Życiński w obronie Piesiewicza.

Data: 2009-12-12 17:37:49
Autor: cyc
Życiński w obronie Piesiewicza.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hg062h$b2o$3news.interia.pl...
"
- Przyjąłem z bólem i szokiem sposób potraktowania dramatu Krzysztofa Piesiewicza przez część polskich mediów - powiedział arcybiskup Józef Życiński, komentując sprawę znanego scenarzysty i senatora pomawianego o posiadanie narkotyków. "

"Metropolita lubelski zaapelował do twórców kultury o przeciwdziałanie jej barbaryzacji, co jego zdaniem prowadzi do "wykańczania autorytetów". - Media, i to nie tylko tabloidy, wyraźnie mówią językiem nihilizmu, powtarzając na niektórych łamach wątek: nie mamy autorytetów moralnych - powiedział KAI abp Józef Życiński."

Na tym wlasnie polega zaklamanie kosciola , znaczy ludzi kosciola !.
To nie Piesiewicz jest godny pogardy , tylo Ci ktorzy ujawnili juego ekscesy ..
To samo bylo w przypadku ks. Isakowicza i biskupow ktorych krytykowal , to samo z innymi , ktorzy zeszmacili sie i probowali wlasna wine zrzucic na tych , ktorzy o tej winie mowia .
Trzeba byc biskupem aby miec taki tupet jak Zycinski aby w ten sposob komentowac zdarzenie bedac sb -ckim donosicielem a moze tez kumplem Piesiewicza do takich jak opisane zabaw ? .
Ciekawy jestem co powiedzialby Zycinski z ambony gdyby material jaki pokazano w internecie dotyczyl kogokolwiek innego ale nie calujacego rece kleru jak Piesiewicz ? a nie daj Boze aby byl to czlowiek lewicy ? .
Co mowilby ? , jak glosno grzmialby swoim obludnym , oslizlym glosem wylewajac na winnego wszystkie mozliwe
pomyje i anatemy ? .
Oto nasz kosciol , nasza moralna ostoja , nasz wzor do nasladowania ! . Relatywizm  czystej postaci i na kazdym kroku . Nie , kosiol  zostal sparalizowany przez zycinskich i piesiewiczow , ktorzy nadaja kosciolowi dzisiejszy obludny wymiar  a te nieliczne juz jednostki  , ktore sa wierne slowom Chrystusa , przestaly sie w nim liczyc !.

cyc

Data: 2009-12-12 18:20:36
Autor: mundek
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg0gt5$r3c$1news.onet.pl...

[...]

Dla mnie wielkim autorytetem był Piaskowy Dziadek z NRD-owskiej bajki, gdy byłem małym dzieckiem. ;-)

Autorytety istnieją tylko w umysłach ludzi niedojrzałych i niesamodzielnych intelektualnie.

To społeczeństwo wykreowało Piesiewicza, - hieny, aby potem zniszczyć i nieźle na tym jeszcze zarobić, prawda?

Życiński w obronie Piesiewicza.