Zwyżka za wiek w Allianz ;-)

Data: 2010-11-17 05:51:43
Autor: tadek
Zwyżka za wiek w Allianz ;-)
On 17 Lis, 13:39, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:
W a nie dosta em list od Allianz z propozycj przed u enia OC na kolejny
rok. Komu , kto ma u nich od pi ciu lat ubezpieczony bezszkodowo samoch d i
prze y 28 i p wiosny, przyjebali zwy k 40% (!) za nieuko czony 29 rok ycia!
Tacy to umiej utrzyma klienta! Nied ugo do 50-tki b dzie zwy ka za
m ody wiek, a od 50tki zwy ka dla starc w.
--
Samotnik

zobacz na stronie AXA Direct. Ja córce 21 lat ubezpieczyłem u nich
Punto za połowę sumy którą chcieli inni ubezpieczyciele

Zwyżka za wiek w Allianz ;-)