Zwykli ludzie zaczynają koloratkowym mówić: DOŚĆ TEGO!

Data: 2010-07-03 21:36:15
Autor: Grzegorz Z.
Zwykli ludzie zaczynają koloratkowym mówić: DOŚĆ TEGO!
Data: 2010-07-03 21:49:09
Autor: mkałrwan jest debilem
Zwykli ludzie zaczynają koloratkowym mówić: DOŚĆ TEGO!
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

http://wiadomosci.onet.pl/2193279,12,sprofanowano_swiete_schody_w_rzymie,item.html

Doczekają się sukienkowe zboki, tego co się im od dawna należy. Już niedługo.

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-03 21:51:53
Autor: u2
Zwykli ludzie zaczynają koloratkowym mó wić: DOŚĆ TEGO!
W dniu 2010-07-03 21:49, mkałrwan jest debilem pisze:
DoczekajÂą siĂŞ sukienkowe zboki, tego co siĂŞ im od dawna naleÂży. JuÂż niedÂługo.

Lecisz ich zadowolić, zboku ?

Data: 2010-07-03 16:18:27
Autor: glob

u2 napisał(a):
W dniu 2010-07-03 21:49, mkałrwan jest debilem pisze:
> DoczekajÂą siĂŞ sukienkowe zboki, tego co siĂŞ im od dawna naleÂży. JuÂż
> niedÂługo.

Lecisz ich zadowolić, zboku ?

Powiesić...zboków...

Data: 2010-07-04 07:56:15
Autor: mkałrwan jest debilem
Zwykli ludzie zaczynajÄ? koloratkowym mĂłwiÄ?: DOĹ?Ä? TEGO!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Lecisz ich zadowolić, zboku ?

Od zadowalania sutannowych zboków są tacy debile jak ty. Idź wypnij im tyłek.

Przemysław Warzywny