Życie w Niemczech oduczyło mnie rasizmu i nienawiści...

Data: 2010-10-10 13:28:28
Autor: Marek
Życie w Niemczech oduczyło mnie rasizmu i nienawiści...
On 10 Paź, 21:45, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
... chociażby w stosunku do ludzi wyznających islam... Poznałem wielu
nowych przyjaciół pochodzących z rozmaitych miejsc na globie,
wywodzących się z różnych kultur i cywilizacji.. Z wieloma z nich
pracuję i przebywam na co dzień.. Często jest tak, że się nie
zgadzamy, ale potrafimy ze sobą rozmawiać w sposób cywilizowany,
szanujemy się i staramy się zrozumieć nawzajem..

Na generowaniu nienawiści między ludźmi korzystają wyłącznie politycy,
wielkie koncerny i religijni przywódcy, zwykli ludzie wyłącznie na tym
tracą: pozbawiają się godności, krzywdzą się nawzajem z powodu tego,
co ich dzieli, zamiast szukać tego, co ich łączy... A to szaleństwo
można przecież tak łatwo skończyć, choćby w oparciu o banalne
przekonanie, że wszyscy niezależnie od rasy, poglądów politycznych,
religijnych i narodowości odczuwamy ból, strach, miłość i samotność i
że już samym faktem przyjścia na ten świat jesteśmy obdarzeni
niezbywalnym prawem do życia...

Wszyscy na socjalu ?

Życie w Niemczech oduczyło mnie rasizmu i nienawiści...