Życie bezrobotnego.

Data: 2011-11-08 01:23:50
Autor: M. Sz.
Życie bezrobotnego.
 Szukam pracy od 10 lat z kawałkiem. Od pewnego czasu odechciało mi się odpowiadać na oferty pracy, gdyż nie dostaję odpowiedzi. Rodzice wspomagają mnie finansowo, także coś tam kupić mogę. Gdybym chciał marzyć o mieszkaniu własnym nie miało by to zbyt dużego sensu, nawet w przypadku znalezienia pracy nie widzi mi się branie kredytu, chyba, że z nieba zleciała by mi BARDZO dobrze płatna praca, to może.

c.d.n. (powinien)

 m.

Życie bezrobotnego.