Zybertowicz - Olejnik 27:0

Data: 2019-07-03 20:25:47
Autor: z
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Widok sponiewieranej Stokrotki Bezcenny. ;-)
Ach ta kwaśna mina na koniec.
Ta wojująca, twarda, znająca się na wszystkim KOBIETA...
Wdeptała w błoto już tylu rozmówców.
Jak przykro ;-)

Data: 2019-07-03 11:41:06
Autor: Jacek Bialy
Zybertowicz - Olejnik 27:0
A nie mógłbyś podać linka łaskawie?
JB

Data: 2019-07-03 11:46:55
Autor: Bruno Brunowski
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu środa, 3 lipca 2019 20:25:51 UTC+2 użytkownik z napisał:
Widok sponiewieranej Stokrotki Bezcenny. ;-)
Ach ta kwaśna mina na koniec.
Ta wojująca, twarda, znająca się na wszystkim KOBIETA...
Wdeptała w błoto już tylu rozmówców.
Jak przykro ;-)

Że niby Zybertowicz sponiewierał Stokrotkę? Powtarzał jak katarynka przekaz dnia PiS o "sukcesie niebywałym", a zakończył frazą, że Buzek i Tusk są do bani, czyli znów pojechał klasycznym przekazem PiS. Uzasadnić nie potrafił.

--
Bruno

Data: 2019-07-03 23:06:29
Autor: z
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu 2019-07-03 o 20:46, Bruno Brunowski pisze:

[...]

Moim zdaniem jego argumenty były przemyślane i celnie wytykał niekonsekwencje w zarzutach Stokrotki i nie dał się zakrzyczeć i wybić z rytmu zmianami tematu. Stokrotka dobrze zna swój fach i dokładnie wie co w którym momencie powiedzieć.
Jako że oglądam często to wiem że nie wszyscy stają na wysokości zadania w tym programie.
A mina końcowa "redaktorki" BEZCENNA

Data: 2019-07-03 14:11:16
Autor: Bruno Brunowski
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu środa, 3 lipca 2019 23:06:35 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Jako że oglądam często to wiem że nie wszyscy stają na wysokości zadania w tym programie.

Powtarzał jak katarynka linie partii z finałowym "a co Buzek i Tusk zrobili dla Polski".

Podsumowując PiS znów poniósł sromotny sukces:
1. Ursula von der Leyen jest zwolenniczką małżeństw jednopłciowych. 2. Już raz podpadła pisiorom mówiąc o praworządności w Polsce. 3. Opowiada się za federalizacją UE 4. Timmermans będzie jej zastępcą. 5. Niemiecka dominacja w UE została właśnie podkreślona przy wsparciu pisiorów. 6. Wschodnia flanka UE nie ma swojego przedstawiciela w najwyższych władzach tejże. 7. Krasnodębski przepadł w głosowaniu na wiceprzewodniczącego PE.

--
Bruno

Data: 2019-07-03 23:26:14
Autor: z
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu 2019-07-03 o 23:11, Bruno Brunowski pisze:

1. Ursula von der Leyen jest zwolenniczką małżeństw jednopłciowych.

Padło przecież zdanie o kompromisie który Stokrotka niby przyjęła do wiadomości.

2. Już raz podpadła pisiorom mówiąc o praworządności w Polsce.

Ludzie zmieniają poglądy (patrz Tusk) a jej zdanie w kwestiach zagranicznych jest bardzo zblizone do pisowskiego. Liczyłeś na idealnego kandydata dla PiSu?

3. Opowiada się za federalizacją UE

Po ostatnich wyborach do PE nikt już tego nie podejmie. Świat idzie do przodu

4. Timmermans będzie jej zastępcą.

Albo nie będzie. Zwyczaje są takie że panuje rotacja. Dlatego często państwo/region ma przerwę 5 letnia. Taka jest umowa. W sumie mądra.

5. Niemiecka dominacja w UE została właśnie podkreślona przy wsparciu pisiorów.

Ta pani jest w swoim kraju krytykowana i mimo komitywy z Merkelową może nawet nie mieś poparcia swoich posłów. Stokrotka to przyznała sprytną zmianą tematu. ;-)

6. Wschodnia flanka UE nie ma swojego przedstawiciela w najwyższych władzach tejże.

Jak wyżej. Polaków na najwyższych stołkach było ostatnio sporo. Teraz będzie przerwa. Gdyby PO rządziło byłoby tak samo.

7. Krasnodębski przepadł w głosowaniu na wiceprzewodniczącego PE.

A Tusk powiedział że nie było kandydatów z Polski.
A to krętacz jeden.
+ zasada rotacji j.w. o której dziwnie zapomniał

Data: 2019-07-04 12:30:06
Autor: Bruno Brunowski
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu środa, 3 lipca 2019 23:26:20 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-07-03 o 23:11, Bruno Brunowski pisze:

> 1. Ursula von der Leyen jest zwolenniczką małżeństw jednopłciowych.
Padło przecież zdanie o kompromisie który Stokrotka niby przyjęła do wiadomości.

Przebąknął coś półgębkiem, że teraz to nie problem.

> [...]
Ludzie zmieniają poglądy (patrz Tusk) a jej zdanie w kwestiach zagranicznych jest bardzo zblizone do pisowskiego. Liczyłeś na idealnego kandydata dla PiSu?

Sądząc po zapowiedziach Mateusza, to minimum Salwini, jak nie Szydło.

> 3. Opowiada się za federalizacją UE
Po ostatnich wyborach do PE nikt już tego nie podejmie. Świat idzie do przodu

Podejmnie, podejmie, lecz już bez maruderów.

> 4. Timmermans będzie jej zastępcą.
Albo nie będzie. Zwyczaje są takie że panuje rotacja. Dlatego często państwo/region ma przerwę 5 letnia. Taka jest umowa. W sumie mądra.

Kandydatka to zapowiedziała.

> [...]
Ta pani jest w swoim kraju krytykowana i mimo komitywy z Merkelową może nawet nie mieś poparcia swoich posłów. Stokrotka to przyznała sprytną zmianą tematu. ;-)

Swoich, jak swoich. Problem będzie z socjalistami. Tak czy inaczej PiS poprze, bo to dobry wybór, nieprawdaż?

> 6. Wschodnia flanka UE nie ma swojego przedstawiciela w najwyższych władzach tejże.
Jak wyżej. Polaków na najwyższych stołkach było ostatnio sporo. Teraz będzie przerwa. Gdyby PO rządziło byłoby tak samo.

Wschodnia flanka to nie tylko Polska.

> 7. Krasnodębski przepadł w głosowaniu na wiceprzewodniczącego PE.
A Tusk powiedział że nie było kandydatów z Polski.
A to krętacz jeden.
+ zasada rotacji j.w. o której dziwnie zapomniał

Na zastępców. Wybrano dwu Czechów, dwu Węgrów i jedną Polkę. Sukces niebywały. Było Becie zgłosić.

--
Bruno

Data: 2019-07-04 09:59:51
Autor: Budzik
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Podziwiam. Mnie juz dawno zmeczyła.
W druga strone masz Klarenbacha - przemiły dla jednych, wytrącający z równowagi dla drugich.
Jak przyjdzie byle kto i nie przygotowany to nie ma lekko :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2019-07-04 13:48:57
Autor: u2
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu 04.07.2019 o 11:59, Budzik pisze:
W druga strone masz Klarenbacha - przemiły dla jednych, wytrącający z
równowagi dla drugich.
Jak przyjdzie byle kto i nie przygotowany to nie ma lekko

no właśnie, totalniacy przychodzą nieprzygotowani, plączą się w zeznaniach, nie odpowiadają na proste pytania, co ma Adrian innego robić jak cierpliwie ich naprowadzać na trop poprawnej odpowiedzi ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-04 18:45:40
Autor: Budzik
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

?:)
Szkoda ze nie jest rownie wymagajacy dla drugiej strony barykady... Taka dziennikarska obiektywnosc wyjeta z alfabetu tych co uzywaja stwierdzenie "totalniacy".

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2019-07-04 21:02:06
Autor: u2
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu 04.07.2019 o 20:45, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

ale ale druga strona jest przygotowana i odpowiada na zadawane pytania, nie kręci, nie wypowiada niepotrzebnych tyrad:)

--
I love love

Data: 2019-07-05 03:59:49
Autor: Budzik
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

ale ale druga strona jest przygotowana i odpowiada na zadawane
pytania, nie kręci, nie wypowiada niepotrzebnych tyrad
:)

ciesze sie ze nawet ciebie to smieszy :))))

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2019-07-05 08:02:27
Autor: u2
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu 05.07.2019 o 05:59, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

ale ale druga strona jest przygotowana i odpowiada na zadawane
pytania, nie kręci, nie wypowiada niepotrzebnych tyrad
:)

ciesze sie ze nawet ciebie to smieszy

ano, nieporadność totalniaków jest komiczna:)))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-06 03:59:47
Autor: Budzik
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

To prawda. Co nie zmienia faktu ze twoje wykazane powyzej zauroczenie rowniez ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2019-07-06 06:40:33
Autor: u2
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu 06.07.2019 o 05:59, Budzik pisze:
ano, nieporadność totalniaków jest komiczna:)))))))))))))

To prawda

nie ściemniaj, wychodzi na to, że sam siebie uważasz za komicznego błazna:)))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-06 13:35:36
Autor: Yogi
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Dnia Sat, 6 Jul 2019 06:40:33 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Jesteś jednym z 3 przygłupów na psp. Trzymaj się dziarsko! Masz spore
szanse zepchnąć z pudła zenka! y

Data: 2019-07-07 16:59:43
Autor: Budzik
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Użytkownik Yogi yogi@yellowstone.go ...

[...]

Protestuje!
Zenek ma charakterystyczne poglądy ale pisze starając się je tłumaczyc.
Oczywiście zdarza mu się zaciąc i pisac w 10 postach to samo, zwłaszcza jak spodoba mu sie jakas wymyslona riposta.
Niemniej nijak ma sie to do kolegi u2 ktorego 90% postów to po prostu dziecinne i debilne pyskówki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2019-07-07 21:24:50
Autor: u2
Zybertowicz - Olejnik 27:0
W dniu 07.07.2019 o 18:59, Budzik pisze:
Niemniej nijak ma sie to do kolegi u2 ktorego 90% postów to po prostu
dziecinne i debilne pyskówki.

ano, Zenek to jest gość, ale wysypał się jako folksdojcz:)

--
I love love

Data: 2019-07-07 13:56:27
Autor: Zenek Kapelinder
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Dziwny ze mnie folksdojcz domagajacy sie od niemcow reparacji.

Data: 2019-07-07 23:04:13
Autor: u2
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Dziwny ze mnie folksdojcz domagajacy sie od niemcow reparacji.

w porządku z ciebie gostek, ale z tymi folksdojczami to dałeś czadu:)

--
I love love

Data: 2019-07-08 03:59:59
Autor: Budzik
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Dziwny ze mnie folksdojcz domagajacy sie od niemcow reparacji.

A domagasz sie jeszcze?
Przeciez temat po wyborach umarł...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2019-07-07 22:28:56
Autor: Jacek Bialy
Zybertowicz - Olejnik 27:0
   -- - A domagasz sie jeszcze?
Przeciez temat po wyborach umarł...

Raczej przed wyborami...
JB

Data: 2019-07-09 00:50:58
Autor: Pisiorowy Escobar
Zybertowicz - Olejnik 27:0
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Dziwny ze mnie folksdojcz domagajacy sie od niemcow reparacji.

ty się domagasz tak jak pis
czyli tak aby przypadkiem ani euro nie zapłacili :DDD

ps. a co tam w sprawie reparacji? :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]