Życzenia Noworoczne dla Głowy Państwa

Data: 2015-12-31 23:23:19
Autor: Stachu Chebel
Życzenia Noworoczne dla Głowy Państwa
Życzę Panu, aby Pełniący Obowiązki Prezydenta (POP) chociaż ciutkę uniezależnił się od Pana. Tak będzie lepiej dla Pana, dla POP i dla wszelakiej gawiedzi.

A przy okazji, jak tam rozliczenia z Telegrafem? Zgodnie z Prawem, to już chyba przedawnienie. Ale czy jest to Sprawiedliwe?! A co tam słychować u gangstera ułaskawionego oniegdaj przez Pańskiego Brata? No wie Pan, tego wspólnika ex Pańskiej bratanicy co to se z Pałacu Prezydenckiego hotel prywatny zrobił.. Aaaa.. A co tam właśnie z tym "ex" Pańskiej bratanicy? Dalej w "kiciu"? I bardzo dobrze!! Olał bratanicę, niech ma za swoje!!

Fajnie, że POP dokonał aktu łaski wobec nieprawomocnie skazanego i zrobił go odpowiedzialnym za ....  JAPIERDOLE, w Pale sie nie mieści... I na dokładkę wyrodny syn ZERO, promotor obitomózgowca (Adamek) do euparlamentu zaś jest w Pańskich łaskach Panie Prezydencie? Cóż po przejechaniu laptoka musiał jeszcze Panu zrobić?!! Niee, nie mam żadnych zbereśnych myśli wprowadzanych w czyn przez pracowników firmy KRK. Myślę, że zaproponawał Panu ostrą jazdę Melexem z Rumcajsem za kierownicą.

A co się tyczy Pani Premier..  Hmmm... Jak każdy polityk oportunistka, i bynajmniej nie mam jej tego za złe. Normalka, cest la vie(dobrze napisałem?).

Jak wyczuje odpowiedni moment, to Panu dokopie. I to na ostro. Może być nawet implishment POP.

Życzenia Noworoczne dla Głowy Państwa