Życie w stylu bokuna nie jest złe...

Data: 2009-06-30 06:11:12
Autor: Marek
Życie w stylu bokuna nie jest złe...
On 29 Cze, 21:44, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
... może z tym wyjątkiem, że on żeruje na biednej żonie, a ja
chciałbym żerować na bogatej - takiej, co to mogłaby mi kupić Porsche
pod kolor krawata....

Najbogatsza kobieta w Niemczech wlasnie miala niedawno afere z jednym
zigolo.
Zaplacila mu chyba 7 mln. euro, kiedy ja zaczal szantazowac.

Na dodatek wyplacila mu z pieniedzy , ktore jej maz zarobil na czarno
- sprawa sie wydala i maz mial isc siedziec.

Teraz musisz jechac troche dalej...

Data: 2009-06-30 15:23:47
Autor: googlarz

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8c389c64-0ac5-4d50-bcf4-870d8d54a435e21g2000yqb.googlegroups.com...
[...]