Życiński w obronie Piesiewicza.

Data: 2009-12-12 15:00:02
Autor: raff
Życiński w obronie Piesiewicza.
Lorn pisze:
"
- Przyjąłem z bólem i szokiem sposób potraktowania dramatu Krzysztofa Piesiewicza przez część polskich mediów - powiedział arcybiskup Józef Życiński, komentując sprawę znanego scenarzysty i senatora pomawianego o posiadanie narkotyków. "

"Metropolita lubelski zaapelował do twórców kultury o przeciwdziałanie jej barbaryzacji, co jego zdaniem prowadzi do "wykańczania autorytetów".

Hehe, to prasa powoduje wykanczanie autorytetow, a nie oni sami. Dobre !

R.

Data: 2009-12-12 15:14:42
Autor: Dirko

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hg07l3$2d1$1news.onet.pl...
Lorn pisze:
"
[...]

    Nie dziwię się, że Ziutek nie widzi nic zdrożnego w chodzeniu w sukience. :-)
    Swoją drogą, pewnie się Kieślowski w grobie przewraca.

Data: 2009-12-12 15:27:26
Autor: sofu

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sukience. :-)
    Swoją drogą, pewnie się Kieślowski w grobie przewraca.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To co robił katolicki autorytet moralny Piesiewicz to nic wobec odgii jakie
wyprawiaja "kapłani" i biskupi KRK.
Rozmawiałem kiedys z facetem, kto zrezygnował z seminarium, bo nie chciał
byc parówą zboka w purpurach.
Pijana wierchuszka jak było trzeba przyjeżdzała w nocy i z łozek wyciągała
seminarzystów na nocne "praktyki".
Wiekszosc przyszłych "pasterzy" to były ciołki ze wsi nie umiejacy poprawnie
zdania po polsku wypowiedzieć,
a ktorzy godzili sie na wszystko co tylko od nich chcieli byleby tylko mogli
zostać ksiedzem.

sofu

Życiński w obronie Piesiewicza.