Zwyciezca debaty

Data: 2010-06-14 12:59:54
Autor: he®sk
Zwyciezca debaty

od rana trwaja wsciekle ataki na komorowskiego grupowych pis-bandytow.
oznacza to jedno: dotarlo do nich, ze prezes okazal sie cieniasem.
gdyby "wygral" ta debate euforii nie byloby konca. niestety, bronek
zasunal kopa prezesowi wiec ruszyla sfora opluwaczy. go! go! go!
--

 HeSk

Data: 2010-06-14 06:19:39
Autor: Tomy
Zwyciezca debaty

""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:9p2c16thc3b96lbb399v11uo3toaueo6ev4ax.com...

od rana trwaja wsciekle ataki na komorowskiego grupowych pis-bandytow.
oznacza to jedno: dotarlo do nich, ze prezes okazal sie cieniasem.
gdyby "wygral" ta debate euforii nie byloby konca.

henek, ojciec przynosił do szpitala czere¶nie kiedy się rodziłe¶?
A zapalanie opon mózgowych też miałe¶ tak jak p.o. sołtysa?

niestety, bronek zasunal kopa prezesowi

bronek to może zasunać....rozporek albo wycofać Polskę z RWPG.

Data: 2010-06-14 13:51:16
Autor: Bombelek
Zwyciezca debaty

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hv538l$jqd$1news.eternal-september.org...

[...]

Ale jaja! Ale jaja! Prezes PiS na łopatkach!

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-14 17:28:05
Autor: .'he®sk'.
Zwyciezca debaty
On Mon, 14 Jun 2010 06:19:39 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> [...]

> niestety, bronek zasunal kopa prezesowi

bronek to może zasunać....rozporek albo wycofać Polskę z RWPG.

 usilujesz sien przemknac przez sitko? wypad do kf sieroto!

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 22:12:27
Autor: Tomy M.
Zwyciezca debaty
Użytkownik ".'he®sk'." <nato€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:rrhc16doqmgltrs8bgo6q8ra65n4eksido4ax.com...

usilujesz sien przemknac przez sitko? wypad do kf sieroto!

Ile jeszcze razy buraku zmienisz nicka?

Tomy M.

Data: 2010-06-14 22:15:37
Autor: u2
Zwyciezca debaty
W dniu 2010-06-14 22:12, Tomy M. pisze:
usilujesz sien przemknac przez sitko? wypad do kf sieroto!

Ile jeszcze razy buraku zmienisz nicka?

Typowy troll z heska, nie należy go odżywiać a sam zdechnie :)

Data: 2010-06-14 13:07:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Zwyciezca debaty

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9p2c16thc3b96lbb399v11uo3toaueo6ev4ax.com...

[...]

Co¶ w tym jest, bo telewizja TVP2 zdjęła z anteny program Lisa, w którym miał wyst±pić Komorowski.
Niech mi tu nikt nie wciska kitu, że TVP jest telewizj± niezależn±.

Data: 2010-06-14 13:47:47
Autor: Bombelek
Zwyciezca debaty

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c160d5d$1news.home.net.pl...

[...]

Ale jaja! Ale jaja! Prezes PiS leży i kwiczy!

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-14 13:09:42
Autor: wekon
Zwyciezca debaty
[...]

A wystarczyło obejrzeć debatę, to by¶ się przekonał. Komorowski to poprostu nie ta liga co prezio, Jedyne czym go przerasta to wzrost, reszta leży, Zajadły, zakompleksiony, nijaki - taki ciepły kluch.

wekon

Data: 2010-06-14 13:50:33
Autor: Bombelek
Zwyciezca debaty

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c160df7$0$19162$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale jaja! Liga prezesa PiS to Pawlak, Ziętek, jaki¶ Kornel. Elita to: Komorowski i Napieralski. Grzegorz wypadł cool. To jest klasa! Młody, dynamiczny, ma rodzinę więc wie jak to jest. A prezes PiS. Taki współczesny Dyzma.  Grał razem z Lepperem i Giertychem. To jest jego klasa.

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-14 22:15:58
Autor: wekon
Zwyciezca debaty
"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message news:4c16177f$0$17082$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bobmel tobie sie popieprzyło. Komorowski to ten pierwszy od lewej, nie drugi jak my¶lałe¶.

wekon

Data: 2010-06-15 09:41:49
Autor: Bombelek
Zwyciezca debaty

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c168dfe$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
[...]

NajwyaĽniej ogl±dasz jakies inne obrazki. Co ćpasz?

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-14 13:13:15
Autor: Slawek SWP
Zwyciezca debaty
Użytkownik "he®sk" napisał:

[...]

A co oglądałeś, mecz czy Taniec z gwiazdami...? Proszę, tu możesz obejrzeć jak Komorowski kopie Kaczyńskiego.

http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/debaty-wyborcze-2010/wideo/debata-wyborcza-13062010/1917095

Jeśli uważasz, że przekaz został zmanipulowany to spieszę donieść, że jeśli znajdziesz inną relację z tej debaty to stawiam dobre piwo.

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
SĹ‚awek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-06-14 13:47:03
Autor: Bombelek
Zwyciezca debaty

[...]

Zauważyłem, PSYCHOPACI pluj±, pluj±, pluj±! Ale jaja! Ale jaja!

--

B±bel-ek

Data: 2010-06-15 10:49:31
Autor: Kudłaty Konservateesta
Zwyciezca debaty
W dniu 2010-06-14 12:59, "he®sk" bełkocze:

[...]

ty weź kurwa skończ z tymi narkotykami, bo zobacz do czego się doprowadziłeś

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

http://demotywatory.pl/1738901/Insygnia-wladzy-PO

Data: 2010-06-15 12:10:08
Autor: Grzegorz Z.
Zwyciezca debaty
Dnia Tue, 15 Jun 2010 10:49:31 +0200, Kudłaty Konservateesta napisał(a):

[...]

Nicka se zmień, bo ci się trzęsie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Zwyciezca debaty