Zycie po nBox Recorderze.

Data: 2011-05-10 20:59:47
Autor: JacekM
Zycie po nBox Recorderze.
Witam,

Zamarzyla mi sie wolnosc - od abonametu. Co radzicie kupic, aby to nie byl zbyt duzy stres po nRecorderze ?

Chcialbym miec dostep do TV przedplaconej (na karte), bezplatnych kanalow sat. oraz do DVB-T.
Mysle o Opticum HD TS9600 Prima,  Opticum HD XTS703p ? Jesli bez DVB-T to moze Opticum 9500 HD lub Dreambox DM 500 HD ?
Opticum, Dreambox czy Ferguson ? A moze cos innego ? Czy warto wybrac urzadzenie z mozliwoscia wbudowania dysku, czy lepiej korzystac z tych zewnetrznych na USB ?

Jak z jakoscia, niezawodnoscia tych urzadzen ? Czy sie nie zawieszaja ?

Pozdr.
Jacek.

Data: 2011-05-10 21:43:36
Autor: Arkady
Zycie po nBox Recorderze.
W dniu 2011-05-10 20:59, JacekM pisze:
[...]

OD 8 lat mam DM7000 z dyskiem 200GB, filmy ktore dzis puszczaja na C+ jako premiera ogladalem 4 lata temu na Tekili.
Mam pelny pakiet z polsyfem i place 20zl co miesiac.

Moze zmienie tuner na HD ale z tego co widze u sasiada to nie ma sensu doplacac do przeskalowanego polskiego gowna.

Data: 2011-05-11 07:25:41
Autor: pawell32
Zycie po nBox Recorderze.
W dniu 2011-05-10 21:43, Arkady pisze:
Moze zmienie tuner na HD ale z tego co widze u sasiada to nie ma sensu
doplacac do przeskalowanego polskiego gowna.

zmień tv i przestań pieprzyć.
co upscaling to upscalinng, ale nie wszystkie.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-05-11 07:39:33
Autor: Arkady
Zycie po nBox Recorderze.
W dniu 2011-05-11 07:25, pawell32 pisze:
[...]

TV mam od dawna fullHD

Data: 2011-05-11 09:41:45
Autor: Wiewior
Zycie po nBox Recorderze.
W dniu 2011-05-11 07:39, Arkady pisze:
zmień tv i przestań pieprzyć.
co upscaling to upscalinng, ale nie wszystkie.

TV mam od dawna fullHD

To idź do okulisty.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-05-11 09:51:29
Autor: Arkady
Zycie po nBox Recorderze.
W dniu 2011-05-11 09:41, Wiewior pisze:
W dniu 2011-05-11 07:39, Arkady pisze:
zmień tv i przestań pieprzyć.
co upscaling to upscalinng, ale nie wszystkie.

TV mam od dawna fullHD

To idź do okulisty.

Taa widziales kiedys nieskompresowany material z profesjonalnej kamery ?   Bedziesz mial mozliwosc to zobacz jak wyglada material nieskompresowany 720x576i i porownaj do tego gowna ktore serwuja w TV jako HDTV

Data: 2011-05-11 12:33:19
Autor: Wiewior
Zycie po nBox Recorderze.
W dniu 2011-05-11 09:51, Arkady pisze:
TV mam od dawna fullHD

To idź do okulisty.

Taa widziales kiedys nieskompresowany material z profesjonalnej kamery ?

A np. z jakiej kamery? Jaki format?

Bedziesz mial mozliwosc to zobacz jak wyglada material nieskompresowany
720x576i i porownaj do tego gowna ktore serwuja w TV jako HDTV

A jednak to kwestia okulisty. Wyobraź sobie, że mam do czynienia ze sprzętem półprofesjonalnym czy wręcz profesjonalnym od wielu lat i nie mam najmniejszych problemów, żeby odróżnić SD od HD.

Data: 2011-05-11 16:34:02
Autor: Tomek C
Zycie po nBox Recorderze.
"Arkady", dnia 10-05-2011 o godzinie 21:43:36 w wiadomo¶ci
<news:iqc4h9$ooo$1news.onet.pl> napisa³/a:

Mam pelny pakiet z polsyfem i place 20zl co miesiac.
 Taa, napisz jeszcze której platformie p³acisz te 20 z³. Bo w to, ¿e
swojemu "dawcy" to uwierzê ;). "Tekile" te¿ pewnie by³y z emu :)

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet je¿eli jeste¶ idiot± staraj siê nie byæ g³upi"

Data: 2011-05-11 07:26:52
Autor: pawell32
Zycie po nBox Recorderze.
[...]

dreambox,

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-05-11 16:36:27
Autor: Tomek C
Zycie po nBox Recorderze.
"pawell32", dnia 11-05-2011 o godzinie 07:26:52 w wiadomo¶ci
<news:4dca1e27$1news.home.net.pl> napisa³/a:

dreambox,

Za te pieni±dze lepiej vu+ solo. DM 500 HD to zbyt du¿y kastrat aby
p³aciæ za niego tyle kasy.