Życzenia ....

Data: 2011-03-08 09:20:57
Autor: Endriu
Życzenia ....
Z okazji Dnia Kobiet a'la chciałem przesłać takie życzenia a'la Charlie Delta :) :

wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet dla wydymanych przez rynek panienek :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-08 11:02:57
Autor: Jan Werbinski
Życzenia ....
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:il4oto$isb$1usenet.news.interia.pl...
Z okazji Dnia Kobiet a'la chciałem przesłać takie życzenia a'la Charlie Delta :) :

wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet dla wydymanych przez rynek panienek :).

Zwróć uwagę, że jesteś tylko ogniwem w łańcuchu wzajemnego dymania.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Życzenia ....