Zwyrodniałegówniarstwo!

Data: 2009-08-20 09:22:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Zwyrodniałegówniarstwo!
W Lęborku, jakaś głupia, młoda dziwa oblała denaturatem siedzącego na
ławce w poczekalni dworcowej śpiącego mężczyznę i podpaliła go
zapalniczką!!!  Całe zdarzenie zostało zarejestrowane przez kamerę
dworcową.

AMTENKO, pseca jus roz ci godołem....!!!

- to nase wspułcesne POKOLENIE JPII...!!!

Łone postempujom zgodnie z nałucaniem nasego NOJWINKSEGO, NOJMONDZEJSEGO POLOKA
PAPIOżA...!!!

Psedtem, znacysiem zakomuny, tak cudnych zachowań niebyło....!

Młodzies wychowywana była w GZECHU, ZAKŁOMANIU i POROBOCEMU...

Data: 2009-08-20 09:54:46
Autor: HaMMeR
Zwyrodniałegówniarstwo!
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty pohebany na maksa, sepleniacy safandulo!
To pokolenie wychowane przez wymozdzonych
pokomuszych rodzicow, obecnie wyborcow PO!
Zrozumial agent, czy nie?!!

Data: 2009-08-20 10:06:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Zwyrodniałegówniarstwo!
Polok_Prawdziwy wrote:

> [...]

Ty pohebany na maksa, sepleniacy safandulo!
To pokolenie wychowane przez wymozdzonych
pokomuszych rodzicow, obecnie wyborcow PO!

Znowuz mom ci mojom śmierdzoncom sparkem dowylizywanio nadstawiać, cyjak...!?

PS - no chebaze Burka wołać mom - nima sprawy, łon to uwielbio...

Data: 2009-08-20 18:25:25
Autor: Piotr
Zwyrodniałegówniarstwo!
Dnia Thu, 20 Aug 2009 10:06:48 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Znowuz mom ci mojom śmierdzoncom sparkem dowylizywanio nadstawiać, cyjak...!?

PS - no chebaze Burka wołać mom - nima sprawy, łon to uwielbio...

Może se tę szparkę umyj, co Komunaku_śmierdliwy? Bo ci ten burek
zdechnie.
Ryło tez przepłucz bo "grozą" wionie.
Piotr

Data: 2009-08-21 10:56:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Zwyrodniałegówniarstwo!
Może se tę szparkę umyj, co Komunaku_śmierdliwy?

Pietrosku...!

- ty tes smak mos...!?

No łokej, nima sprawy - mogem ci mojom sparkem do cyckanio nadstawić...

Ai Burek uciesony z lizanio bedzie...

--

Zwyrodniałegówniarstwo!