Życie w Indiach

Data: 2010-08-09 20:25:55
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Życie w Indiach
Data: 2010-08-09 21:09:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Urzędnicy w Polsce
"Urzędników mamy dziś 550 tys., trzy razy więcej niż za Wojciecha Jaruzelskiego. Generał do utrzymania socjalizmu potrzebował trzy razy mniej pracowników administracji niż Donald Tusk do utrzymania wolnego rynku. A biurokracja sporo kosztuje: każdy urzędnik musi mieć biurko, fotel, komputer, a w nim legalne, drogie oprogramowanie, a jego szef dodatkowo służbowy samochód. Ale to nie te koszty są najgorsze, tylko fakt, że ci urzędnicy wydają szereg idiotycznych decyzji powodujących, że przedsiębiorcy, którzy zwiększają PKB, zamiast zarabiać, zajmują się wypełnianiem papierów." ( http://www.polskatimes.pl/opinie/wywiady/289231,robert-gwiazdowski-po-
wprowadza-socjalizm-panstwowy,id,t.html#material_2 ) Czyli o 370 tysięcy więcej.
Liczymy 5000 zł/ miesiąc / urzdnik.
Zwolnienie 100 tysięcy urzędników = oszczędność 6 miliardów / rok.
Zwolnienie 300 tysięcy =  oszczędność 18 miliardów / rok.
A ile ma zyskać skarb państwa na zapowiedzianej podwyżce VATu?

Data: 2010-08-09 22:14:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Urzędnicy w Polsce

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000111f.4c60525dnewsgate.onet.pl...
[...]

A jak zwolnisz tych urzędników, to co z nimi zrobisz?

Data: 2010-08-09 22:28:37
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Urzędnicy w Polsce

> [...]
> A ile ma zyskać skarb państwa na zapowiedzianej podwyżce VATu?

A jak zwolnisz tych urzędników, to co z nimi zrobisz?
A co u licha miałbym z nimi zrobić? i z jakiej racji?
Nic nie zrobię.

Wiem tylko, że moją 4-osobową rodzinę te 300 tysięcy dodatkowych urzędników kosztuje 450 zł rocznie. To chyba sporo.

Jeszcze nie jest tak tragicznie. LOL.
Ale jak tak dalej pójdzie to za 10 lat będzie milion urzędników. Trzeba bowiem wdrażać dyrektywy UE, których jest zatrzęsienie (podobno UE nalega na zwiększenie liczby urzędników).

Data: 2010-08-09 22:34:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Urzędnicy w Polsce

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001127.4c6064f5newsgate.onet.pl...

[...]

Jesteś niepoważny. Wróć do piaskownicy.

Data: 2010-08-09 22:40:57
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Urzędnicy w Polsce

> [...]
> wdrażać dyrektywy UE, których jest zatrzęsienie (podobno UE nalega na

Niby dlaczego jestem niepoważny?
Jak przez 20 lat przybyło 370 tysięcy urzędników, to za 10 lat może być ich milion.
A jeśli to lubisz, to opodatkuj się dodatkowo na ich utrzymanie.
Ja jestem za biedny.

Data: 2010-08-10 01:18:50
Autor: Jaksa
UrzĂŞdnicy w Polsce
On Mon, 09 Aug 2010 22:40:57 +0200, <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl>  wrote:

> [...]

> bowiem
> wdrażać dyrektywy UE, których jest zatrzęsienie (podobno UE nalega na

Niby dlaczego jestem niepowaĹźny?
Jak przez 20 lat przybyło 370 tysięcy urzędnikĂłw, to za 10 lat moĹźe być  ich
milion.
A jeśli to lubisz, to opodatkuj się dodatkowo na ich utrzymanie.
Ja jestem za biedny.

Idzikowski to emeryt, z podatkow nic nie rozumie ani go nie obchodza.
Ze swoich podatkow utrzymujemy ta mende, ktora nadaje sie tylko do
eutanazji.

Jaksa

Data: 2010-08-10 08:01:55
Autor: Bogdan Idzikowski
UrzĂŞdnicy w Polsce

wrote:

Idzikowski to emeryt, z podatkow nic nie rozumie ani go nie obchodza.
Ze swoich podatkow utrzymujemy ta mende, ktora nadaje sie tylko do
eutanazji.

Jak zwykle pizdzielcy nie wiedzą, co piszą.
Przez 45 lat pracy ZUS odebrał odpowiednią sumę ode mnie, by móc mi wypłacać teraz emeryturę, kmiocie.
To my ze swoich podatków wypłacamy ci zasiłek dla bezrobotnych.

Data: 2010-08-09 23:45:00
Autor: Hans Kloss
Urzędnicy w Polsce
On 10 Sie, 08:01, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Przez 45 lat pracy ZUS odebrał odpowiednią sumę ode mnie, by móc mi wypłacać
teraz emeryturę, kmiocie.

Więc uświadom sobie ze ZUS te twoje pieniądze już dawno przepieprzył i
przesrał, m.in. wydając je na emerytury takich właśnie pasożytów-
urzędasów jakich nowy zaciąg (bodaj 50 tysięcy) powołał w czasie
swoich (nie)rządów ryży donek.
J-23

Data: 2010-08-10 09:12:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Urzędnicy w Polsce

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:38fb4975-d766-4b79-a008-a3dc9ab5c3c2v41g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

=====================================

Informuję cię, że ZUS twoje pieniądze też już dawno przepieprzył i przesrał, m.in. wydając je na emerytury takich właśnie pasożytów-urzędasów jakich nowy zaciąg (bodaj 50 tysięcy) powołał w czasie swoich (nie)rządów ryży donek.
I gdy osiągniesz wiek emerytalny też będziesz pasożytem na utrzymaniu pracujących.

Data: 2010-08-10 00:24:33
Autor: Hans Kloss
Urzędnicy w Polsce
On 10 Sie, 09:12, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

I gdy osiągniesz wiek emerytalny też będziesz pasożytem na utrzymaniu
pracujących.

Bardzo sie mylisz, ja sram na te grosze w zusie, już dawno położyłem
na nich krzyżyk. Żal mi jednak ludzi którzy swoje nadzieje na
przyszłość oparli na tym gigantycznym oszustwie.
J-23

Data: 2010-08-09 22:36:18
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Pomyłka - 1800 zł rocznie

> [...]

bowiem
wdrażać dyrektywy UE, których jest zatrzęsienie (podobno UE nalega na zwiększenie liczby urzędników).

Pomyliłem się.
Te 300 tysięcy dodatkowych urzędników kosztuje moją rodzinę 1800 zł rocznie.
To jest dopiero wyzysk! (socjalistyczny).

Data: 2010-08-10 09:53:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kler w Polsce
O tych 550 tysiącach urzędników jakoś mało słuchać, natomiast o klerze owszem.

Tymczasem kleru w Polsce jest 50 tysięcy (łącznie z zakonnikami i zakonnicami), a na jego utrzymanie składają się w większości DOBROWOLNE datki wiernych.

Na każdą wypowiedź antyklerykalną powinno więc przypadać 11 wypowiedzi antyurzędniczych (a może i 22, bo na urzędników łożymy przymusowo).
A jest odwrotnie!

Data: 2010-08-10 10:58:05
Autor: ab.666
Kler w Polsce

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message

Tymczasem kleru w Polsce jest 50 tysięcy

Ok. 60 tys.
(za http://www.iskk.ecclesia.org.pl "Statystyka Kościoła katolickiego")
+ misjonarze, których utrzymujemy
+ księża/zakonnice na nierentownych parafiach zagranicznych

a na jego utrzymanie składają się w większości DOBROWOLNE datki wiernych.

Bzdura.
Np.
Osobiście znam księdza księdza, który ma w sumie 4,5 etatu:
- szkoła i szpital (1+1)
- przedszkole, policja, straż x 2, harcerstwo  (po 1/2)

Biedactwo pracuje jak widać 36 godz. na dobę!
Cud !

Na każdą wypowiedź antyklerykalną powinno więc przypadać 11 wypowiedzi
antyurzędniczych

- Urzędnik jest pracownikiem państwa - płaci mu państwo
- Klecha jest pracownikiem Kościoła, płaci mu.... państwo.

ab.

Data: 2010-08-10 11:33:21
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kler w Polsce

> [...]

- szkoła i szpital (1+1)
- przedszkole, policja, straż x 2, harcerstwo  (po 1/2)

Biedactwo pracuje jak widać 36 godz. na dobę!
Harcerstwo chyba nie dostaje na to pieniędzy ze skarbu państwa?
A jeśli chodzi o pozostałe instytucje, to pytanie:
Czy do zatrudniania księdza są zmuszone przez państwo?

> [...]

- Urzędnik jest pracownikiem państwa - płaci mu państwo
- Klecha jest pracownikiem Kościoła, płaci mu.... państwo.

No dobrze, niech będzie... ustąpię w połowie...
Wobec tego na każdą wypowiedź antyklerykalną powinno przypodać "tylko" 5 wypowiedzi antyurzędniczych. A jest odwrotnie - i to bardzo odwrotnie.
Wszyscy są odważni jeśli chodzi o KK, ale jeśli chodzi o państwowych urzędników to padają na 4 łapki. Zarówno zwolennicy PiS jak i PO, SLD, PSL.
Tu już jest bardzo mało odważnych.

Data: 2010-08-11 21:17:13
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Budżet państwa

źróło:
http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/wydatki_budzetu_porownanie_2008_2009-
a_9461.htm Wydatki w roku 2009 w miliardach złotych (zaokrąglone):
(nie wszystkie - i tylko większe)

Rolnictwo i łowiectwo  - 12  (zdumiewające! - czyżby nadal były PGRy?)
Transport i łączność - 14
Administracja itp - 13
Wojsko - 18  (jak widać malutko)
Sądy - 10
Spłata długów - 33
Szkolnictwo wyższe  -  11
Szkolnictwo powszechne - nie ma takiej pozycji (!?)
Pomoc społeczna - 15
Różne rozliczenia - 92
I ta enigmatyczna pozycja -  &#8222;Różne rozliczenia&#8221; - jest najbardziej zdumiewająca! Co się pod tym kryje? Na co jeszcze idą nasze pieniądze - i to taka olbrzymia kwota!
Może ktoś to podrąży? K.S.
To znacznie ciekawsze i ważniejsze niż to co powiedział Premier, Prezydent, Prezes. Mówić to można.

--

Życie w Indiach