Zwyciestwo czlowieka nad kosciolem :)

Data: 2012-03-02 22:13:45
Autor: pluton
Zwyciestwo czlowieka nad kosciolem :)
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11272760,USA__kolejny_stan_zalegalizowal_malzenstwa_homoseksualne.html

Maryland jest kolejnym amerykańskim stanem, który zalegalizował małżeństwa
homoseksualne. Demokratyczny gubernator tego stanu Martin O'Malley podpisał
ustawę o związkach między obywatelami tej samej płci.

Nullification

Data: 2012-03-02 22:18:33
Autor: K.S.
Zwycięstwo pedałów nad normalnymi

Data: 2012-03-02 22:19:16
Autor: Grzegorz Z.
a już myślałem że napiszesz że "tam nie ma kościoła"
j.w.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-03 07:11:09
Autor: Pohuk
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

No to teraz w Maryland będzie rodzić się kupa dzieci! Wszystkie jak jedno z
kupką gówna na głowie. --

Data: 2012-03-03 15:11:27
Autor: Grzegorz Z.
Pohuk napisał:

[...]

Na cholerę ci te "dzieci" ? Żreć je będziesz?

Data: 2012-03-03 07:48:15
Autor: homo erectus
pluton wrote:
[...]

I dzieki im za to. pary tej samej plci maja takie samo prawo do szczescia jak pary mieszane.Wiecej takich slusznych decyzji i moze w kocu koltunstwo zrozumie ze jest najwyzszy czas zaakceptowac prawa natury.

Data: 2012-03-03 07:12:30
Autor: Pohuk
homo erectus <jacek@wp.pl> napisał(a):
pluton wrote:
> [...]

I dzieki im za to. pary tej samej plci maja takie samo prawo do szczescia jak pary mieszane.Wiecej takich slusznych decyzji i moze w kocu koltunstwo zrozumie ze jest najwyzszy czas zaakceptowac prawa natury.

Jakie prawa natury durniu? Gdzie widziałeś w naturze by dwa samce grzały sobie
wzajemnie odbyty? --

Data: 2012-03-03 09:23:25
Autor: pluton
Zwyciestwo czlowieka nad kosciolem :)
Jakie prawa natury durniu? Gdzie widziałeś w naturze by dwa samce grzały
sobie
wzajemnie odbyty?

W seminarium duchownym ?

Nullification

Data: 2012-03-03 09:25:43
Autor: homo erectus

pluton wrote:
[...]

Widac ze koltunstwo i buractwo zyje i ma sie dobrze.Mylisz sie. Zazwyczaj bywa tak ze jeden z samcow przejmuje role kobiety.Milosc nie zna granic i jak przypadek zdarzy ze 2 samce lub 2 samice maja sie ku sobie to znaczy ze natura tak ich pokierowala,nie bedac koltunem trzeba taka sytuacje zaakceptowac.

Data: 2012-03-03 18:06:49
Autor: Bartosz

pluton wrote:
[...]

To ty się mylisz.To co obserwujesz w naturze ("bzykanie" się np. 2 samców
lub samic) to nie uczucie czy inne fanaberie, a pokazywanie dominacji. Na
tym to polega ale taki kołtun jak ty nie potrafi tego zrozumieć.

B.

Data: 2012-03-03 18:10:13
Autor: Grzegorz Z.

pluton wrote:
[...]

Także w sytuacji gdy proboszcz posuwa wikarego?

Czy tylko w przypadku gdy maca ministrantów?

Data: 2012-03-03 16:22:15
Autor: Grzegorz Z.

pluton wrote:
[...]

Na osiedlowym trawniku, ku uciesze "pańciorstwa" ? --

Data: 2012-03-03 18:12:44
Autor: Bartosz

pluton wrote:
[...]

Przyjrzyj się nastepnym razem uważnie. Przy pieskach nie ma penetracji
odbytów. One w ten sposób pokazują swoją dominację. Dowodzi to, że
pedalstow to nie wybryk natury, a pojebana psychika. B.

Data: 2012-03-03 18:29:37
Autor: pluton
Zwyciestwo czlowieka nad kosciolem :)
pedalstow to nie wybryk natury, a pojebana psychika.

Wiedzialem! Wiedzialem ze ksiendze to pojebance.

Nullification

Data: 2012-03-03 08:04:03
Autor: K.S.
Glupi durniu
Glupi durniu co bajesz uparcie od rzeczy
mieniąc prawem natury co naturze przeczy;
Z kobiety i mężczyzny dzieci się wywodzą,
a pedalów narządy darmo w gównach brodzą.

Data: 2012-03-03 16:21:29
Autor: Grzegorz Z.
K.S. napisał:

Glupi durniu co bajesz uparcie od rzeczy
mieniąc prawem natury co naturze przeczy;
Z kobiety i mężczyzny dzieci się wywodzą,

A jak ktoś nie chce mieć dzieci to jak rozumiem winien zachować
wstrzemięźliwość?

Data: 2012-03-03 16:50:20
Autor: K.S.
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:mu1a176h9bn2.1lmbsd1blpwzw.dlg40tude.net...

| A jak ktoś nie chce mieć dzieci to jak rozumiem winien zachować
| wstrzemięźliwość?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wiersze, wierszem!

Data: 2012-03-03 17:24:58
Autor: Grzegorz Z.
K.S. napisał:

| A jak ktoś nie chce mieć dzieci to jak rozumiem winien zachować
| wstrzemięźliwość?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wiersze, wierszem!

"Israel wants peace"

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/429526_240973822663279_100002519881449_499380_890637730_n.jpg

Data: 2012-03-03 11:35:13
Autor: K.S.
Zwyciestwo czlowieka nad kosciolem :)
Uzytkownik "homo erectus" <jacek@wp.pl> napisal w wiadomosci news:Kgi4r.4607$HX7.3829newsfe11.iad...
[...]. pary tej samej plci maja takie samo prawo do szczescia jak pary mieszane.[....]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Fakt ze sa gleboko nieszczesliwe.
Swiadczy o tym niesamowite rozpasanie wiekszosci homoseksualistów, typu - z kilkoma dziennie, z setka  przez miesiac.Widac nie daja im te "stosunki" szczescia i usilnie próbuja czy aby ilosc nie zastapi jakosci.
Zapewne z podobnego powodu domagaja sie ich "dzialacze" akceptacji ich "milosci" przez prawo, obyczaj, religie. Ale nic im to nie pomoze - nie pozbeda sie swiadomosci ze pozostaja dewiantami dla których szczescie normalne jest nieosiagalne. Dopóki nie znormalnieja

Data: 2012-03-03 09:39:12
Autor: homo erectus
K.S. wrote:
[...]

Homoseksualizm nie jest ani dewiacja ani choroba. Homoseksualizm jest naturalna sytuacja w wybranych przypadkach, nie nalezy sie temu ani dziwic ani potepiac. Niewatpliwie jest to wyzsza forma milosci. Typowa cecha ciemniaka i koltuna jest potepienie wszystkiego czego zazdrosci lub nie potrafi zrozumiec.

Data: 2012-03-03 18:04:40
Autor: Bartosz
Dnia Sat, 03 Mar 2012 09:39:12 -0700, homo erectus napisał(a):

K.S. wrote:
[...]

Moim zdaniem homoseksualizm nie jest naturalną sytuacją. To błąd ewolucji
albo zwyczajne odbicie szajby. Nie zgadzam się co do nazywania tego "wyższą
formą milości" bo to dewiacja, a nie miłość. W 4 literach mam to czy
nazwiesz mnie kołtunem czy cioemniakiem. Swego zdania nie zmienię. Chcesz
się byzkać ze swoim chłoptasiem to się bzykaj ale nie wymagaj od innych by
akceptowali tą twoją odchyłkę od normy. Ludzkość nie przetrwałaby z takimi
poglądami jak twoje.

B.

Data: 2012-03-03 18:11:11
Autor: Grzegorz Z.

K.S. wrote:
[...]

To że nosisz czapkę zimą też nie jest naturalną sytuacją. --

Data: 2012-03-03 18:31:54
Autor: K.S.
kompromiacja
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:ewyeztxp20f9$.10mt9xwtrr4td.dlg40tude.net...

| To że nosisz czapkę zimą też nie jest naturalną sytuacją.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Grzegorzu Z.
Twoje ostatnie posty to pełna kompromitacja. Już nawet nie potrafisz sensownie się odgryźć.
Nie ma sensu na nie reagować, no bo po co?
Ciebie i tak nic nie zmieni, a inym twe posty nie zaszkodzą ani nie wprowadzą w błąd, bo każdy widzi że to jałowe głupoty. (oczywiście oprócz "homo erectus" bo ten to już kompletny głupek)

Data: 2012-03-03 18:33:54
Autor: Grzegorz Z.
kompromiacja
K.S. napisał:

> [...]
Grzegorzu Z.
Twoje ostatnie posty to pełna kompromitacja. Już nawet nie potrafisz sensownie się odgryźć.

A gdy jadę samochodem lub pociągiem? Albo lecę rakietoplanem Virgin
Galactic?

Data: 2012-03-03 19:23:47
Autor: K.S.
Wyzsze formy milosci

> [...]
| dziwic ani potepiac. Niewatpliwie jest to wyzsza forma milosci. Typowa
| cecha ciemniaka i koltuna jest potepienie wszystkiego czego zazdrosci
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Trzeba z postepem naprzód isc,
milosc uprawiac nowa;
Jas nie zaimponuje dzis
stosunkiem z Casanowa.

Wszak stado wieprzów czeka nan
(z milosci az chrzakaja),
wiec do roboty Jasiu stan;
naje***sz sie niemalo.

A potem sen pokrzepi cie
rozkosznych wspomnien czarem;
Budzisz sie - a tu kaczka lgnie
do ciebie calym cialem.

Data: 2012-03-03 20:37:29
Autor: pluton
Wyzsze formy milosci
Budzisz sie - a tu kaczka lgnie
do ciebie calym cialem.

Jaroslaw w moim lozku ? Brrrrrrrrrr !!!
Najgorszemu wrogowi nie zycze.

Nullification

Data: 2012-03-03 20:50:15
Autor: Grzegorz Z.
Wyzsze formy milosci

http://i2.pinger.pl/pgr169/6658bc0300299fbe4cecde58/kaczynski+pedarasta.jpg

Data: 2012-03-03 11:55:18
Autor: A. Filip
Zwyciestwo czlowieka nad kosciolem (stanu Maryland) :)
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
[...]

To stan Maryland w USA ma własny "kościół stanowy"?

Data: 2012-03-03 13:52:58
Autor: pluton
> [...]
> O'Malley podpisał ustawę o związkach między obywatelami tej samej płci.

To stan Maryland w USA ma własny "kościół stanowy"?

Tego nie wiem, ale na pewno jest to jakis kop w dupe Watykanu.

Nullification

Data: 2012-03-03 19:07:29
Autor: A. Filip
> [...]

To stan Maryland w USA ma własny "kościół stanowy"?

Tego nie wiem, ale na pewno jest to jakis kop w dupe Watykanu.

Sądzisz że Watykan straszliwie to odczuł? :-)

Data: 2012-03-03 19:16:41
Autor: Grzegorz Z.
A. Filip napisał:

> [...]

Tego nie wiem, ale na pewno jest to jakis kop w dupe Watykanu.

Sądzisz że Watykan straszliwie to odczuł? :-)

Sądzisz że nie? --

Data: 2012-03-03 19:29:01
Autor: A. Filip
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
A. Filip napisał:

> [...]

Tego nie wiem, ale na pewno jest to jakis kop w dupe Watykanu.

Sądzisz że Watykan straszliwie to odczuł? :-)

Sądzisz że nie?

Sądzę że nie (nie *straszliwie*).
Jak w Watykanie nie siedzą sami idioci to już jakiś czas temu musieli
sobie skalkulować że (kolejne) parę stanów i krajów coś "w tym duchu"
przyjmie w *prawie cywilnym* i wyznaczyć sobie kolejne linię
rzeczywistej obrony poza liniami "tylko spowalniania".

Data: 2012-03-03 19:46:03
Autor: Grzegorz Z.

A. Filip napisał:

> [...]

przyjmie w *prawie cywilnym* i wyznaczyć sobie kolejne linię
rzeczywistej obrony poza liniami "tylko spowalniania".

Rzeczywiście. Ich priorytetem jest obecnie raczej stan Massachusetts i to
co tam się uchwala.

Data: 2012-03-03 15:13:49
Autor: Grzegorz Z.
A. Filip napisał:

[...]

Przecież wiadomo że w USA są tylko protestanckie zbory w który every sunday
chór grubych Murzynek kolebie się i śpiewa "hallelujah"

Nie mówiąc już o Diecezji Bostońskiej której jak wiadomo po prostu "nie
ma".

Data: 2012-03-03 15:39:07
Autor: pluton
Zwyciestwo czlowieka nad kosciolem
Nie mówiąc już o Diecezji Bostońskiej której jak wiadomo po prostu "nie
ma".

Ale nie ma jej wtedy, gdy sie molestuje dzieci, czy nie ma jej wtedy,
kiedy trzeba placic odszkodowania ?

Nullification

Zwyciestwo czlowieka nad kosciolem :)