Życie w kraju totalitarnym gdzie trwa PO terroryzm

Data: 2010-10-25 04:42:58
Autor: muto2100
Życie w kraju totalitarnym gdzie trwa PO terroryzm
Dyktatura zaczyna się wtedy, gdy część obywateli boi się przyznać do
własnych poglądów i preferencji politycznych.

Jestem obywatelem kraju, który przestał być państwem demokratycznym i
państwem prawa. Nie mam już co do tego żadnych wątpliwości. A głównym
powodem pewności w tej kwestii nie są najnowsze wydarzenia, które
jedynie moją pewność potwierdzają. Niemniej fakty te są bardzo
symptomatyczne.

Oto Rada Etyki Mediów wydaje oświadczenie piętnujące "Nasz Dziennik"
za artykuł, który się nigdy na łamach tej gazety nie ukazał.
Przewodnicząca REM przyznaje się, że potępianego przez siebie tekstu
nigdy nie widziała, a w rozmowie niechcący (?) zdradza motyw
działania. Jest nim walka z "Naszym Dziennikiem" za to, że odważa się
pisać o tragedii smoleńskiej i o tym, że śledztwo w tej sprawie jest
parodią dochodzenia. Zupełnie tak, jakby ani państwu, na terenie
którego doszło do katastrofy, ani państwu, które straciło elitę Narodu
z prezydentem na czele, nie zależało na wyjaśnieniu jej przyczyn i
ustaleniu, kto ponosi odpowiedzialność za ten dramat.

Moja pewność, że Polska staje się krajem dyktatury, nie wynika także z
zabójstwa dokonanego w biurze poselskim w Łodzi. Moja pewność, że żyję
w kraju totalitarnym, wypływa z tego, że znaczna część społeczeństwa
jest już tak zastraszona, że boi się przyznawać w przestrzeni
publicznej do wyznawanych przez siebie norm moralnych i wartości, a
także do swoich poglądów politycznych i preferencji wyborczych. Jednym
z oczywistych dowodów tego stanu rzeczy jest fakt, że od kilku lat
niemal wszystkie sondaże przedwyborcze w sposób jaskrawy odbiegają od
rzeczywistości.

Pamiętam jeszcze czasy komunistyczne i nie przestraszę się żadnej
dyktatury. Także dyktatury liberałów, którzy chronią jedynie wolność
do zła, a ośmieszają, zastraszają oraz zwalczają tych, którzy bronią
dobra, prawdy i miłości. Nie przestraszę się tych, którzy mówienie o
niewygodnych dla nich faktach nazywają "skandalicznymi i
niedopuszczalnymi poglądami" oszołomów. Nie przestraszę się i gotów
jestem podzielić los ks. Jerzego Popiełuszki. Jednak nikt z obywateli
mojego kraju nie ma obowiązku być heroicznym i poświęcać życia w
obronie oczywistych prawd, osobistej wolności czy własnego sumienia.
To właśnie troska o tych ludzi, którzy coraz bardziej czują się
zastraszeni we własnym kraju, jeśli nie mają poglądów takich, jakie
podobają się sprawującym władzę czy właścicielom dominujących mediów,
skłania mnie do wezwania rządzących oraz ich medialnych klakierów, aby
się opamiętali. Nie gardźcie Narodem ani żadną grupą obywateli! Nie
gardźcie ludźmi tylko dlatego, że głośno mówią, iż człowiek jest
człowiekiem od poczęcia do naturalnej śmierci, że nie wolno nikogo z
ludzi zabijać w żadnej fazie rozwoju, że istnieją nie tylko święte,
ale też podłe sposoby postępowania, że jednym z przejawów takiej
podłości jest sprawowanie władzy publicznej dla własnego zysku i
utrzymania władzy czy że skutkiem takiej podłości i prywaty jest
doprowadzanie kraju do kryzysu, za który płacić będą kolejne
pokolenia.

Żadna dyktatura nie przetrwała długo, ale każda - zanim upadła -
przynosiła wiele zbrodni i ofiar. Ile razy musi powtórzyć się jeszcze
ta sama historia?

Ks. dr Marek Dziewiecki
Autor jest psychologiem, adiunktem na Uniwersytecie Kardynała Stefana
Wyszyńskiego.
Nasz Dziennik, 22.10.2010

Data: 2010-10-25 13:54:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:336d72cb-e99d-459e-beb8-fdf8af926f37m7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A jeśli miał na myśli dyktaturę kościoła?

Data: 2010-10-25 05:13:28
Autor: muto2100
On 25 Paź, 13:54, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:336d72cb-e99d-459e-beb8-fdf8af926f37m7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

============================================>
A jeśli miał na myśli dyktaturę kościoła?

Osobiscie     niejestem  zagorzalym     katolikiem     lub
wielbicielem    Radia   Maryja-  ale  tez   niejestem     ich
wrogiem-   ale    uwazam    ze   mylisz  sie    i  celowo
zmieniasz      temat!   Pokaz    mi  jeden     przyklad     kiedy
kogos     sie   przesladuje    za     to  ze   ta  osoba
niejest       katolikiem      lub      boi    sie   ktos
wyrazac     swoje    poglady     w  miejscach
publicznych.Zapewne      widziales     moje
poglady     na      temat     ukrywania    pedofili     w
kosciele     katolickim      ,  ktorego    zawsze    potepialem
za    nic  nierobienie!
Ale     czy    slyszysz     cos   o   masowej     pedofili
wsrod     zydowskiej     religji!   watpliwa    sprawa!    komu
zalezy     na  tym   azeby
naglosnic     to    -i  kto    zyskal    w   sondazach       przez
to!    reka     niewitka   .   Uwierze     w  szczere
intencjie     jezeli     tyle   informacji
co   o  ksiezach     katolickich     znajdziemy     o    rabajach
ktorzy       gwalca    dzieci    na  wiele    wieksza    skale!Co
powtarzam     nieswiadczy
o    tym   ze     chcialbym      azeby    zamknac    problem
pedofili    wsrod     ksiezy!   Pamietaj     jak     powiedzialo
sie    A  to    trzeba    teraz   powiedziec  B!Czekam     wiec!

Data: 2010-10-25 14:44:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:32b9f708-b47f-4029-897c-87ebcfa3b6abu10g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Nie potrafię przeczytać tego, co napisałeś!
Słyszałeś coś o typografii?

Życie w kraju totalitarnym gdzie trwa PO terroryzm