Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO"; "Wzięli amatorĂłw ze script-docĂłw". InternauciQ1|Bş3mŹ"zx¨nƝs9˛š-š'!zܧ

Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO"; "Wzięli amatorĂłw ze script-docĂłw". InternauciQ1|Bş3mŹ"zx¨nƝs9˛š-š'!zܧ

Data: 2019-09-28 09:52:58
Autor: Lord Donald
Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO"; "Wzięli amatorĂłw ze script-docĂłw". InternauciQ1|Bş3mŹ"zx¨nƝs9˛š-š'!zܧ
Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO"; "Wzięli amatorów ze script-doców". Internauci rozbawieni obsadą spotu Schetyny

Grzegorz Schetyna wypuszcza spot Koalicji Obywatelskiej, epatując hasłem o ,,zwykłej polskiej rodzinie". Jednak prawda rozbawiła internautów. ,,Aktor z tefałenowskiej Ukrytej Prawdy i piosenkarka Disco Polo, zwykła rodzina wg PO" - czytamy na Twitterze.

https://wpolityce.pl/polityka/465731-rodzina-tak-samo-wiarygodna-jak-ko-spot-schetyny-rozbawia?fbclid=IwAR1Xe3wBvhn3zkTX3PKUAqgX_Psp2PQDgzLQ5oGuj-j9xkiAmqMwqfOHrp4

Data: 2019-09-28 03:05:59
Autor: Bruno Brunowski
Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO"; "Wzięli amatorów ze script-doców". Internauci rozbawieni obsadą spotu Schetyny
Skoro pisiory tak ten spot zwalczają, to znaczy że to jest dobry spot. Pisiory zawsze najzacieklej atakują to czego się boją.

A zarzut, że w spotach grają wynajęci aktorzy... Do tej pory myślałeś, że dentyści i lekarze w reklamach to prawdziwi dentyści i lekarze? A Gozdzikową spotkasz na ulicy i doradzi ci co łyknąć na ból głowy?
No to nie dziwne, że jesteś targetem dla PiS.

--
Bruno

Data: 2019-09-28 05:52:55
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- --

Jest jednak różnica pomiędzy kampania wyborczą a reklamą mydła. W kampanii wyborczej powinno się kłaść nacisk na wiarygodność osób, które się chce wypromować. Dlatego znany aktor, który bierze udział w takiej kampanii powinien zawsze grać siebie, a nie jakąś fikcyjną postać. Jeśli tego nie rozumiecie, to trudno - nie zdziwcie się po wyborach.

JB

Data: 2019-09-28 06:27:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 28 września 2019 14:52:56 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Nie ma żadnej. To tylko marketing. --
Bruno

Data: 2019-09-28 06:37:33
Autor: Jacek Bialy
[...]

Bezideowy świat to był sen idioty. Nie obrażajcie się po przebudzeniu.
JB

Data: 2019-09-28 15:35:21
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

A *najskuteczniejszy* jak już tak ględzimy czysto marketingowo? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-28 08:17:26
Autor: Konrad Kujau
użytkownik A. Filip napisał:

> Nie ma żadnej. To tylko marketing. A *najskuteczniejszy* jak już tak ględzimy czysto marketingowo? :-)

cyt.
Kiedy myślimy że POKO osiągnęła dno, oni biorą szpadel i kopią
jeszcze głębiej.

Mogli wykazać się kreatywnością, nic takiego tam nie widzę.
Kiedyś straszyli Kaczką na czym się przejechali, teraz sieją niepokojami.

Ja tam im nie podpowiem co mają robić. Mają tęgie łby, niech kombinują.

Data: 2019-09-28 17:17:44
Autor: z
W dniu 2019-09-28 o 15:27, Bruno Brunowski pisze:
Nie ma żadnej. To tylko marketing.

Skutki będą opłakane przez takie podejście.
Ale sokoro traktujecie ludzi jak debili (znaczy świrusów) ;-)

Data: 2019-09-28 08:55:25
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ano uwierzyli urbanom, michnikom i sami ześwirowali.. (biedne pokolenie)

JB

Data: 2019-09-28 18:07:25
Autor: A. Filip
Zwykła POlska rodzina? POPiS dla ciemnego ludu! :-)
W dniu sobota, 28 września 2019 17:18:33 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-09-28 o 15:27, Bruno Brunowski pisze:
> Nie ma żadnej. To tylko marketing.

Skutki będą opłakane przez takie podejście.
Ale sokoro traktujecie ludzi jak debili (znaczy świrusów) ;-)

Najlepszych speców od tego ściągnęliście do siebie. "Ludzie są tacy
głupi, że to działa" i "ciemny lud to kupi". Pamiętasz kto to
powiedział?

Pisiory bardzo się tego spotu boją, ciekawe czemu skoro jest aż tak
tragiczny jak próbują wszystkim dookoła wmówić?

Jak dla mnie PiS+ "rutynowo" ogranicza skuteczność spotu PO.
Jak nie mają przestrzelonych oczekiwań co do skuteczności to (ograniczone)
rezultaty po rozsądnych kosztach IMHO osiągną z palcem w dupie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-28 23:49:42
Autor: Jacek Bialy
Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO"; "Wzięli amatorów ze script-doców". Internauci rozbawieni obsadą spotu Schetyny
      -- - Pisiory bardzo się tego spotu boją, (...)

No dobra - niech się 'boją', a wy róbcie swoje sieroty...
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-09-29 15:37:56
Autor: z
W dniu 2019-09-28 o 18:03, Bruno Brunowski pisze:

[...]

PO ma porównywalne środki co PiS. Przez 2 kadencje sporo skumulowali dlatego tłumaczenie że PiS teraz rządzi jest tylko śmieszne. PiS może zrobić badania na szerokiej grupie wyborców a PO NIE. Nie umie?
W dodatku zrobiono badania że elektorat pisu nie karmi się tylko tvp i ma szerszy ogląd sytuacji. Nie jest taki debilny.
Młodzież też głosuje na PiS. A przez takie jachiry i spoty partią obciachu jest teraz PO.
Takie czasy nastały a Schetyna tylko pogłębia kryzys zamiast atakować.
nawet w tok fm w dyskusjach komentatorów jest już zadawane nie CZY a jaką większością wygra PiS.

Data: 2019-09-28 12:23:11
Autor: A. Filip
[...]

Co z tego że masz (częściową) rację?  To niby wystarczy? :-)

Opis z (krwawymi) detalami jak się robi kiełbasę sporo ludzi "może"
zniechęcić do jedzenia kiełbas/mięsa.  Podkreślanie że w spotach PO
rodzinę odgrywają "profesjonalni aktorzy" _polityczną_ skuteczność tych
reklam osłabi (trochę/średnio).  Wybory to "ciułanie procentów",
niby dlaczego PiS ma PO (i na odwrót) "odpuszczać"?
Każdy procent/promil się liczy w bilansie! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-28 12:31:21
Autor: u2
W dniu 28.09.2019 o 12:23, A. Filip pisze:
Opis z (krwawymi) detalami jak się robi kiełbasę sporo ludzi "może"
zniechęcić do jedzenia kiełbas/mięsa.

widać nigdy nie robiłeś kiełbasy, to nic nadzwyczajnego, zabija się świnię, bada jej mięso, rozbiera się jej wnętrzności i robi się doskonałe swojskie wędliny:)

--
I love love

Data: 2019-09-28 12:33:04
Autor: z
W dniu 2019-09-28 o 12:05, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Ale myślący przewodniczący w kampanii wyborczej w dobie internetu przewidziałby że każda osoba na tym obrazku zostanie rozpoznana i zaatakowana.

Tym bardziej pod hasłem typowa polska rodzina. Co kasy/czasu/chęci zbrakło?

Tu nie trzeba kończyć studiów marketingu politycznego. LAJZY nawet spotu nie potrafią zrobić a rządzić ;-)

Data: 2019-09-28 04:06:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 28 września 2019 12:33:06 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Tu nie trzeba kończyć studiów marketingu politycznego. LAJZY nawet spotu nie potrafią zrobić a rządzić ;-)

A u pisiorów jakoś cię to nie razi. Nie słyszałem byś utyskiwał na dyrektora  banku z rodziną, który na pisowskim spędzie opowiadał, że mu bez 500+ do pierwszego nie starczało.

Pisiory najwyraźniej boją się tego spotu, co oznacza że jest dobry :P

--
Bruno

Data: 2019-09-28 13:35:54
Autor: u2
[...]

aj waj wielki strach:))))))

--
I love love

Data: 2019-09-28 23:56:20
Autor: Jacek Bialy
Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO"; "Wzięli amatorów ze script-doców". Internauci rozbawieni obsadą spotu Schetyny

Pisiory najwyraźniej boją się tego spotu, co oznacza że jest dobry :P

   -- - aj waj wielki strach:))))))

Słusznie ciotka!   (stary niedźwiedź mocno śpi...)

Data: 2019-09-29 09:00:07
Autor: u2
W dniu 29.09.2019 o 08:56, Jacek Bialy pisze:
  Pisiory najwyraźniej boją się tego spotu, co oznacza że jest dobry :P

    -- - aj waj wielki strach:))))))

Słusznie ciotka!   (stary niedźwiedź mocno śpi...)

UB

śpierdala ?:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-28 17:14:29
Autor: z
Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO
Podeprzyj się autorytetem Jachiry.

To chcecie te wybory wygrać czy nie koniecznie ;-)

Data: 2019-09-28 23:44:48
Autor: Jacek Bialy
[...]

A nie widzisz, że ludzie się z tego śmieją?  Bo nawet jeśli to aktorzy, to grają jak dzieci w szkolnym przedstawieniu, a to świadczy o braku reżysera.
Eh, biedne sieroty - gdyby Pani Matka żyła...

JB

Data: 2019-09-29 02:11:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 29 września 2019 08:44:50 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Miłośnicy paradokumentów to uwielbiają. Widać grupa ta pokrywa się z wyborcami PiS, stąd ten zaciekły atak.

--
Bruno

Data: 2019-09-29 02:29:40
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ależ jest sporo przeciwników, tylko im mowę odjeło na widok platformianej kampanii.  Dlaczego nikt tutaj nie zamieszcza linków do tych beznadziejnych spotów? (może pisiory powinny zacząć to robić? ;)

JB

Data: 2019-09-29 02:41:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 29 września 2019 11:29:41 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Ależ jest sporo przeciwników, tylko im mowę odjeło na widok platformianej kampanii.  Dlaczego nikt tutaj nie zamieszcza linków do tych beznadziejnych spotów? (może pisiory powinny zacząć to robić? ;)

Bo się ich pisiorki panicznie boicie :)
Ludzie mogą usłyszeć jaki tragiczny jest ten spot, ale nie mogą go obejrzeć i wyrobić sobie zdania.

https://youtu.be/W3xiEku0LLI

--
Bruno

Data: 2019-09-29 03:43:07
Autor: Konrad Kujau
W dniu niedziela, 29 września 2019 11:41:04 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> [...]
> Bo się ich pisiorki panicznie boicie :)
Ludzie mogą usłyszeć jaki tragiczny jest ten spot, ale nie mogą go obejrzeć i wyrobić sobie zdania.

Spot jak spot, gościu wygląda jakby się w gacie zesrał.
Dużo ludków pracuje w systemie 2,3 czy 4 zmianowym, jak mu nie pasi
niech posłucha rad de Bula. Weźmie kredyt, zmieni pracę etc.
Na szparagi wyjedzie do niemiec.

A paczaj na parodię pisoskiego spotu:
https://youtu.be/ky1mAYnLdck

Jest uśmiech, wszyscy zadowoleni:)

Data: 2019-09-29 05:17:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 29 września 2019 12:43:08 UTC+2 użytkownik Konrad Kujau napisał:

> [...]

Dużo ludków pracuje w systemie 2,3 czy 4 zmianowym, jak mu nie pasi
niech posłucha rad de Bula. Weźmie kredyt, zmieni pracę etc.

Co może zrobić pisior ze spotem KO? Przyczepić się do formy, gdyż treść jest zgodna z rzeczywistością. :P

--
Bruno

Data: 2019-09-29 07:02:18
Autor: Konrad Kujau
W dniu niedziela, 29 września 2019 14:17:50 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> Dużo ludków pracuje w systemie 2,3 czy 4 zmianowym, jak mu nie pasi
> niech posłucha rad de Bula. Weźmie kredyt, zmieni pracę etc.
> Na szparagi wyjedzie do niemiec.

Ja tam 50/50. 50 za pisiorstwem, 50 za następnymi akceptowalnymi w kolejce
czyli na dzień dzisiejszy kondederacja.

Komuszek też mnie nie razi, ale nie ma dziś rozsądnego komuszka.
Liberały też mnie nie rażą, ale nie widzę dziś rozsądnych lyberałów:)

Pozostaje pisiorstwo i kurwin:)  Górka w gospodarce w l.2007
i obecnie, wszystko za czasów pisiorstwa.

Lyberały pełoskie = lewica Stolcmanowa pod względem działań
ze swoją zasadą "nic nie robić to nikomu się nie narażać",
a pisiorstwo dziś naraża się wielu grupom, dlatego daję 50% pisiorstwu:)

Data: 2019-09-28 04:52:20
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
Zwykła polska rodzina? "Rodzina PO na swoim"
użytkownik A. Filip napisał:

BTW *Wcześniej* się tak "obsady" w spotach politycznych czepiano?

https://youtu.be/3QqalmSYk2w

Taka zabawa:)  Burdel u Kropiwnickiego, burdel u Banasia.

A my tancujem:)

Data: 2019-09-28 10:36:12
Autor: Lord Donald
W dniu 28.09.2019 o 10:04, A. Filip pisze:
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
[...]

Ależ ty po prostu nie rozumiesz przesłania doboru obsady tego spotu!
To jest "Rodzina PO na swoim".

BTW *Wcześniej* się tak "obsady" w spotach politycznych czepiano?
NIE => to było "rozpoznanie bojem" niekoniecznie udane
TAK => Schetyna znowu spierdolił "mało wybaczalnie"

W sumie to dobrze. Pomyśleć, że jeszcze 4 lata temu można  było jedynie zapukać to pierwszego lepszego domu i dać piątaka na chleb, aby zgodzili się nakręcić swoją nędzę. Dziś trzeba wynajmować aktorów, a i tak na stole wypas, sprzęcik za kilka kafli leży. Nawet tego nie potrafią wyreżyserować, bo już nie pamiętają jak było za PO. Bieda zaczęła się kojarzyć z brakiem środków na wypasionego BMW. W sumie to nawet lewacy stracili wodę na młyn. Nie mają już jak za PO paliwa w postaci nędzy w polskich rodzinach, emigracji za chlebem. Bo tym zajęło się PiS, z dobrym skutkiem. To teraz nawet lewakom pozostało się zajmować jedynie dewiacjami seksualnymi, tęczowymi rewolucjami. Jako socjaliści przestali być nimi, kiedy przenieśli się na seksualizm i dewiacje. A więc PiS wkurwił obie strony, dlatego drą ryja. Socjaliści chcą powrotu biedy, aby ich misja stała się znów potrzebna, na pedalstwie nie wiele ugrają. POsrańcy chcą powrotu biedy, zapaści gospodarczej, bo tak nakazują im szwabskie kartele w UE. Aby mi8eć własną strefę wpływów i pozbyć się konkurencji gospodarczej, tak jak było dawniej. Zarówno lewica jak i POsrana mafia drą ryja, bo dopóki rządzi PiS nie mogą istnieć, ich misja jest nie potrzebna. To właśnie ich misją była Polska nędza, to racjonalizowało ich przydatność i zleconą misję przez ich mocodawców.

Data: 2019-09-29 08:24:46
Autor: Runt
Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO
W dniu 2019-09-28 o 09:52, Lord Donald pisze:
Zwykła polska rodzina?
Stary kawaler + 2 koty ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-29 04:06:17
Autor: Jacek Bialy
Zwykła polska rodzina? "Wiarygodna jak KO"; "Wzięli amatorów ze script-doców". Internauci rozbawieni obsadą spotu Schetyny
Zwykła polska rodzina?
Stary kawaler + 2 koty ;-)))
-- -- -- --

A ryba?

Data: 2019-09-29 09:38:05
Autor: A. Filip
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
W dniu 2019-09-28 o 09:52, Lord Donald pisze:
Zwykła polska rodzina?
Stary kawaler + 2 koty ;-)))

Plus pieniądze (zdolność kredytowa) na dwie srebrne wieże.
Od razu widać jak bardzo zazdrościsz życiowy nieudaczniku ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!