data: 2019-10-02 22:32:49
Autor: u2
W dniu 02.10.2019 o 21:34, obserwator1434@gmail.com pisze:

Dużo szumu, mało kompleksowych info zakończonych wyrokiem
skazującym. Daj coś co się zakończyło, a tak? Pastujesz tylko
pro-pisoskie wklejki jak to dzielny Ziobro walczy.

jest zwrot w niewyjaśnionym podwójnym zabójstwie ? jest. a przez dekady nie udawało się, świadczy to o ciągłości prowadzenia śledztwa i nieustępliwości śledczych:)

--
I love love

Data: 2019-10-05 04:59:10
Autor: szalaput.kleska.alfred
użytkownik u2 napisał:
> [...]

> skazującym. Daj coś co się zakończyło, a tak? Pastujesz tylko
> pro-pisoskie wklejki jak to dzielny Ziobro walczy.

cyt.
Czy kto widział, jak biegnie króliczek ulicą?
Czy to widział kto,
czy to widział kto?
W naszym mieści szukali
króliczka ze świcą,
aż dopadli go,
aż znaleźli go... Ho, ho! Ho, ho! Ho, ho!

Zniknął za rogiem
i przepadł jak szyszka.
Ale nie płaczmy, bo
ale nie płaczmy, bo
nie o to chodzi by złowić króliczka,
ale by gonić go,
ale by gonić go,
ale by gonić go!

Data: 2019-10-05 15:21:39
Autor: u2
W dniu 05.10.2019 o 13:59, szalaput.kleska.alfred@gmail.com pisze:
nie o to chodzi by złowić króliczka,
ale by gonić go

króliczek złapany

--
I love love

Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewicz Ăłw