Zwykły obywatel zapewne dostał by kopa w pupę

Data: 2013-04-08 18:45:02
Autor: xan
Zwykły obywatel zapewne dostał by kopa w pupę
http://fakty.interia.pl/polska/news-270-ugod-z-bliskimi-ofiar-katastrofy-smolenskiej,nId,952914

"Do tej pory zawarto 270 ugód z bliskimi ofiar katastrofy smoleńskiej, każdej z tych osób przyznano 250 tys. zł tytułem zado¶ćuczynienia - podała w poniedziałek Prokuratoria Generalna. Ewentualne roszczenia z tego tytułu co do zasady przedawni± się w ¶rodę."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ja się pytam na jakiej podstawie ? Jak kogo¶ zaleje (powódĽ) to słyszy się słowa "czy był ubezpieczony", to czemu tutaj nie padaj± takie same słowa ?

Ile by głodnych dzieci szło za t± kasę wykarmić ?

Data: 2013-04-08 19:03:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Zwykły obywatel zapewne dostał by kopa w pupę

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kjus6f$gv9$1news.icm.edu.pl...
[...]

Ano na takiej podstawie, że to państwo polskie gwarantowało bezpieczny przelot. Jak si±dziesz w taksówkę i taksówkarz jebnie w drzewo i tobie odpadnie noga, to taksówkarz, je¶li jest nieubezpieczony lub pijany musi zapłacić ci odszkodowanie!
Je¶li ciebie powódĽ cię zaleje, zwróć się o odszkodowanie do sprawcy powodzi. Wierz±cy s± pewni, że za powódĽ odpowiada Bóg! Bóg spowodował powodĽ, Bóg wypłaca odszkodowanie.

setnie ubawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-04-08 19:12:17
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 19:03:

[...]

 Swoj± drog±: "Bóg zapłać"?

Data: 2013-04-08 19:23:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Zwykły obywatel zapewne dostał by kopa w pupę

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kjutpr$vhs$1node2.news.atman.pl...

:-)

Data: 2013-04-08 19:17:56
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 19:03, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Kiepski przykład, jak człowiek umrze a był ubezpieczony na 5ty¶. to kasy nie dostaje każdy członek rodziny w wysoko¶ci 5tys., dostaje tylko beneficjent polisy i na tym się kończy. A tam pisze jak byk "każdy członek rodziny" - zapewne ubezpieczyciej nie był by taki hojny.

A teraz smaczek

"Dlaczego nie wykupiono polis? Biuro prasowe Kancelarii na razie nie odpowiada. Jacek Sasin, wiceszef Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, nie odpowiedział na pro¶bę o rozmowę."

Może by warto obci±żyć tego co tego nie wykupił.

Data: 2013-04-08 19:27:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Zwykły obywatel zapewne dostał by kopa w pupę

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kjuu45$l25$1news.icm.edu.pl...
[...]

Możesz się nie zgadzać. Możesz nawet użyć sprawdzony rozpuszczalnik. A potem zobacz jak± reakcję wywołałe¶.

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-04-08 19:49:01
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 19:27, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

no ale skoro był zamach to powinien płacić zamachowiec.....

Data: 2013-04-08 19:40:18
Autor: Gonzalez
Zwyk�y obywatel zapewne dosta� by kopa w pup�

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości
http://fakty.interia.pl/polska/news-270-ugod-z-bliskimi-ofiar-katastrofy-smolenskiej,nId,952914

"Do tej pory zawarto 270 ugód z bliskimi ofiar katastrofy smoleńskiej,
każdej z tych osób przyznano 250 tys. zł tytułem zadośćuczynienia -
podała w poniedziałek Prokuratoria Generalna. Ewentualne roszczenia z
tego tytułu co do zasady przedawnią się w środę."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ja siÄ™ pytam na jakiej podstawie ? Jak kogoĹ› zaleje (powĂłdĹş) to
słyszy się słowa "czy był ubezpieczony", to czemu tutaj nie padają
takie same słowa ?

Ile by głodnych dzieci szło za tą kasę wykarmić ?

Ano na takiej podstawie, że to państwo polskie gwarantowało bezpieczny
przelot. Jak siÄ…dziesz w taksĂłwkÄ™ i taksĂłwkarz jebnie w drzewo i tobie
odpadnie noga, to taksówkarz, jeśli jest nieubezpieczony lub pijany musi
zapłacić ci odszkodowanie!
Jeśli ciebie powódź cię zaleje, zwróć się o odszkodowanie do sprawcy
powodzi. Wierzący są pewni, że za powódź odpowiada Bóg! Bóg spowodował
powodź, Bóg wypłaca odszkodowanie.

Państwo to my, nie przypominam sobie, bym wyraził zgodę na płacenie z mojej krwawicy odszkodowania dla członków rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej.

Data: 2013-04-08 19:59:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kjuve0$8ds$2speranza.aioe.org...

[...]

A czy pytałeś mnie, czy ja zgadzam się na płacenie mojej krwawicy, odszkodowania dla członków rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej?
Jeśli ty się nie zgadzasz, to protestuj! Przygotuj se kosę na sztorc!
A jeśli chodzi o głodne dzieci, to jest taka fundacja, która zebrała 5 milionów złotych na dokarmienie głodnych dzieci i kupiła tego żarcia tylko za 500 tysięcy, a 4 i pół miliona przelała za granicę! Może coś z tym zrobisz? Tak przy okazji!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-08 19:35:33
Autor: matusm
[...]

Na przyzwoito¶ć i siły na zamiary nie ma co liczyć.

Tam zgineli głównie ludzie popierajcy uwlaszczenie PZPR wiec teraz trzeba zapłacić bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-04-08 20:26:13
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-08 18:45, xan pisze:
[...]

Bo zwykły obywatel w tym kraju to ¶mieć który ma utrzymywać klasę rz±dz±cych na odpowiednim poziomie.  I żeby było tragiczniej - te wszystki9e wypłacone do tej pory zado¶ćuczynienia nie zamykaj± drogi do dalszych ż±dań. Podejrzewam że Polacy będ± dojeni z kasy z tego tytułu przez kilka pokoleń.

Zwykły obywatel zapewne dostał by kopa w pupę