Zwycięstwo PiS-u

Data: 2010-11-22 19:11:07
Autor: u2
Zwycięstwo PiS-u
... i znowu wbrew merdiom poprawili swój wynik. Wyrzucenie Kluzikowej i
Poncyliusza tylko wyszło im na dobre :)

Data: 2010-11-22 10:26:55
Autor: magdaverakosiorek
Zwycięstwo PiS-u
On Nov 22, 12:11 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. i znowu wbrew merdiom poprawili swój wynik. Wyrzucenie Kluzikowej i
Poncyliusza tylko wyszło im na dobre :)

Co prawda to prawda.
Pan Prezes Jarosław Kaczyński KROCZY OD ZWYCIĘSTWA DO ZWYCIĘSTWA.

magdavera

Data: 2010-11-22 19:44:07
Autor: u2
Zwycięstwo PiS-u
W dniu 2010-11-22 19:26, magdaverakosiorek pisze:
Pan Prezes Jarosław Kaczyński KROCZY OD ZWYCIĘSTWA DO ZWYCIĘSTWA.

Oczywiście, unikniecie fizycznej likwidacji z rąk sowieckich siepaczy to
zwycięstwo.

Data: 2010-11-24 04:14:31
Autor: magdaverakosiorek
Zwycięstwo PiS-u
On Nov 22, 12:44 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Pan Prezes Jarosław Kaczyński KROCZY OD ZWYCIĘSTWA DO ZWYCIĘSTWA.

Oczywiście, unikniecie fizycznej likwidacji z rąk sowieckich siepaczy to

Nie tylko sowieckich  siepaczy ale i niemieckich. To podwojny
sukces!!!
I jeszcze  jak popatrzeć na wyniki w stolicy. To teź wielki sukces
prezesa Jarka.
Przeciez popierany przez PiS pan Bielecki cztery lata temu mial 0% a
teraz 23%.
Wzrost niesamowity!
Albo taki pan Waszczykowski w Łodzi co prosil zeby go nie mordować i
na szczęście nikt go nie zamordował.
Pierwszy raz i od razu trzecie miejsce - brazowy medal. SUKCES.
magdavera

Data: 2010-11-22 11:35:33
Autor: zbig
Zwycięstwo PiS-u
On 22 Lis, 19:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. i znowu wbrew merdiom poprawili swój wynik. Wyrzucenie Kluzikowej i
Poncyliusza tylko wyszło im na dobre :)

Masz luki w matematyce 25% w roku 2010 to MNIEJ niż 23% w roku 2006.
2 zwycięstwa w województwach w 2010 to MNIEj niż 6 w roku 2006.
Dla ułatwienia dodam, że 31% w roku 2010 to WIĘCEJ niż 27% w roku 2006
dla PO i analogicznie 13 województw to WIĘCEJ niż 10.
A jesli PiSowcy myśla inaczej to tylko można się z tego cieszyć.

Data: 2010-11-22 21:16:24
Autor: u2
Zwycięstwo PiS-u
W dniu 2010-11-22 20:35, zbig pisze:
On 22 Lis, 19:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Pis wygrał w tylu samo sejmikach co poprzednio. Wynik procentowy jest
dużo lepszy. A to dzięki temu, że spadło poparcie złodziejskiej pełobandzie.

A jesli PiSowcy myśla inaczej to tylko można się z tego cieszyć.

Tak sobie tłumacz, że jestem pisowcem :)

Data: 2010-11-23 12:49:44
Autor: zbig
Zwycięstwo PiS-u
On 22 Lis, 21:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-22 20:35, zbig pisze:

Pis wygrał w tylu samo sejmikach co poprzednio. Wynik procentowy jest
dużo lepszy.
Jesteś jakimś upośledzonym?
Nie potrafisz porownać 4 par liczb?

Data: 2010-11-24 05:42:02
Autor: Canucki
Zwycięstwo PiS-u
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Jesteś jakimś upośledzonym?
Nie potrafisz porownać 4 par liczb?

Proponuje aby zweryfikowal Pan swoje wlasne mozliwosci intelektualne,
bo jedna pare liczb porownal Pan niewlasciwie ("25% w roku 2010 to MNIEJ niż 23% w roku 2006")  Ale prosze sie nie zalamywac.  75% prawidlowych odpowiedzi to calkiem dobry wynik.  Niemniej jednak te "luki w matematyce"
dobrze byloby zlikwidowac  :-)

Krzysztof Canucki  --

Data: 2010-11-24 08:34:43
Autor: zbig
Zwycięstwo PiS-u
On 24 Lis, 06:42, " Canucki" <canu...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

bo jedna pare liczb porownal Pan niewlasciwie ("25% w roku 2010 to MNIEJ ni
23% w roku 2006")  Ale prosze sie nie zalamywac.
Nie załamuje się po o przyłapaniu na literówce. Ja w odróżnieniu od
kolegi u2 potrafię właściwie zinterpretowac wyniki.

Data: 2010-11-24 17:56:31
Autor: u2
Zwycięstwo PiS-u
W dniu 2010-11-24 17:34, zbig pisze:
> [...]
Nie załamuje się po o przyłapaniu na literówce. Ja w odróżnieniu od
kolegi u2 potrafię właściwie zinterpretowac wyniki.

Interpretacja to twoja życiowa racja. Niekoniecznie w zgodzie z faktami :)

Data: 2010-11-24 12:14:59
Autor: Polok_Prawdziwy
Zwyciêstwo PiS-u
.. i znowu wbrew merdiom poprawili swój wynik. Wyrzucenie Kluzikowej i
Poncyliusza tylko wysz&#179;o im na dobre :)

Nołocywistałocywistość...!!!

- dokładnie tak zwycienzyły, jak SYNYSTALINA z SZAKASZWILIM nacele...!

Nowet Kacapom wspaniałomyślnie zapedziały, zeich bojowo maltretować niebedom i
psychylnie ich potraktujom...

--

Zwycięstwo PiS-u