Życzenia Świąteczne dla motocyklistów.

Data: 2011-01-31 20:17:43
Autor: dianicho
Życzenia Świąteczne dla motocyklistów.
Witam serdecznie,

Nie wiem czy już wiadomość dotarła do wszystkich Państwa - p.Danuta Siadaczka-Dzik (mama Kuby Dzika) nie żyje.
Zmarła w zeszłym tygodniu, w wieku 70lat.

Wiem, że od wielu lat kontaktowała się z Państwem za pomocą tego forum, pamiętała o Was w modlitwie, wobec czego jak tylko dowiedziałam się o jej śmierci - poszukałam grupy by napisać.

Módlmy się o spokój jej duszy. Nareszcie zazna spokoju - przebywając w niebie ze swoim ukochanym synem Kubusiem.

Życzenia Świąteczne dla motocyklistów.