Życiński w obronie Piesiewicza.

Data: 2009-12-12 14:58:33
Autor: Lorn
Życiński w obronie Piesiewicza.
"
- Przyjąłem z bólem i szokiem sposób potraktowania dramatu Krzysztofa Piesiewicza przez część polskich mediów - powiedział arcybiskup Józef Życiński, komentując sprawę znanego scenarzysty i senatora pomawianego o posiadanie narkotyków. "

"Metropolita lubelski zaapelował do twórców kultury o przeciwdziałanie jej barbaryzacji, co jego zdaniem prowadzi do "wykańczania autorytetów". - Media, i to nie tylko tabloidy, wyraźnie mówią językiem nihilizmu, powtarzając na niektórych łamach wątek: nie mamy autorytetów moralnych - powiedział KAI abp Józef Życiński."

http://tnij.org/zycinski_piesiewicz

Data: 2009-12-12 15:00:02
Autor: raff
Lorn pisze:
"
[...]

Hehe, to prasa powoduje wykanczanie autorytetow, a nie oni sami. Dobre !

R.

Data: 2009-12-12 15:14:42
Autor: Dirko

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hg07l3$2d1$1news.onet.pl...
Lorn pisze:
"
[...]

    Nie dziwię się, że Ziutek nie widzi nic zdrożnego w chodzeniu w sukience. :-)
    Swoją drogą, pewnie się Kieślowski w grobie przewraca.

Data: 2009-12-12 15:27:26
Autor: sofu

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sukience. :-)
    Swoją drogą, pewnie się Kieślowski w grobie przewraca.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To co robił katolicki autorytet moralny Piesiewicz to nic wobec odgii jakie
wyprawiaja "kapłani" i biskupi KRK.
Rozmawiałem kiedys z facetem, kto zrezygnował z seminarium, bo nie chciał
byc parówą zboka w purpurach.
Pijana wierchuszka jak było trzeba przyjeżdzała w nocy i z łozek wyciągała
seminarzystów na nocne "praktyki".
Wiekszosc przyszłych "pasterzy" to były ciołki ze wsi nie umiejacy poprawnie
zdania po polsku wypowiedzieć,
a ktorzy godzili sie na wszystko co tylko od nich chcieli byleby tylko mogli
zostać ksiedzem.

sofu

Data: 2009-12-12 15:30:55
Autor: Prawusek

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message
"
[...]

drugi ałto_rytet...

Data: 2009-12-12 17:37:49
Autor: cyc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hg062h$b2o$3news.interia.pl...
"
[...]

Na tym wlasnie polega zaklamanie kosciola , znaczy ludzi kosciola !.
To nie Piesiewicz jest godny pogardy , tylo Ci ktorzy ujawnili juego ekscesy ..
To samo bylo w przypadku ks. Isakowicza i biskupow ktorych krytykowal , to samo z innymi , ktorzy zeszmacili sie i probowali wlasna wine zrzucic na tych , ktorzy o tej winie mowia .
Trzeba byc biskupem aby miec taki tupet jak Zycinski aby w ten sposob komentowac zdarzenie bedac sb -ckim donosicielem a moze tez kumplem Piesiewicza do takich jak opisane zabaw ? .
Ciekawy jestem co powiedzialby Zycinski z ambony gdyby material jaki pokazano w internecie dotyczyl kogokolwiek innego ale nie calujacego rece kleru jak Piesiewicz ? a nie daj Boze aby byl to czlowiek lewicy ? .
Co mowilby ? , jak glosno grzmialby swoim obludnym , oslizlym glosem wylewajac na winnego wszystkie mozliwe
pomyje i anatemy ? .
Oto nasz kosciol , nasza moralna ostoja , nasz wzor do nasladowania ! . Relatywizm  czystej postaci i na kazdym kroku . Nie , kosiol  zostal sparalizowany przez zycinskich i piesiewiczow , ktorzy nadaja kosciolowi dzisiejszy obludny wymiar  a te nieliczne juz jednostki  , ktore sa wierne slowom Chrystusa , przestaly sie w nim liczyc !.

cyc

Data: 2009-12-12 18:20:36
Autor: mundek
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg0gt5$r3c$1news.onet.pl...

[...]

Dla mnie wielkim autorytetem był Piaskowy Dziadek z NRD-owskiej bajki, gdy byłem małym dzieckiem. ;-)

Autorytety istnieją tylko w umysłach ludzi niedojrzałych i niesamodzielnych intelektualnie.

To społeczeństwo wykreowało Piesiewicza, - hieny, aby potem zniszczyć i nieźle na tym jeszcze zarobić, prawda?

Data: 2009-12-12 18:17:24
Autor: Skumber
Życiński w obronie Piesiewicza.
On nie musi przebierac sie w sukienki.
Chodzi w nich na co dzien.
A koka?
Cholera wie co oni tam w te kadzidla sypia.

Data: 2009-12-12 18:43:06
Autor: awe
Życiński w obronie Piesiewicza.
Pewnie razem ciagna nochalem
awe

Data: 2009-12-12 19:34:33
Autor: cytryna
TW FILOZOF w obronie Piesiewicza.
"
[...]

...."nie mamy autorytetów moralnych - powiedział KAI abp Józef Życiński." Ostał
nam się jedynie szabesgoj TW Filozof. Jak na Lublin to doskonałe wsparcie TW
Historyka i szajki antylustracyjnych oszołomów, zapełniających ze strachu o ujawnienie ich wyczynów brudne gacie. Ale jest na tym padole sprawiedliwość wynikajaca z Dekalogu, dopadnie oszustów moralnych.

Data: 2009-12-13 13:12:40
Autor: sofu

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]

sprawiedliwość
wynikajaca z Dekalogu, dopadnie oszustów moralnych.

-- \

Ależ TW Filozof jest autorytetem dla moherów, dla SB też był:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081114/LUBLIN/32461712
Zaiste juz dawno SB wyczuło ze arcybiskup Józef  Życimski zasłuzył na
zaszczytny pseudonim Filozof  tajnego współpracownika Urzedu Bezpieczeństwa
Polskiej Rzeczyspolitej Ludowej. Nie kazdy moze miec taki pseudonim
operacyjny. Co prawda w wiekszości to pseudofilozoficzny bełkot rzeczonego
TW, ale to tez trzeba umiec tak sciemniać coby uczenie to brzmiało.
Ostanio pewien fagas o ksywie ABC agituje za tym, zeby takie indywidua
sprawowały pełnie władzy w przekształconej w panstwo koscielne RP.

sofu

Życiński w obronie Piesiewicza.