Zwyciężył krzyż

Data: 2010-08-04 03:54:17
Autor: Leszczur
Zwyciężył krzyż
On 3 Sie, 22:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. moje brawa i podziękowania dla jego obrońców.

No - jeszcze tylko brakuje uzbrojonych bojówek broniących krzyża przed
duchowieństwem.
A wydawało mi się, że w Polsce wiarą dominującą jest katolicyzm, a nie
kaczolicyzm.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-04 13:28:52
Autor: u2
Zwyciężył krzyż
W dniu 2010-08-04 12:54, Leszczur pisze:
No - jeszcze tylko brakuje uzbrojonych bojówek broniących krzyża przed
duchowieństwem.

Raczej przed sowiecką agenturą ze spalonych WSI.

A wydawało mi się, że w Polsce wiarą dominującą jest katolicyzm, a nie
kaczolicyzm.

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-08-04 13:42:42
Autor: Zahir
Zwyciężył krzyż

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c594efa$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś katopisowcem tak? To tacy jak ty wczoraj wyli i pluli pod pałacem.

--

Zahir

Data: 2010-08-04 13:44:27
Autor: u2
Zwyciężył krzyż
W dniu 2010-08-04 13:42, Zahir pisze:

Jesteś katopisowcem tak? To tacy jak ty wczoraj wyli i pluli pod pałacem.

Uważaj bo się zaplujesz na śmierć, no i nie wyj tak bardzo, bo ci żyłka
pęknie ze złości.

Data: 2010-08-04 13:52:04
Autor: Zahir
Zwyciężył krzyż

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5952a1$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś katopisowcem, to tacy psychole jak ty wczoraj wyli i pluli pod
pałacem.

--

Zahir

Zwyciężył krzyż