Życzę Wam aby rok 2011 stał się rokiem przełomu

Data: 2010-12-31 05:07:06
Autor: Hans Kloss
Życzę Wam aby rok 2011 stał się rokiem przełomu
....na co się zresztą zanosi.
W Europie- na naszych oczach wali ten durny chochoł znany nam pod
nazwą UE. Jest już na równi pochyłej, trzeba go tylko  trochę
popchnąć....
W Polsce- wreszcie realna szansa na odplatfonsienie kraju w jesiennych
wyborach parlamentarnych. Nie wolno jej zmarnować! Procesowi
donaldyzacji państwa polskiego czas najwyższy położyć kres. Czego
zyczę wszystkim normalnym grupowiczom i sobie samemu.
A pozostałym czyli platfonsiarni i innej lewackiej swołoczy życzę jak
co roku  aby się własnymi rzygowinami POdławili. Z wyjątkiem bokukuna,
rzecz jasna, który niech się raczej dławi czym innym:
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

Data: 2010-12-31 14:10:16
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze w piątek, 31 grudnia 2010 14:07, na grupie pl.soc.polityka:

[...]
ale odplantfonsienie zapowiadane jest przy okazji każdych kolejnych jakichkolwiek
wyborów. więc może pora się przyzwyczaić? :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-31 05:18:00
Autor: Hans Kloss
Życzę Wam aby rok 2011 stał się rokiem przełomu
On 31 Gru, 14:10, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

ale odplantfonsienie zapowiadane jest przy okazji ka dych kolejnych jakichkolwiek
wybor w. wi c mo e pora si przyzwyczai ? :-)
 Nie wiem kto je zapowiada skoro jest możliwe tylko raz na 4 lata. A
przyzwyczajać się do syfa albo innej  rzeżączki...koncepcja ciekawa,
niemniej ja nie skorzystam.
J-23

Data: 2010-12-31 14:22:09
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze w piątek, 31 grudnia 2010 14:18, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

gratuluję spokoju, skoro na wyleczenie syfa jest się zdolnym czekać cztery
lata. "czerwona kartka" dla rządu PO była zapowiadana przez pan Kurskiego przed
wyborami samorządowymi 2010 roku. jeszcze. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-31 06:54:11
Autor: Hans Kloss
Życzę Wam aby rok 2011 stał się rokiem przełomu
On 31 Gru, 14:22, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
"czerwona kartka" dla rz du PO by a zapowiadana przez pan Kurskiego przed
wyborami samorz dowymi 2010 roku. jeszcze. :-)
 A co to pan Kurski według ciebie, wyrocznia jakaś? Co do syfa to
lepiej czekać 4 lata na wyleczenie niż się do niego przyzwyczaić, jak
to proponujesz.
J-23

Data: 2010-12-31 16:07:29
Autor: cytryna
> [...]

 A co to pan Kurski według ciebie, wyrocznia jakaś? Co do syfa to

lepiej czekać 4 lata na wyleczenie niż się do niego przyzwyczaić, jak

***************

Pan Czaplicki hołduje dewizie: PRAWDZIWY GENTLEMAN SYFA SIĘ NIE WSTYDZI! Teraz
tylko takich gentlemanów mamy u koryta, a w tle kwiczą warchlaki z PJN oraz p.
Płonącykot z Biłgoraja.

Data: 2010-12-31 16:13:21
Autor: pluton
[...]

Dziekujemy za szczere pisowsko-rydzykowskie zyczenia.
Ze swojej strony zycze wlaczenia do dzialania drugiego zwoju mozgowego.
Masz ich przeciez dziesiątki (normalni ludzie miliony, ale to inna bajka).

Nullification

Data: 2010-12-31 07:55:19
Autor: Hans Kloss
Życzę Wam aby rok 2011 stał się rokiem przełomu
On 31 Gru, 16:13, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Dziekujemy [...]
Oj pluto, znowu własne jaja ślinisz.. fe, nieładnie, niegrzeczny pies..
A o zwojach mózgowych ani o kawiorze z bieługi to ty się lepiej nie
wypowiadaj albowiem jedno i drugie jest dla ciebie zupełnie
nieosiągalne.
J-23

Życzę Wam aby rok 2011 stał się rokiem przełomu