Zwyrodniałe gówniarstwo!

Data: 2009-08-20 00:11:15
Autor: Antenka
Zwyrodniałe gówniarstwo!
W Lęborku, jakaś głupia, młoda dziwa oblała denaturatem siedzącego na
ławce w poczekalni dworcowej śpiącego mężczyznę i podpaliła go
zapalniczką!!!  Całe zdarzenie zostało zarejestrowane przez kamerę
dworcową.

Antenka

Data: 2009-08-20 00:25:20
Autor: Antenka
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Mężczyzna w bardzo ciężkim stanie (65% ciała uległo poparzeniu) walczy
o życie w miejscowym szpitalu :(

Antenka

Data: 2009-08-20 09:21:11
Autor: WW
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Antenka pisze:
[...]

Skoro pozwalamy 16 latkom prowadzić pojazdy mechaniczne, to dlaczego w innych dziedzinach mamy traktować je jak dzieci ?.
W normalnych państwach, przy tego rodzaju czynach popełnionych świadomie, nawet młodsi odpowiadają jak dorośli.
No ale my musimy być świętsi od papieża.
70% polaków popiera kare śmierci.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-08-20 09:22:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Zwyrodniałegówniarstwo!
[...]

AMTENKO, pseca jus roz ci godołem....!!!

- to nase wspułcesne POKOLENIE JPII...!!!

Łone postempujom zgodnie z nałucaniem nasego NOJWINKSEGO, NOJMONDZEJSEGO POLOKA
PAPIOżA...!!!

Psedtem, znacysiem zakomuny, tak cudnych zachowań niebyło....!

Młodzies wychowywana była w GZECHU, ZAKŁOMANIU i POROBOCEMU...

Data: 2009-08-20 09:54:46
Autor: HaMMeR
Zwyrodniałegówniarstwo!
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty pohebany na maksa, sepleniacy safandulo!
To pokolenie wychowane przez wymozdzonych
pokomuszych rodzicow, obecnie wyborcow PO!
Zrozumial agent, czy nie?!!

Data: 2009-08-20 10:06:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Zwyrodniałegówniarstwo!
Polok_Prawdziwy wrote:

> [...]

Ty pohebany na maksa, sepleniacy safandulo!
To pokolenie wychowane przez wymozdzonych
pokomuszych rodzicow, obecnie wyborcow PO!

Znowuz mom ci mojom śmierdzoncom sparkem dowylizywanio nadstawiać, cyjak...!?

PS - no chebaze Burka wołać mom - nima sprawy, łon to uwielbio...

Data: 2009-08-20 18:25:25
Autor: Piotr
Zwyrodniałegówniarstwo!
Dnia Thu, 20 Aug 2009 10:06:48 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Znowuz mom ci mojom śmierdzoncom sparkem dowylizywanio nadstawiać, cyjak...!?

PS - no chebaze Burka wołać mom - nima sprawy, łon to uwielbio...

Może se tę szparkę umyj, co Komunaku_śmierdliwy? Bo ci ten burek
zdechnie.
Ryło tez przepłucz bo "grozą" wionie.
Piotr

Data: 2009-08-21 10:56:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Zwyrodniałegówniarstwo!
Może se tę szparkę umyj, co Komunaku_śmierdliwy?

Pietrosku...!

- ty tes smak mos...!?

No łokej, nima sprawy - mogem ci mojom sparkem do cyckanio nadstawić...

Ai Burek uciesony z lizanio bedzie...

Data: 2009-08-20 09:33:40
Autor: jadrys
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Antenka pisze:
[...]

Ale dlaczego go podpaliła?  Masz jakiś link do tej wiadomości?

Data: 2009-08-20 00:52:42
Autor: Antenka
Zwyrodniałe gówniarstwo!
On 20 Sie, 09:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> dworcową.

> Antenka

Ale dlaczego go podpaliła?  Masz jakiś link do tej wiadomości?

To jest news z tv. Gówniara zapytana przez policjantów, dlaczego to
zrobiła, odpowiedziała, że chciała zaimponować towarzystwu, z którym
przebywała na dworcu, ale stan zdrowia uszkodzonego przez nią
starszego mężczyzny wcale jej nie interesuje. To jest zbieranie owoców
bezstresowego wychowania przez szkołę i dom - wszystko w tym temacie.
A raczej "0" dobrego wychowania wyniesionego z domu rodzinnego.

Antenka

Data: 2009-08-20 11:14:02
Autor: jadrys
Zwyrodniałe gówniarstwo!

Antenka pisze:

[...]

Zasadniczo jestem przeciw karze śmierci, ale tak zwyrodniałe jednostki powinno się eliminować ze społeczeństwa.. Gdy jakakolwiek zbrodnia nie posiada żadnego uzasadnienia to dla sprawców powinien być tylko stryczek.

Data: 2009-08-20 11:33:14
Autor: Panslavista
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Zasadniczo jestem przeciw karze śmierci, ale tak zwyrodniałe jednostki
powinno się eliminować ze społeczeństwa.. Gdy jakakolwiek zbrodnia nie
posiada żadnego uzasadnienia to dla sprawców powinien być tylko stryczek.

    To jest żydowska pedagogika i żydowska edukacja od domowej poprzez
szkolną do telewizyjnej. Klaps rodzica jest błogosławieństwem równym
błogosławieństwu boskiemu, gdyż uczy dzieci odczuwania bólu, wrażliwości na
ból i współczuciu drugiemu, którego coś boli. Bez tego powstają bezmyślne
dziwolągi nie mogące sobie wyobrazić, że człowiek ma jedno życie i nie ma
guziczka z napisem Esc lub Enter.

Data: 2009-08-20 15:01:55
Autor: naprany jak kruk!
Zwyrodniałe gówniar stwo!
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

    To jest żydowska pedagogika i żydowska edukacja od domowej poprzez
szkolną do telewizyjnej. Klaps rodzica jest błogosławieństwem równym

nie to bylo wlasnie typowe polskie chowania co zreszta widac na twoim
przykladzie hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-20 16:52:13
Autor: jadrys
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Panslavista pisze:
[...]

Dobrze prawisz, tylko że to nie żydowska pedagogika i wychowanie. Tacy zwyrodnialcy nie zdarzają się wśród żydów.  Przynajmniej ja nic  nie słyszałem o takich rzeczach robionych przez żydów.

Data: 2009-08-20 11:19:47
Autor: Mariusz Merta
szanowny pan raczy sobie przejrzec annały w USA
Żydzie nie są takimi owieczkami...proszę poczytać o antysemityźmie w
Izraelu...
poza tym...czy operacja w strefie Gazy przebiegała humanitarnie ?
mam wiele sympatii do państwa Izrael i do Żydów...
ale ta sympatia zaczyna być pod znakiem zapytania...
to też są ludzie, podatni na manipulacje, krętactwa i zwykłe hucie....
więc, proszę uważać z generalizowaniem...zwłaszcza, że w Izraelu
pedały mają się lepiej jak normalni ludzie...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-20 23:01:03
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Wojna Izraelsko-Palestyńska to zupełnie co innego..  Tylko naiwniak może oczekiwać wojny "humanitarnej".  No powiedz sam - w czym "Hamas" jest bardziej humanitarny od armii izraelskiej?
PS. "pedały" są normalnymi ludźmi.

Data: 2009-08-21 05:18:49
Autor: Panslavista

Mariusz Merta pisze:
> [...]

oczekiwać wojny "humanitarnej".  No powiedz sam - w czym "Hamas" jest
bardziej humanitarny od armii izraelskiej?

% UROBKU.

PS. "pedały" są normalnymi ludźmi.

Jak goje - zwierzęta podobne do ludzi...

Data: 2009-08-21 09:51:49
Autor: jadrys

Mariusz Merta pisze:

[...]

Tylko z tego powodu że możliwości maja mniejsze.

Data: 2009-08-20 17:01:26
Autor: Panslavista
Zwyrodniałe gówniarstwo!

Panslavista pisze:
> [...]

zwyrodnialcy nie zdarzają się wśród żydów.  Przynajmniej ja nic  nie
słyszałem o takich rzeczach robionych przez żydów.

He..he, a miałem cię za inteligentnego. Ależ żydowska, tyle, że dla gojów.
Swoich GWniarzy to oni trzymają w dyscyplinie...

Data: 2009-08-20 23:01:15
Autor: jadrys
Zwyrodniałe gówniarstwo!

Panslavista pisze:

[...]

E tam, jesteś po prostu przewrażliwiony na punkcie Żydów.

Data: 2009-08-20 18:31:20
Autor: Piotr
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Dnia Thu, 20 Aug 2009 09:33:40 +0200, jadrys napisał(a):

Ale dlaczego go podpaliła?  Masz jakiś link do tej wiadomości?

Świat wartości ma skoncentrowany na sobie, więc bez znaczenia jest
dlaczego. Ot, kaprys.
Piotr

Data: 2009-08-20 09:37:32
Autor: konserwator
Zwyrodniałe gówniarstwo!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:798357b4-cef9-404a-a68a-d7b123002dfcd4g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

pewnie chciala pozyskac organy do przeszczepu....

Data: 2009-08-20 01:02:13
Autor: Antenka
Zwyrodniałe gówniarstwo!
On 20 Sie, 09:37, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:798357b4-cef9-404a-a68a-d7b123002dfcd4g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

to nie jest śmieszne

Antenka

Data: 2009-08-20 11:10:52
Autor: konserwator
Zwyrodniałe gówniarstwo!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c646c67e-473d-4c7a-a288-cbcf8676d1e6g23g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

JA SIE NIE SMIEJE....

Data: 2009-08-20 02:17:11
Autor: Antenka
Zwyrodniałe gówniarstwo!

JA SIE NIE SMIEJE....

Aha, ok

Antenka

Data: 2009-08-20 12:48:52
Autor: Grzegorz Z.
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Dnia Thu, 20 Aug 2009 00:11:15 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Czyli doskonale musi być widać na tym materiale ich higieniczne fryzury.

Data: 2009-08-20 12:30:28
Autor: Antenka
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Czyli doskonale musi być widać na tym materiale ich higieniczne fryzury.

Głupek!

Antenka

Data: 2009-08-21 13:44:56
Autor: Grzegorz Z.
Zwyrodniałe gówniarstwo!
Dnia Thu, 20 Aug 2009 12:30:28 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Czyli doskonale musi być widać na tym materiale ich higieniczne fryzury.

Głupek!

Sugerujesz że to rastafarianie z dredami byli?

Zwyrodniałe gówniarstwo!