Żyć tak, jakby nie było jutra....

Data: 2009-09-26 08:48:38
Autor: Tzva Adonai
Żyć tak, jakby nie było jutra....
Z płyty "Smash" (1994r.) - http://morfepl.wrzuta.pl/audio/7W4Q2BKYNCN/02_-_nitro_youth_energy

Nie nachodzi was czasami ochota zrobić coś, czego zabraniają wam normy
społeczne?... Chciałbym kiedyś zboczyć z rutyny: przyjść punktualnie
do pracy i dzień rozpocząć nie od włączenia komputera, tylko od
zastrzelenia kilku ludzi, których nie lubię... Albo dać obciągnąć
fiuta ślicznej 10 letniej córeczce mojego sąsiada..

Gdyby prześwietlono nam umysły, to pewnie wszyscy kwalifikowalibyśmy
się na krzesło elektryczne...

Data: 2009-09-26 20:57:43
Autor: jadrys
Żyć tak, jakby nie było jut ra....
Tzva Adonai pisze:
[...]

Jeżeli o mnie chodzi, to nie "nachodzi mnie czasem ochota",  - ona mnie nigdy nie opuszcza..

Data: 2009-09-26 13:02:11
Autor: Antenka
Żyć tak, jakby nie było jutra....
On 26 Wrz, 20:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]

> się na krzesło elektryczne...

Jeżeli o mnie chodzi, to nie "nachodzi mnie czasem ochota",  - ona mnie

Mnie też...

Antenka

Data: 2009-09-26 23:54:12
Autor: mundek
Żyć tak, jakby nie było jutra....
Tzva Adonai pisze:
[...]

To zróbcie sobie sex-party. I będzie cool...

Data: 2009-09-27 21:06:23
Autor: jadrys
Żyć tak, jakby nie było jut ra....
mundek pisze:

[...]

Dołączyłbyś się? mundeczku.

Data: 2009-09-27 21:06:38
Autor: jadrys
Żyć tak, jakby nie było jut ra....

Tzva Adonai pisze:

[...]

Chyba wszyscy Poznaniacy (Wielkopolanie) to odczuwają, utrzymujemy ten kraj na własnych barkach a nikt togo nie docenia :-( .

Data: 2009-09-27 13:23:41
Autor: Antenka
Żyć tak, jakby nie było jutra....
On 27 Wrz, 21:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Mnie też...

> Antenka

Chyba wszyscy Poznaniacy (Wielkopolanie) to odczuwają, utrzymujemy ten
kraj na własnych barkach a nikt togo nie docenia :-( .

Zawsze tak było :-(

Antenka

Data: 2009-09-28 12:12:54
Autor: Antenka
Żyć tak, jakby nie było jutra....
On 28 Wrz, 18:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> Zawsze tak było :-(

> Antenka

:'(

Jadryś, dlaczego jesteś smutny? :-) Przecież poznaniak się nie poddaje
- zpaomniałeś? A jak już się za coś bierze to zwycięża! :-)
Jak się bierze za powstanie, to doprowadza do zwycięstwa, jak się
bierze za gospodarkę, to czego się dotknie - w  każdej  jej dziedzinie
- doprowadza do rozkwitu! A jak kopie piłkę, to ma mistrzai - Lech,
Lech , Kolejorz!  "We are the champions, my friend" ;-)

Antenka

Data: 2009-09-28 23:28:45
Autor: jadrys
Żyć tak, jakby nie było jut ra....

Tzva Adonai pisze:

[...]

Wiem, ale walczymy z wiatrakami, oni są w znacznej przewadze i nie przestają nas gnębić :-( ... Tak się zastanawiam jakbyśmy mogli wymówić "warszawce" posłuszeństwo? Drugie powstanie Wielkopolskie?

Data: 2009-09-28 15:06:14
Autor: Antenka
Żyć tak, jakby nie było jutra....
On 28 Wrz, 23:28, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

>>> Antenka

> [...]

przestają nas gnębić :-( ... Tak się zastanawiam jakbyśmy mogli wymówić
"warszawce" posłuszeństwo? Drugie powstanie Wielkopolskie?

Tak, przeciw "warszawce"! Szable w dłoń i na koń!  :))

Antenka

P.s. Na "warszawkę" wkrótce pójdą nieprzebrane tłumy, tak jak w sztuce
Lusi Ogińskiej "Zmartwychwstanie". :(( "Po coś my pomarli"? - pytają
się duchy polskich bohaterów... :-((

Data: 2009-09-28 22:36:21
Autor: ali
Żyć tak, jakby nie było jutra....
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): ech wy pyry
co wy wiecie o Warszawiakach
bezmózgowie przez was przemawia
 z rodzimymi można konie kraść

nie traktujcie ich jak tą hołotę która się tam napchała do koryta

Data: 2009-09-29 16:28:21
Autor: jadrys
Żyć tak, jakby nie było jut ra....
ali pisze:
[...]

Wiemy tylko tyla że żerujecie na nas, i dzieje sie to od czasów Piłsudskiego.. Co najmniej od Piłsudskiego.

Data: 2009-09-29 16:26:47
Autor: jadrys
Żyć tak, jakby nie było jut ra....
Antenka pisze:

[...]

Tak, najpierw marsz na "warszawkę" a później na "brukselkę".. ;-)  My Wielkopolanie słyniemy ze zwycięskich powstań...

Żyć tak, jakby nie było jutra....