Życiorys Panslavisty (Prawuska).

Data: 2010-11-07 09:03:43
Autor: mkarwan
Życiorys Panslavisty (Prawuska).
Użytkownik "Prawda w oczy kole" <mkarawan.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib5jma$844$1inews.gazeta.pl...

Jeśli jeszcze kiedykolwiek użyjesz adresu podobnego do mojego nicka to ci się dobiorę do d..., a wiesz, że potrafię to zrobić skutecznie.

Data: 2010-11-07 09:19:03
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib5mgv$abv$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś zwykłym chamem, któremu się wydaje, że może obrażac i zastraszac innych użytkowników. Jeśli jesteś taki groźny, to dlaczego nie byłeś skuteczny w stosunku do mnie gdy używałem nicka "karwanjestdebilem?

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-07 09:39:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ib5ndq$ia9$1inews.gazeta.pl...
[...]
Nie porównuj mnie do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Jeśli jesteś taki groźny, to dlaczego nie byłeś skuteczny w stosunku do mnie gdy używałem nicka "karwanjestdebilem?
Przemysław Warzywny

Używasz tego nicka nadał czy przestałes?

Data: 2010-11-07 10:57:32
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Życiorys Panslavisty (Prawuska).
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Używasz tego nicka nadał czy przestałes?

Przestałem, bo przestałeś się o mnie wyrażac w obraźliwy sposób. Jeśli wrócisz do swoich praktyk, to natychmiast zacznę.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-07 12:06:38
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ib5t6e$7oj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przestałeś zupełnie z innego powodu i dobrze wiesz z jakiego.
Nie udawaj głupka większego niż jesteś.
Zdecyduj się kim jesteś bo podpisujesz się różnie.
Kałecki nie powinno być dla ciebie obraźliwe tym bardziej, że inni tez używali tego określenia.
Wolisz abym o tobie pisał kałecki (lub kawecki) jest debilem?

Data: 2010-11-07 14:05:35
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib617u$5m2$1news.onet.pl...

[...]

Nie, nie wiem. Podaj ten powód.