Zwykły telefon i hot spot

Data: 2015-10-08 15:31:08
Autor: G
Zwykły telefon i hot spot
Czy jest jaki¶ zwykły telefon (bez systemu, mały ekran, klawiatura numeryczna) który mógłby udostępniać internet 3G jako hot spot?

Data: 2015-10-08 12:32:23
Autor: Pszemol
Zwykły telefon i hot spot
"G" <@bezmejla.pl> wrote in message news:5616701a$0$27509$65785112news.neostrada.pl...
Czy jest jaki¶ zwykły telefon (bez systemu, mały ekran, klawiatura numeryczna) który mógłby udostępniać internet 3G jako hot spot?

Wiemy, że chcesz mieć wifi zasilane z 3G.
Napisz czemu chcesz użyć taki telefon - chodzi o cenę?
Czy ma to być rozwi±zanie bateryjne czy właczone do sieci
(stacjonarne)?

Miałem Nokię Xtreme Music i na niej *płatny* program
pod Symbiana który robił za hotspot. Ale to rozwi±zanie
było do bani, bo chciałem mieć mobilno¶ć a bateria
w tej Nokii starczała na kilka godzin pracy - miałem
3 baterie ze sob±, ale i tak nie było to dobre rozwi±zanie.

Data: 2015-10-09 15:01:43
Autor: organization of detecting morons
lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS piecdziesiat
usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

==-- >>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!

--
taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze
scierwo universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

Data: 2015-10-08 16:36:19
Autor: J.F.
Zwykły telefon i hot spot
Użytkownik "G"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5616701a$0$27509$65785112@news.neostrada.pl...
Czy jest jaki¶ zwykły telefon (bez systemu, mały ekran, klawiatura numeryczna) który mógłby udostępniać internet 3G jako hot spot?

A czemu zwykly telefon ?

Bo najmniejsze Androidy nie sa duze, a hot spot maja w standardzie,
sa tez routery z wifi - male, bez klawiatury.

J.

Data: 2015-10-08 17:04:29
Autor: TymOn
Zwykły telefon i hot spot

Użytkownik "G" <@bezmejla.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5616701a$0$27509$65785112news.neostrada.pl...
Czy jest jaki¶ zwykły telefon (bez systemu, mały ekran, klawiatura numeryczna) który mógłby udostępniać internet 3G jako hot spot?

najlepiej mifi

Data: 2015-10-08 22:31:46
Autor: UgaBungaTakaTikiFantasticBombastic
Zwykły telefon i hot spot
G <@bezmejla.pl> Wrote in message:
Czy jest jakiś zwykły telefon jako hot spot?

uzywam na calym globie: http://tinyurl.com/qffvoqx --
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Zwykły telefon i hot spot