Zwyczajowo nie czytam żali ludzi głęboko sfrustrowanych

Data: 2018-09-05 00:44:57
Autor: u2
Zwyczajowo nie czytam żali ludzi głęboko sfrustrowanych
ano, tacy oni są, kierwa mierwa:)))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/410757-kierwinski-nie-czytam-zali-ludzi-sfrustrowanych

     Nie czytałem żali pana prezydenta Wojciechowicza, bo zwyczajowo nie czytam żali ludzi głęboko sfrustrowanych

- tak w rozmowie z wPolsce.pl Marcin Kierwiński odniósł się do oskarżeń byłego wiceprezydenta Warszawy z Jacka Wojciechowicza wobec Platformy Obywatelskiej.

CZYTAJ WIĘCEJ: Wojciechowicz uderza w Trzaskowskiego: Jako prezydent Warszawy będzie chodził na sznurku Schetyny - partyjnego dyktatora

Pierwszym tematem rozmowy była kwestia wyborów w Warszawie. Zdaniem Kierwińskiego, warszawiacy już podjęli decyzję.

     To będą decydujące tygodnie, ale jestem przekonany, że warszawiacy decyzję co do tego jakich kandydatów wybierać już w swoich głowach podjęli. Kampania wyborcza jest ważna, ale warszawiacy i mieszkańcy polskich samorządów bardzo cenią sobie wiarygodność. Mają z jednej strony kandydata formacji, która realnie zmieniła Warszawę przez 12 lat, z drugiej kandydata formacji, która rządziła już w Warszawie przez cztery lata i nic dla Warszawy nie zrobiła. Z tej perspektywy wybór wydaje się oczywisty. Ale będziemy walczyć w tej kampanii wyborczej będąc dobrej myśli, nie lekceważąc kontrkandydata

- stwierdził.

Kierwiński twierdzi, że Jaki i jego formacja nie mają wiarygodności w Warszawie.

     Wiem, że warszawiacy cenią sobie wiarygodność i wiem, że pan minister Jaki i PiS w Warszawie tej wiarygodności nie ma

- powiedział.

CZYTAJ WIĘCEJ: NASZ WYWIAD. Były działacz PO o trollach internetowych: Wszystkie dziwne pomysły warszawskiej PO są dziełem posła Kierwińskiego

Czy wygrana Trzaskowskiego oznacza kolejną kadencję Hanny Gronkiewicz-Waltz? Zdaniem Kierwińskiego, Trzaskowski będzie miał podobną wizję tempa rozwoju inwestytycyjnego.

     Każdy z nas ma troszeczkę inną wizję swojej obecności w polityce i także inną wizję tego co ważne dla Warszawy ma Rafał Trzaskowski. Jestem przekonany, że w kwestiach fundamentalnych jeśli chodzi o tempo rozwoju inwestycyjnego, to Rafał Trzaskowski utrzyma to tempo. Pewnie wiele kwestii zostanie zmienionych

- przekonywał poseł PO.

CZYTAJ WIĘCEJ: Jacek Wojciechowicz dla wPolsce.pl: ,,Jak wyglądała reprywatyzacja, którą zajmowali się inni, niech ocenią warszawiacy". WIDEO

Pytany o oskarżenia wobec PO ze strony Jacka Wojciechowicza, odpowiedział:

     Nie czytałem żali pana prezydenta Wojciechowicza, bo zwyczajowo nie czytam żali ludzi głęboko sfrustrowanych. Rozumiem, że pan Wojciechowicz jest sfrustrowany, bo musiał odejść w nie najlepszej atmosferze z Ratusza. Pewnie go to bardzo boli. Teraz przypomina sobie jakieś nadzwyczajne, nieprawdziwe informacje. Przypomnę, że nie tylko był wiceprezydentem, ale był tez wiceprzewodniczącym warszawskiej Platformy.

CZYTAJ WIĘCEJ: NASZ WYWIAD. Guział: Poseł Marcin Kierwiński musiał wiedzieć o armii internetowych trolli PO

     To wymysły pana Wojciechowicza. Chce zaistnieć na scenie politycznej. Jest poza Platformą i chce szokować, bo wtedy ma szansę zainteresować media. Chce się przedstawić jako twórca sukcesu w Warszawie. Hanna Gronkiewicz-Waltz była prezydentem, u której Jacek Wojciechowicz był wiceprezydentem. Jeżeli Jacek Wojciechowicz mówi o sukcesach, to powinien mówić uczciwie mówić, że robił to pod kierownictwem Hanny Gronkiewicz-Waltz

- dodał.

Kierwiński bagatelizuje rolę i znaczenie Wojciechowicza w warszawskim Ratuszu.

     Niech zejdzie na ziemię i zrozumie, że był tylko trybikiem w dobrze naoliwionej maszynie, która doprowadziła do skoku cywilizacyjnego w tym mieście

CZYTAJ WIĘCEJ: Nie stać go na więcej? Kierwiński atakuje wPolityce.pl za tekst o armii trolli PO: Ten portal najwiarygodniejszy nie jest

https://youtu.be/Hu7Ix3PMzUU

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Zwyczajowo nie czytam żali ludzi głęboko sfrustrowanych