Zwyrodnienie moralne

Data: 2010-10-12 07:57:32
Autor: Belius
Zwyrodnienie moralne
Nie rozumiem co sie stalo w sercach i umyslach ludzi, ktorzy z taka piana na ustach atakauja czlowieka, ktory stracil swego jedynego brata, bratowa i ktorego matka w tym czasie lezala ciezko chora w szpitalu. To juz psy i koty maja w sobie wiecej wspolczucia i zrozumienia. Dopiero kiedy jeden z drugim z was straci kogos ukochanego ze swojej rodziny: syna, corke, zone, meza, brata czy siostre - zrozumie co to za bol.

A ze taki zwierzecy (sepi, wilczy, nie wiem jak to nazwac) brak serca, sumienia i wszelkich skrupulow to grzech "wolajacy o pomste do nieba" - wiec z cala pewnoscia ten wasz grzech wroci do was i stanie sie wam to samo, spotka was samych smierc kogos bliskiego, abyscie sie nauczyli wspolczuc i rozumiec czyjs ból. I to moze nastapic szybciej niz myslicie.

Wzorowanie sie na jakichs tam Wajdach, Kutzach czy Palikotach - zemsci sie srodze i nie doprowadzi do niczego dobrego. Dopalacze braliscie czy co? Skad to zwyrodnienie? Tak kopac lezacego i konajacego z bolu? I jeszcze dziwicie sie ze placze z bolu i smiejecie sie z jego placzu.

Nawet Lech Walesa, ktory w klapie nosi Matke Boska, nie ma za grosz wpsolczucia i dolaczyl do choru szydercow. Nie slyszy jak Matka Boza wola z jego klapy "opamietaj sie Lechu". Jest gluchy na Jej wolanie, bo nie ma juz serca i ludzkich odruchow. Obawiam sie, ze nawet jesli dotknie go za to kara Boza - i tak sie nie opamieta - bo ma juz serce zimne jak glaz i slucha podszeptow Zlego.

Belius

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5522 (20101011) __________

Data: 2010-10-12 08:04:33
Autor: ab.666
Zwyrodnienie moralne

"Belius" <Belius@o2.pl> wrote in message news:i90tdf$mg2$1opal.futuro.pl...

stanie sie wam to samo,
spotka was samych smierc kogos bliskiego

Ulubiony sport religianta to straszyć... na tym opiera się zresztą
chrześcijaństwo, na wywoływaniu strachu.
Tak to jest, jak ktoś durny i argumentów nie ma, to krzyczy, wyzywa, pluje,
unosi pięści...
Żałosne.

ab.

Data: 2010-10-11 23:38:45
Autor: Hans Kloss
Zwyrodnienie moralne
On 12 Paź, 08:04, "ab.666" <t...@nie.adres> wrote:

[...]

Tytułowy post jest, prosze niedoszłego maturzysty, właśnie o tych
którzy krzyczą, wyzywają, plują, wygrażają pięściami- i nie są to
bynajmniej religianci a jakby wręcz przeciwnie. CZy jest to tylko
żałosne czy raczej plugawe i s..syńskie to juz kwestia do dyskusji.
J-23

Data: 2010-10-12 01:57:46
Autor: zbig
Zwyrodnienie moralne
On 12 Paź, 08:38, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

[...]
Pierdolicie Hipolicie, jakzwykle zresztą. Nikt nie atakował
Kaczyńskiego w kampanii tak podle i bezczelnie jak on to robi teraz. A
wygrażanie pięściami , bluzgi, kłamstwa,  i ordynarne hasła to chleb
powszedni waszej pseudokatolickiej szajki.

Data: 2010-10-12 13:08:44
Autor: Belius
Zwyrodnienie moralne
"zbig"

[...]

========
Zacytuj gdzie wygrazal piesciami i bluzgał.
Bo to ty jestes kłamcą.

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5523 (20101012) __________

Data: 2010-10-12 04:43:02
Autor: zbig
Zwyrodnienie moralne
On 12 Paź, 13:08, "Belius" <Bel...@o2.pl> wrote:
"zbig"

[...]

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

Przeczytaj sobie c posty, awe, klossa, jaksy  i znajdziesz tam
wszystko o czym pisałem. Do tego znajdź sobie wypowiedzi Fotygi,
Brudzińskiego oraz tzw. obrońców krzyża. Nie będę cię wyręczał.

Data: 2010-10-12 22:10:11
Autor: Belius
Zwyrodnienie moralne
"zbig"

[...]

=============
A zatem przyznales ze zmyslasz.
Nie podales ANI JEDNEGO DOWODU na swoje slowa podly klamco i oszuscie!

Belius

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5525 (20101012) __________

Data: 2010-10-13 05:23:22
Autor: zbig
Zwyrodnienie moralne
On 12 Paź, 22:10, "Belius" <Bel...@o2.pl> wrote:
"zbig"

> [...]

============> A zatem przyznales ze zmyslasz.
Nie podales ANI JEDNEGO DOWODU na swoje slowa podly klamco i oszuscie!

Podałem ci wszystko pojebie leśny. To juz nie moja win żeś kiep. A
teraz , odmaszerowac!

Data: 2010-10-12 13:19:25
Autor: obserwator
Zwyrodnienie moralne
 To cale lajdackie, zwyrodniale towarzystwo pseudopolitykow ktore niszczy
Polske i Polakow, posluguje sie takim jezykiem, ktorego faszysci by sie nie
powstydzili.

 Takim np.jezykiem posluguja sie obecne w przestrzeni publicznej
przedstawiciele *elit* i *autorytety*, nic wiec dziwnego posowiecka dzicz
bierze z nich przyklad:

Wajda o Kaczyńskim: To głupol

http://www.fakt.pl/Wajda-o-Kaczynskim-To-glupol,artykuly,84866,1.html

Palikot o Kaczyńskim: Spieprzaj, dziadu!

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/146655,palikot-o-kaczynskim-spieprzaj-dziadu.html

Hanba i wstyd na caly swiat. Dac chamom demokracje, to tak z niej korzystaja.

Data: 2010-10-12 06:48:33
Autor: obserwator
Zwyrodnienie moralne
ab.666 <to@nie.adres> napisał(a)

[...]

wy nie paniali etowo teksta, krasnaja tawariszka :)))

Data: 2010-10-12 08:56:05
Autor: awe
Zwyrodnienie moralne

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4cb4010c$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
No popatrz, PO to sekta w takim razie bo ciagle cie strasza JK albo/i PiS'em, ale wiesz oni tak juz maja pelne gacie gowna ze boja sie iz to sie wyleje, jak na wegrzech ta ostatnia katastrofa ze szlamem
awe

Data: 2010-10-12 11:52:06
Autor: cyc
Zwyrodnienie moralne

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i90tdf$mg2$1opal.futuro.pl...
Nie rozumiem co sie stalo w sercach i umyslach ludzi, ktorzy z taka piana na ustach atakauja czlowieka, ktory stracil swego jedynego brata, bratowa i ktorego matka w tym czasie lezala ciezko chora w szpitalu.

Oszalales w tym samym stopniu co ten , ktorego "dobrego " imienia bronisz !!.
Nie bylo w naszej historii tak zacietrzewionego plotyka , ktoryby polozyl na szale zaspakajania swoich a,mbicji tyle w tym pamiec o bracie .
Postepowanie Kaczynskiego mozna porownac tylko do postepowania nieodpowiedzialnego szalenca , oblakanca i gdyby nie to , ze w istocie jest tylko najwiekszym jakiego znal swiat cynikiem , moznaby go za takiego uwazac ..
Trzeba byc slepcem aby nie widziec jego gry i swiadomego dzialania w ktorym gra Polska jest dla niego nic nie znaczacym elementem .
Jego "dorobek "jest wystarczajao duzy aby postawic mu formalne zarzuty karne za dzialanie na szkode panstwa . Nie siedzie w kryminale tylko dlatego , ze rowniez dzieki niemu panstwo nasze jest tak slabe , ze z takimi jak on ludzmi a takze np. REydzykiem nie umie sobie poradzic .
W kazdym innym panstwie cywilizowanego swiata juz dawno odpowiedzialby karnie za swoje czyny !.

cyc

Data: 2010-10-12 15:57:05
Autor: cirrus
Zwyrodnienie moralne
[...]

Zdecydowanie- Jaruś to sama chodząca miłość bliźniego, a co otworzy usta to jad gorszy niż kobry, Anna Komorowska ta organizująca pielgrzymkę też stracila męża, ale nie sieje jadem po wsiech.

--
stevep

Zwyrodnienie moralne