Życie w burd..u

Data: 2014-03-08 13:38:26
Autor: Marek Wisniewski
Życie w burd..u
W dniu sobota, 8 marca 2014 04:52:58 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
Jakim cudem jest możliwe coś takiego ;

Mozecie sobie dawac linki z netu...wazniejsze jest to, co sie samemu przezylo.
Sprzedalem dzialke.
Po 4rech latach zglasza sie US.
Pan sprzedal po cenie nizszej, niz rynkowa. Nalezy sie doplata i kara. My mamy dokumenty innych sprzedazy, gdzie ceny sa znacznie wyzsze.
Ja mowie - to prosze mi pokazac te dokumenty.
Oni:To jest tajemnica.
Ja: Wysylam zapytanie do Gminy, po jakiej cenie byly sprzedawane grunty gminne w tamtym czasie ?
Gmina podaje mi ceny sprzedazy, ktore byly nizsze, niz moja sprzedaz.
US - wstrzymujemy postepowanie.

Czy nie pora na "majdan" w tym kraju ??

PS: to bylo 10 lat temu.

Data: 2014-03-08 23:24:54
Autor: Baczek
Życie w burd..u

[...]

Pytam bo nie wiem, to już nie można sprzedać poniżej ceny rynkowej?

Data: 2014-03-08 15:18:53
Autor: Marek Wisniewski
Życie w burd..u
W dniu sobota, 8 marca 2014 23:24:54 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:
> [...]

> US - wstrzymujemy postepowanie.

> PS: to bylo 10 lat temu.

Pytam bo nie wiem, to już nie można sprzedać poniżej ceny rynkowej?

Mozna .
Tylko trzeba zaplacic haracz, nie nizszy, niz taki, jak od ceny rynkowej.

Data: 2014-03-10 11:00:51
Autor: Budzik
Życie w burd..u
Użytkownik Marek Wisniewski mwisniewski2008@gmail.com ...

PS: to bylo 10 lat temu.

20 lat temu.
Przychodzi kontrola do kupionego domu.
US: Zanizył pan cene domu, taki dom w takim miejscu kosztuje minimum tyle i tyle.

Ja: Poważnie? Za taka cene sprzedaje pani ten dom od reki.

US. Dziekujemy. Napiszemy w formularzu cos o rzeczach do remontu i niech tak zostanie.

Data: 2014-03-10 12:06:21
Autor: Tomasz Kaczanowski
Życie w burd..u
W dniu 2014-03-10 12:00, Budzik pisze:
[...]

Dużo prościej - jeśli wg umowy my płacimy podatek, to zwracamy się o wycenę zaraz po zakupie, otrzymuje się dokument odpowiedni z US, że wycena była prawidłowa i koniec problemu.

--
Kaczus
http://kaczus.cba.pl

Data: 2014-03-10 14:43:11
Autor: WOJO
Życie w burd..u
Dużo prościej - jeśli wg umowy my płacimy podatek, to zwracamy się o wycenę zaraz po zakupie, otrzymuje się dokument odpowiedni z US, że wycena była prawidłowa i koniec problemu.
A nie można zwyczajnie zapłacić podatku od tego co się deklaruje?
Dlaczego w tym chorym państwie, człowiek zawsze jest postrzegany jako złodziej i kombinator?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-03-11 14:25:51
Autor: witek
Życie w burd..u
WOJO wrote:
[...]

Moznaby jakby to co sie deklaruje było takie samo jak to za ile sie sprzedaje/kupuje
Ale ludzie sami nauczycli urzedy, ze ludzkim deklaracjom wierzyc nie wolno,

Dlaczego w tym chorym państwie, człowiek zawsze jest postrzegany jako
złodziej i kombinator?

bo tak wlasnie jest. kazdy kombinuje jak moze jak petla się zamyka.

Życie w burd..u