Życie w stylu bokuna nie jest złe...

Data: 2009-06-29 12:44:10
Autor: Tzva Adonai
Życie w stylu bokuna nie jest złe...
.... może z tym wyjątkiem, że on żeruje na biednej żonie, a ja
chciałbym żerować na bogatej - takiej, co to mogłaby mi kupić Porsche
pod kolor krawata....

Data: 2009-06-29 21:57:03
Autor: Tzva Adonai
Życie w stylu bokuna nie jest złe...
... może z tym wyjątkiem, że on żeruje na biednej żonie, a ja
chciałbym żerować na bogatej - takiej, co to mogłaby mi kupić Porsche
pod kolor krawata....

Miałem takiego kumpla jeszcze z czasów podstawówki, mówiliśmy na niego
"przystanek", bo większość wolnego czasu spędzał pod pobliską wiatą autobusową z
piwskiem w łapie... Szybko wszedł w konflikt z prawem, zaczął kraść samochody,
najpierw w Polsce, potem w Niemczech... Tam poznał jakąś bogatą Niemkę, co
prawda młodszą o kilka lat, ale wyglądającą jak rudy hipopotam... Do matki w
Polsce wysyłał romantyczne zdjęcia, która sprawiały komiczne wrażenie, bo on był
wysoki na prawie dwa metry i chudy jak tyczka... A jego matka chwaliła się mojej
w pracy, jakiego ma zaradnego syna, co boga złapał za łydki... ;}

Data: 2009-06-29 15:11:20
Autor: Antenka
Życie w stylu bokuna nie jest złe...
No pewnie...to takie męskie...Uwiesić się na kobiecie, zwłaszcza na
szyi takiej, co to brylanty nosi....Tzvelek, Tzvelek co z ciebie
wyrosło!

Antenka

P.s. Wiesz, co ja robię z bluszczem, co mnie usiłuje opleść? Zrywam i
wrzucam do ogniska :-E

Data: 2009-06-30 05:26:53
Autor: Marek
On 30 Cze, 00:11, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

A ja myslalem, ze to kobiety traktuja malzenstwo , jak ubezpieczenie m
na zycie...

Data: 2009-06-30 14:34:55
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 05:26:53 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

A ja myslalem, ze to kobiety traktuja malzenstwo , jak ubezpieczenie m
na zycie...

Właśnie taką jedną hałsfrał omawiamy, gdy wpadłeś... Bez zapowiedzi...
Piotr

Data: 2009-06-30 23:39:48
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:l36i7xvnlcfc.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Z takim tłukiem nikt nie gada. Głupi Piotruś myśli, że swoimi prymitywnymi i żenującymi pyskówkami zjedna sobie jakiegoś drugiego prymitywa.

boukun

Data: 2009-07-01 07:12:13
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 23:39:48 +0200, boukun napisał(a):

Z takim tłukiem nikt nie gada. Głupi Piotruś myśli, że swoimi prymitywnymi i żenującymi pyskówkami zjedna sobie jakiegoś drugiego prymitywa.

Siemka burku. Gary pomyte?
No, to teraz chwila przy tube8 i spać... Jutro, nawet dla bezrobotnych
ciołków, też jest dzień.
Piotr

Data: 2009-07-01 09:59:27
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:au022ibm6mn6.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś ma syf i bród w chałupa, bo garów nie myje. Jak można być takim tłukiem i brudasem?

boukun

Data: 2009-07-01 12:44:46
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 09:59:27 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś ma syf i bród w chałupa, bo garów nie myje. Jak można być takim tłukiem i brudasem?

A co ty jeszcze "wymyślisz" hałsfrał? Od tego onanizmu, to ci już
zupełnie musk wysechł. Ale dawaj dalej, bo jest zabawnie, gdy bezrobotna hałsfrał, bez
wykształcenia, i bez zadnych dokonań życiowych, wyzywa innych od
głupków i brudasów, itp... Gogol by lepiej nie wymyślił, he, he.
Piotr

Data: 2009-07-01 14:44:19
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1wespkdxljeyx$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ja już nic nie muszę wymyślać. Całą swoją głupotę obnażasz w każdym swoim prymitywnym tekście brudasie nie lubiący sprzątać.

boukun

Data: 2009-07-01 14:50:47
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 14:44:19 +0200, boukun napisał(a):

Ja już nic nie muszę wymyślać. Całą swoją głupotę obnażasz w każdym swoim prymitywnym tekście brudasie nie lubiący sprzątać.

Do sprzątania jest wałkunstwo, majnelibehałsfrał...
Oczywiście tylko te "mądre", he, he.
Piotr

Data: 2009-07-01 14:57:50
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:vpy62zclmy0g.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się chwali, że ma pogardę dla swojej hałsfrał. Podejrzeaam, że ci stara pluje do zupy głupku. Ale co brudasowi i penerowi to przeszkadza...

boukun

Data: 2009-06-30 00:34:17
Autor: J-23
On 29 Cze, 21:44, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
... może z tym wyjątkiem, że on żeruje na biednej żonie, a ja
chciałbym żerować na bogatej - takiej, co to mogłaby mi kupić Porsche
pod kolor krawata....

http://www.debeersgroup.com/en/Inside-De-Beers/Governance/Board-of-directors/Nicky-Oppenheimer/
Jego corka, choc niemloda juz,  i urody nienachalnej, jest panienka.
Sam bym za nia sie wydal. Miec tescia, ktory ustala ceny brylantow na
swiecie,  musi byc mile.

J-23 itede

Data: 2009-06-30 06:11:12
Autor: Marek
[...]

Najbogatsza kobieta w Niemczech wlasnie miala niedawno afere z jednym
zigolo.
Zaplacila mu chyba 7 mln. euro, kiedy ja zaczal szantazowac.

Na dodatek wyplacila mu z pieniedzy , ktore jej maz zarobil na czarno
- sprawa sie wydala i maz mial isc siedziec.

Teraz musisz jechac troche dalej...

Data: 2009-06-30 15:23:47
Autor: googlarz

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8c389c64-0ac5-4d50-bcf4-870d8d54a435e21g2000yqb.googlegroups.com...
[...]