Zwyciezca debaty

Data: 2010-06-14 13:07:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Zwyciezca debaty

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:9p2c16thc3b96lbb399v11uo3toaueo6ev4ax.com...

od rana trwaja wsciekle ataki na komorowskiego grupowych pis-bandytow.
oznacza to jedno: dotarlo do nich, ze prezes okazal sie cieniasem.
gdyby "wygral" ta debate euforii nie byloby konca. niestety, bronek
zasunal kopa prezesowi wiec ruszyla sfora opluwaczy. go! go! go!

Coś w tym jest, bo telewizja TVP2 zdjęła z anteny program Lisa, w którym miał wystąpić Komorowski.
Niech mi tu nikt nie wciska kitu, że TVP jest telewizją niezależną.

Data: 2010-06-14 13:47:47
Autor: Bombelek
Zwyciezca debaty

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c160d5d$1news.home.net.pl...

[...]

Ale jaja! Ale jaja! Prezes PiS leży i kwiczy!

--

Bąbel-ek

Zwyciezca debaty