Zwycięstwo! Tak dla eutanazji!

Data: 2011-05-16 14:37:39
Autor: Grzegorz Z.
Zwycięstwo! Tak dla eutanazji!
Wyborcy ze szwajcarskiego kantonu Zurych ogromną większością głosów
odrzucili w referendum propozycję, aby zakazać tam eutanazji

Wysunięta przez konserwatystów propozycja wprowadzenia zakazu eutanazji
została odrzucona przez 85 proc. uczestników głosowania. Przeciwko
pozbawieniu cudzoziemców prawa do korzystania z możliwości przeprowadzenia
samobójstwa wspomaganego głosowało 78 proc.

Eutanazja jest w Szwajcarii legalna i wolno ją przeprowadzać pod warunkiem,
że instytucja dokonująca eutanazji nie ciągnie z tego tytułu korzyści
materialnych.

W Zurychu rocznie poddaje się eutanazji około 200 osób.

Rząd szwajcarski zamierzał położyć kres "turystyce samobójców", to jest
przyjazdom cudzoziemców do Szwajcarii w celu podania się eutanazji.

Pragnęły wprowadzić te zakazy dwie małe partie: Federalny Związek
Demokratyczny i Ewangelicka Partia Ludowa. Jedna z propozycji przewidywała,
że cudzoziemiec po to, aby mógł nabyć uprawnienia do poddania się legalnej
eutanazji w kantonie Zurych, musi zamieszkiwać tam przynajmniej przez rok
przed samobójstwem.

W przeprowadzaniu legalnych samobójstw pomaga szwajcarskie stowarzyszenie
Dignitas. W ubiegłym roku skorzystało z tego w Szwajcarii ponad stu
cudzoziemców. Przeszło połowa pochodziła z Niemiec.

http://www.rp.pl/artykul/9102,658690.html

Data: 2011-05-16 08:00:30
Autor: Marek
On May 16, 2:37 pm, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Wyborcy ze szwajcarskiego kantonu Zurych ogromną większością głosów
odrzucili w referendum propozycję, aby zakazać tam eutanazji

W koncu Szwajcaria zyje z uslug...

Data: 2011-05-16 22:36:46
Autor: u2
W dniu 2011-05-16 17:00, Marek pisze:
[...]

Moze wyswiadcza taka usluge dla zgrzesia :)

Data: 2011-05-16 12:49:01
Autor: Antenka
Zwycięstwo! Tak dla eutanazji!
On 16 Maj, 14:37, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Wypad! Ty faszystowska szujo, GrzegorzuZ pseud."Mengele"!

Antenka

P.s. Dupku! Daj przykład i sam poddaj się cudownej, dobrej śmierci na
życzenie. Pomogę ci wstrzyknąć trutkę  ok?

Data: 2011-05-16 20:31:58
Autor: White Power
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Wypad! Ty faszystowska szujo, GrzegorzuZ pseud."Mengele"!

Antenka

P.s. Dupku! Daj przykład i sam poddaj się cudownej, dobrej śmierci na
życzenie. Pomogę ci wstrzyknąć trutkę  ok?

Gdyby Grześ poddał się eutanazji był by to ogromny zysk dla cywilizacji. Najlepiej niech jeszcze weźmie ze sobą kilku grupowych krzykaczy.

Data: 2011-05-17 01:19:07
Autor: Grzegorz Z.
Zwycięstwo! Tak dla eutanazji!

Gdyby Grześ

Znowu te pedalskie zaczepki?

Data: 2011-05-17 01:23:39
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Wypad! Ty faszystowska szujo, GrzegorzuZ pseud."Mengele"!

Chyba miało być: "nazistowska" ?
P.s. Dupku! Daj przykład i sam poddaj się cudownej, dobrej śmierci na
życzenie. Pomogę ci wstrzyknąć trutkę  ok?

Kim ty jesteś trans by ZA MNIE decydować w takiej ważnej kwestii, hę?

Data: 2011-05-17 09:42:03
Autor: Antenka
On 17 Maj, 01:23, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Kim ty jesteś trans by ZA MNIE decydować w takiej ważnej kwestii, hę?

Jestem mądrzejsza od ciebie, dlatego musisz mnie słuchać! Jesteś
ślepcem.

Antenka

Data: 2011-05-17 18:54:34
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 17 Maj, 01:23, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Kim ty jesteś trans by ZA MNIE decydować w takiej ważnej kwestii, hę?

Jestem mądrzejszy od ciebie

I pewnie jeszcze skromniejszy.

, dlatego musisz mnie słuchać!

Z takimi tekstami to do tych którzy przyjdą o 6 rano.

Jesteś
ślepcem.

Udowodnij.

Data: 2011-05-16 17:32:47
Autor: matador
[...]

To strefa Schengen, możesz się spakować i jechać natychmiast.
Zgaś światło, wyrejestruj liczniki itd. itp.
Wylądujesz w Jeziorze Genewskim spopielony na chwałę postympu.

matador.

Data: 2011-05-17 17:49:14
Autor: raff

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:1822bba8-3a4b-49f9-98e0-d7945f3068b5gv8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Albo na wysypisku.

Jezioro Genewskie, hehehe.

R.

Data: 2011-05-17 09:47:42
Autor: Antenka
Zwycięstwo! Tak dla eutanazji!
On 17 Maj, 17:49, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Jezioro Genewskie, hehehe.<

W najlepszym razie będzie robić za nawóz he he he he :D
Raffek, powiedz mi, boś jest mądrala jakich mało na psp, a po co
Z.Grześ na spopielenie chce lecieć nach Schweiz? Przecież można
uruchomić piecyk w Oświęcimiu! Chyba są jeszcze sprawne... :-?

Antenka

P.s. Zaoszczędzone-  nie wykorzystane na podróż w jedną stronę,
franki szwajcarskie może przesłać na moje konto :D.

Data: 2011-05-16 20:46:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-16 14:37, Grzegorz Z. pisze:
Wyborcy ze szwajcarskiego kantonu Zurych ogromną większością głosów
odrzucili w referendum propozycję, aby zakazać tam eutanazji

Ciekawe kiedy my Polacy dorośniemy do tego żeby w sprawach życia i śmierci nie decydować za innych?

Data: 2011-05-16 13:57:02
Autor: Marek
On May 16, 8:46 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ciekawe kiedy my Polacy dorośniemy do tego żeby w sprawach życia i
śmierci nie decydować za innych?

Przeciez tak juz jest !!!

Moze ty zyjesz w innym swiecie ?
Albo nie wiesz, co mowisz ?
Debil, kurwa !!!

Data: 2011-05-17 01:34:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-16 22:57, Marek pisze:
[...]

Co tak jest?

Może i debil, ale to debil który potrafi skonfigurować Thunderbirda.

Zwycięstwo! Tak dla eutanazji!