Zwyciężył krzyż

Data: 2010-08-03 23:32:52
Autor: bezpartyjny
Zwyciężył krzyż

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5880c5$0$2607$65785112news.neostrada.pl...

.. moje brawa i podziękowania dla jego obrońców.

No i z czego się cieszysz, dupku. Że jeszcze trochę i takie pseudoproblemy zaczną być rozwiązywane przy pomocy barykad i kostki brukowej? To już nie jest zabawa w robienie sobie na złość głupawymi tekstami. To eskalowało i może wyrwać się spod kontroli. Internetu i PSP też może nie być. I gdzie będziesz się wymądrzał?

Data: 2010-08-04 08:00:09
Autor: jadrys
Zwyciężył krzyż
  W dniu 2010-08-03 23:32, bezpartyjny pisze:
[...]

I właśnie w tym nadzieja że coś się zmieni w naszym kraju. Bo jak na razie to towarzystwo okrągłostołowe jest nie do ruszenia normalnymi, pokojowymi środkami.

Zwyciężył krzyż