Życzenia dla wszystkich

Data: 2011-12-23 12:06:56
Autor:
Życzenia dla wszystkich
Czego mogę życzyć ?

Kilka lat temu jak pewien profesor był jeszcze doktorem inżynierem, złożył mi życzenia spełnienia marzeń. Od kilku lat przypominam jemu tamten czas i życzenia. Spełniają się.

Dlatego mam przyjemność złożyć wszystkim bez wyjątków, życzenia spełnienia marzeń, waszych i rodzin.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-12-23 19:45:38
Autor: jacekplacek
Życzenia dla wszystkich
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

I wzajemnie Rysiu, wzajemnie :) Obyś miał same radosne nurkowania, ot takie jak tu :)
http://www.youtube.com/watch?v=Cqfha30LEjQ --

Data: 2011-12-23 21:30:48
Autor:
Życzenia dla wszystkich
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
I wzajemnie Rysiu, wzajemnie :) Obyś miał same radosne nurkowania, ot takie jak tu :)
http://www.youtube.com/watch?v=Cqfha30LEjQ

Gratulacje Jacusiu znowu coś przekopiowałeś, wielkie to osiągnięcie zaiste wielkie.
Ze swojej strony mogę Tobie życzyć żebyś nauczył się co to jest przesycenie.
Za 5 lat żebyś umiał obliczyć dekompresję do zadania które Tobie dedykowałem.
No i oczywiście wygranej w konkursie, który Tobie obiecałem na nowy rok.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-23 21:45:41
Autor: jacekplacek
Życzenia dla wszystkich
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > I wzajemnie Rysiu, wzajemnie :) Obyś miał same radosne nurkowania, ot
takie
> [...]
dedykowałem.
No i oczywiście wygranej w konkursie, który Tobie obiecałem na nowy rok.

Dziękuję. A może Tobie uda się coś ponad maturę skończyć? Albo P-2 w końcu zrobić? Bądź dzielny i stawiaj sobie ambitne plany. Może przestaniesz być tchórzem.  --

Data: 2011-12-23 22:29:00
Autor:
[...]

Używaj słów które rozumiesz, dodatkowo widziałeś legitymację WOPR i Sternika Motorowodnego ?
Dawniej potrzebne były dodatkowe specjalizacje wodne, żeby podwyższać stopnie.
Może sprawdzisz w wypływaniu na nurkowanie, to obok Pawła Poręby, co jest wpisane.
Znowu musisz kłamać Jacek Biernacki, linia obrony miernoty moralnej.

Swoją drogą to ile zapłaciłeś za zostanie instruktorem, bez umiejętności obliczenia dekompresji ?

"jacekplacek
[Usunięty]
Właściciela forum proszę o usunięcie obraźliwych dla mnie treści i zabezpieczenie ich dla ew. dalszego postępowania. Inaczej będę zmuszony traktować taką publikację jako dziłanie w porozumieniu z panem Czarneckim. Ten człowiek prześladuje mnie w internecie od dłuższego czasu: czynił to na forum crazy shark, czyni na pl.rec.nurkowanie, zaczął i tu."

Kłamiesz potem, straszysz prokuratorem że kłamiesz. Na forum CS miał swój dział Andrzej Baciński Twój IT TDI/SDI, Też Leszek Nowak IT też TDI/SDI.
Nie byłeś stroną do żadnych istotnych rozmów, w tym o dekompresji. Zwłaszcza wielkości mas przedziałów tkankowych.

"Kto to jest Jacek Biernacki.
Autor: tomq100 tomq100@gmail.com
Data: 03-11-2011, 12:01:55
+ pokaż cały nagłówek
Jak się pisze artykuły do gazety, nawet jeśli jest to gazeta elektroniczna, to chyba warto najpierw zgłębić temat bo niczego nieświadomi czytelnicy gotowi pomyśleć, że tak ma być jak tam piszą."

Jak na razie to się ludzie z Ciebie śmieją, instruktorze w TDI/SDI Jacku Biernacki.
Sprawdź komentarz po Twojej panicznej ucieczce z forum rebreathers.pl.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-24 06:27:29
Autor: jacekiala
Życzenia dla wszystkich
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Dziękuję. A może Tobie uda się coś ponad maturę skończyć? Albo P-2 w
końcu
> zrobić? Bądź dzielny i stawiaj sobie ambitne plany. Może przestaniesz być > tchórzem.  Używaj słów które rozumiesz, dodatkowo widziałeś legitymację WOPR i
Sternika
Motorowodnego ?

Nie kłam: nie pokazałeś ŻADNYCH kwitów, tylko okładki, które być może komuś ukradłeś lub pożyczyłeś. A nawet i te zdjęcia usunąłeś, żeby się nie ośmieszać. Rysiu, ja na prawdę życzę Tobie abyś nauczył się w końcu nurkować, żeby wreszcie wiedzieć o czym się wypowiadasz, żebyś wiedział czym rózni się nurkowanie sm od bm, jak to jest na dekompresji, żebyś przełamał strach i poszedł trochę głębiej niż Twoje 18m, opanował techniki ratownicze(przyda się w braniu głosu o ratownictwie tlenowym o którym nie masz bladego pojęcia. Być może dowiesz się, jak zrobić zestaw za parę stówek a nie naciągał ludzi na wydatek kilku tysięcy) itp. rzeczy na których się nie znasz ale się wypowiadasz. A Twojej rodzinie życzę aby objawy Twojej psychozy nie miały wpływu na jej życie i postrzeganie przez otoczenie. Swoją drogą, szanuj Ich za poświęcenie jakie wykazują będąc dalej z Tobą.

Data: 2011-12-24 08:21:12
Autor:
Życzenia dla wszystkich
 jacekiala <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >  > > Dziękuję. A może Tobie uda się coś ponad maturę skończyć? Albo P-2 w końcu > > zrobić? Bądź dzielny i stawiaj sobie ambitne plany. Może przestaniesz
> [...]

może dowiesz się, jak zrobić zestaw za parę stówek a nie naciągał ludzi na wydatek kilku tysięcy) itp. rzeczy na których się nie znasz ale się wypowiadasz. A Twojej rodzinie życzę aby objawy Twojej psychozy nie miały wpływu na jej życie i postrzeganie przez otoczenie. Swoją drogą, szanuj Ich za poświęcenie jakie wykazują będąc dalej z Tobą.

Niedawno nasz Jacek Biernacki uważał że nie posiadam żadnych uprawnień:

"Oszczerstwo metody Jacka Biernackiego
Autor: demolant.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 03-12-2011, 13:54:41
+ pokaż cały nagłówek
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Zastanów się trochę. "Rozmowa" z Ryśkiem Czarneckim jeszcze nigdy nikogo do niczego dobrego nie doprowadziła. Skąd w Tobie tyle naiwności, że zapraszasz do jednego stołu zawodowców i zwykłego trolla? Instruktorów, nurków technicznych, lekarza, specjalistę od chorób nurkowych do jednego stołu z gościem bez zawodu i nurkiem o niejasnym poziomie - prawdopodobnie w ogóle bez stopnia.

Jacku Biernacki pomówienia, oszczerstwa, to Twoje metody. Prostych spraw nie umiesz obliczyć to: kłamiesz, pomawiasz, oszczerstwa rozsiewasz, od dawna stosujesz takie metody.
Ale ponieważ jesteś wyjątkowo głupim człowiekiem nie znającym logiki to wystarczy wykazać że:
"i nurkiem o niejasnym
poziomie - prawdopodobnie w ogóle bez stopnia."
www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=75
I już wiadomo, Kłamiesz celowo. Gdzie się wyszkoliła gnida moralna ?
www.goldenline.pl/andrzej-bacinski
Nie umiesz obliczyć dekompresji, przesyceń, prężności, czasów dekompresji na przystankach w różnych modelach, to kłamiesz, metoda obrony nikogo.
Gratuluję Andrzejowi Bacińskiemu znamienitego wychowanka.
(Andrzej sprawdziłem inni Twoi wychowankowie także nie radzą sobie z obliczeniami w modelach, po cholerę był Tobie taki głupek).
Pawłowi Porębie również za opowiadanie bajek o NOF, że to wielka wiedza. Potem absolwenci nie umieją posługiwać się klasycznymi modelami.

pozdrawiam rc"

"Dalej kłamie Jacek Biernacki, więcej nie umie.
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 03-12-2011, 14:24:05
+ pokaż cały nagłówek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Bardzo ładne okładki, panie Czarnecki. Zapisując się do klubu nurkowego wykupywało się takie za kilka groszy.

Znowu Jacek Biernacki kłamie, można było otrzymać się po zdobyciu stopnia. Wcześniejsze badania kwalifikacyjne w Przychodni Sportowo Lekarskiej odbywały się na karcie zdrowia sportowca, dopiero kolejne były stemplowane w książeczkę. Wtedy kiedy zdobyłem najniższy stopień, Gałach już był instruktorem, oglądał je osobiście.

O stopniu świadczył wpis wewnątrz takiej książeczki. Sam fakt ich posiadania nie mówi nic. Zupełnie pomijam fakt, że pokazane na zdjęciach dokumenty mogą należeć do kogokolwiek.

Znowu linia obrony człowieka marnego, kolejne kłamstwo.
Spadaj gnido. Albo. Czy może szanowny pan Jacek Biernacki mówić prawdę, to takie minimum w dyskusji.
 pozdrawiam rc"

Potem kłamał dalej, teraz modyfikuje zakres i kłamie dalej.
Gdzie się wyszkolił ?
U Pawła Poręby, który naopowiadał bajek o dekompresji i NOF.
Kto zrobił instruktorem Andrzej Baciński były kursant Pawła Poręby.
Nadal nasz ekspert nurkowania nie umie obliczyć dekompresji.

"Konkretny plan nurkowania, który Ciebie Biernacki rozwala
Autor: demolant.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 26-11-2011, 22:03:03
+ pokaż cały nagłówek
Elementarną kulturą jest pozostawienie wyzwanemu wyboru broni.
W tej sytuacji wyboru profilu i warunków.

Ze swej strony zaproponuję dekompresję helioksową, na 70 m z czasem dennym 50 min. Żeby było ciekawiej nurkowanie na CCR, który trzyma stałe ppO2 1,4 do głębokości 6m, potem 90% tlenu w obiegu. Czas dojścia do pierwszego przystanku dekompresyjnego 7 min doliczony do czasu dennego.
Model dekompresyjny 0,7(Moi-10)+10 i 0,6(deltaMi) wartości z ZH-L16 1990 dla helu. Żeby nie było tak prosto, nie możemy wykonywać przystanków dekompresyjnych w zakresie głębokości od 19m do 11m. Przerwy powietrzne nie wliczane w czas dekompresji. Po godzinnym pobycie na powierzchni lot samolotem na wysokości 3000m npm, podczas pobytu na powierzchni nie stosujemy oddychania tlenem.
Przedstawiasz obliczenia głębokości i pierwszego przystanku, wartości przesyceń wynikające z modelu, obliczenia czasów na przystankach ze sprawdzeniem kontrolującej tkanki i obliczenia wszystkich 16 przedziałów tkankowych, do powierzchni. W czasie dokładnym, minuty i trzy miejsca po przecinku.

Taka propozycja jest prosta dla P1 z Kraba. Ciebie rozwala.
Dla mnie trudna nie jest, omija dekoplanery którymi dysponujesz.
To po prostu trzeba umieć.

pozdrawiam rc"

Umiesz to obliczyć ? to się odezwij, nie umiesz to siedź w ekipie orżniętych na pseudo wiedzy, kursantów Pawła Poręby.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-24 06:27:29
Autor: jacekiala
Życzenia dla wszystkich

Data: 2011-12-23 21:47:54
Autor: jacekplacek
Życzenia dla wszystkich
> [...]
dedykowałem.
No i oczywiście wygranej w konkursie, który Tobie obiecałem na nowy rok.

I pozdrów "Duch Leszka", nasz dzielny trollu żałosny.

Data: 2011-12-23 22:36:09
Autor:
Życzenia dla wszystkich
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
I pozdrów "Duch Leszka", nasz dzielny trollu żałosny.

"Duch Leszka" jest niezależnym wielbicielem talentu Pawła Poręby. Z Twojego pozdrowienia będzie bardzo zadowolony.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-24 06:31:52
Autor: jacekplacek
Życzenia dla wszystkich
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > I pozdrów "Duch Leszka", nasz dzielny trollu żałosny.

"Duch Leszka" jest niezależnym wielbicielem talentu Pawła Poręby. Z Twojego pozdrowienia będzie bardzo zadowolony.

Czyli Twoje alter ego. Może wreszcie zmienił zawód i da nam tu święty spokój, czego i Tobie życzę: spadaj stąd trollu!!
No to dość masz karmienia i świątecznych ciasteczek, żałosna kreaturo. Możesz sobie teraz dodać kloaki i tarzać się do woli. Zaproś tez pszemola - razem będzie Wam przytulniej.

Data: 2011-12-24 08:35:47
Autor:
[...]

To mamy kolejny popis rozwijającej się paranoi Jacka Biernackiego, nie może kulturalnie rozmawiać, to oczernia kłamie żyje w świecie wyobrażeń.
Potem straszy że zakapuje do prokuratury.

Dekompresji jak nie umiał obliczyć, tak nie umie, "dlatego gratuluję znakomitego produktu instruktorskiego" Andrzejowi Bacińskiemu.
Omijajcie dla własnego bezpieczeństwa nie zrównoważonego kłamcę Jacka Biernackiego.

W "Skrzypku na Dachu" jest pytanie czy da się na każdy temat ułożyć błogosławieństwo ?
Pada odpowiedź TAK. Potem przykład a jakie na Cara ?
W przetworzeniu: Niech Bóg ma w opiece i jak najlepszym zdrowiu Jacka Biernackiego i Trzyma jego jak najdalej od szkoleń dekompresyjnych, dla zdrowia i bezpieczeństwa ogółu"
Poziom szkolenia zdejmij maskę załóż maskę opanował, taki był zakres kursu instruktorskiego informacja wprost od jego IT.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-30 06:34:48
Autor: Pszemol
Życzenia dla wszystkich
<demolant.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:jd1qt0$k2n$1inews.gazeta.pl...
Czego mogę życzyć ?

Kilka lat temu jak pewien profesor był jeszcze doktorem inżynierem, złożył mi
życzenia spełnienia marzeń.

Jaki znowu profesor?
Ty masz tytułomanię... Jakieś kompleksy na tle braków wykształcenia?

Data: 2012-01-01 11:33:19
Autor:
Życzenia dla wszystkich
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> [...]
> życzenia spełnienia marzeń.

Jaki znowu profesor?
Ty masz tytułomanię... Jakieś kompleksy na tle braków wykształcenia?

"Pszemol" żaden profesor nie składał Tobie życzeń ?
Podobno "wykładałeś kafelki" na AGH.

Na Krabie (klub płetwonórków przy AGH) jest temat o dekompresji i takie zadanie:

Ciekawe zadanie dla fachowcy od dekompresji (ilość osób które umieją to obliczyć oceniam na 5 w Polsce). Dekompresja helioksowa, na 70 m z czasem dennym 50 min. Żeby było ciekawiej nurkowanie na CCR, który trzyma stałe ppO2 1,4 do głębokości 6m, potem 90% tlenu w obiegu. Czas dojścia do pierwszego przystanku dekompresyjnego 7 min doliczony do czasu dennego. Model dekompresyjny 0,7(Moi-10)+10 i 0,6(deltaMi) wartości z ZH-L16 1990 dla helu. Żeby nie było tak prosto, nie możemy wykonywać przystanków dekompresyjnych w zakresie głębokości od 19m do 11m. Przerwy powietrzne nie wliczane w czas dekompresji. Po godzinnym pobycie na powierzchni lot samolotem na wysokości 3000m npm, podczas pobytu na powierzchni nie stosujemy oddychania tlenem. Przedstaw obliczenia głębokości i pierwszego przystanku, wartości przesyceń wynikające z modelu, obliczenia czasów na przystankach ze sprawdzeniem kontrolującej tkanki i obliczenia wszystkich 16 przedziałów tkankowych, do powierzchni. W czasie dokładnym, minuty i trzy miejsca po przecinku. Jak "Przemol" będziesz umiał to obliczyć, to wreszcie zrozumiesz dlaczego krew nie wrze w przestrzeni kosmicznej po prawidłowej dekompresji tlenowej.

Jeszcze drobiazg to przykładowy opis patentowy US "United States Patent 7,643,562
Pang ,   et al. January 5, 2010
Signal processing using pilot based coding Abstract
Data coding and entropy coding are performed with interconnection, and grouping is used to enhance coding efficiency. The present invention includes the steps of obtaining mode information and obtaining a pilot reference value corresponding to a plurality of data and a pilot difference value corresponding to the pilot reference value according to data attribute indicated by the mode information and obtaining the data using the pilot reference value and the pilot difference value.

Inventors: Pang; Hee Suk (Seoul, KR), Oh; Hyen-O (Goyang-si, KR), Kim; Dong Soo (Seoul, KR), Lim; Jae Hyun (Gwanak-gu, KR), Jung; Yang-Won (Seoul, KR), Kim; Hyo Jin (Seoul, KR)
Assignee: LG Electronics Inc. (Seoul, KR) Appl. No.: 12/088,866
Filed: October 4, 2006
PCT Filed: October 04, 2006
PCT No.: PCT/KR2006/004025
371(c)(1),(2),(4) Date: April 01, 2008
PCT Pub. No.: WO2007/040365
PCT Pub. Date: April 12, 2007"

Jak widzisz kłamczuchu zatwardziały, nie ma danych adresowych autorów, na wcześniejszych opisach również nie ma ich.
Po cholerę kłamiesz że są. pozdrawiam rc --

Data: 2012-01-01 14:02:19
Autor: Pszemol
Życzenia dla wszystkich
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdpg9v$p7u$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ty masz tytułomanię... Jakieś kompleksy na tle braków wykształcenia?

"Pszemol" żaden profesor nie składał Tobie życzeń ?

Nie, nie składał. Tylko doktor mi składał z którym studiowałem.
Ale jakoś nie mam potrzeby się tym publicznie chwalić, jak Ty.
To Ty masz bowiem kompleksy niepełnego wykształcenia.

[...]
Jak "Przemol" będziesz umiał to obliczyć, to wreszcie zrozumiesz dlaczego krew
nie wrze w przestrzeni kosmicznej po prawidłowej dekompresji tlenowej.

A jaki to ma związek z chwaleniem się że znasz jakiegoś profesora?
Znowu masz sraczkę słowną?

[...]

Ale to nie mój patent! Na moim są pełne adresy zamieszkania.
Udowodnij że ich nie ma! Podaj mi tu cytat mojego patentu!
Do dzieła! To, że na innym nie ma nie jest dowodem że na moim
nie ma, a więc nie jest dowodem że kłamię. Jesteś nieuczciwy.

Nowy Rok 2012 Rysiu a Ty dalej to samo... nic się nie zmieniłeś
a miałem nadzieję że w nowy rok wydoroślejesz i zmądrzejesz.

Data: 2012-01-01 17:26:11
Autor:
> [...]

Ale jakoś nie mam potrzeby się tym publicznie chwalić, jak Ty.
To Ty masz bowiem kompleksy niepełnego wykształcenia.

Żadne chwalenie się zwykłe wspomnienie, w polskim nurkowaniu profesorów jest niewielu, osób które nurkowały i są profesorami również.
Nie znasz polskiego środowiska to się czepiasz, dokładnie tak jak Twój nerwowy prymitywny kumpel mentalny "jacekplacek" vel Jacek Biernacki agresywny troll.

[...]
> [...]
> nie wrze w przestrzeni kosmicznej po prawidłowej dekompresji tlenowej.

A jaki to ma związek z chwaleniem się że znasz jakiegoś profesora?

Tylko taki że wykażesz się jakąś wiedzą w tym przypadku obliczeniami na funkcjach wykładniczych i kawałkiem fizjologii, bardzo przydatne w nurkowaniu.

> [...]

Nowy Rok 2012 Rysiu a Ty dalej to samo... nic się nie zmieniłeś
a miałem nadzieję że w nowy rok wydoroślejesz i zmądrzejesz.

"Pszemol" na opisie patentowym nie ma tych informacji, po co kłamiesz w recydywie, dodatkowo wpieniony dopisujesz tą treść do innego tematu.

Fajnie trlloe "jacekplacek" vel Jacek Biernacki i "Pszemol" wpisaliście się z chamówą w temat Życzeń.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-01 22:13:43
Autor: Pszemol
Życzenia dla wszystkich
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdq4vj$139$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Żadne chwalenie się zwykłe wspomnienie, w polskim nurkowaniu profesorów
jest niewielu, osób które nurkowały i są profesorami również.

To jest chwalenie się, bo fakt że ten człowiek jest profesorem czy hydraulikiem
nie ma absolutnie znaczenia w kontekście tego co napisałeś.

Nie znasz polskiego środowiska to się czepiasz, dokładnie tak jak Twój nerwowy
prymitywny kumpel mentalny "jacekplacek" vel Jacek Biernacki agresywny troll.

Czepiam się bo widzę u Ciebie chroniczny brak pewności siebie i kompleksy
na punkcie niepełnego wykształcenia. To się również objawia w wątku o moich
patentach, który tu usilnie wyciągasz przy każdej okazji gdy poczujesz się niepewnie.

[...]
> [...]

funkcjach wykładniczych i kawałkiem fizjologii, bardzo przydatne w nurkowaniu.

Ale po jasną cholerę miałbym się przed Tobą czymkolwiek wykazywać??
We łbie Ci się poprzewracało czy co???

> [...]

a miałem nadzieję że w nowy rok wydoroślejesz i zmądrzejesz.

"Pszemol" na opisie patentowym nie ma tych informacji,

Na moim są.

po co kłamiesz w recydywie,
dodatkowo wpieniony dopisujesz tą treść do innego tematu.

Po co mnie znowu bez dowodów oczerniasz?

Fajnie trlloe "jacekplacek" vel Jacek Biernacki i "Pszemol" wpisaliście się z
chamówą w temat Życzeń.

Ty się wpisałeś ze swoimi kompleksami na temat swojego braku matury.

Data: 2012-01-02 08:41:46
Autor:
> [...]

To jest chwalenie się, bo fakt że ten człowiek jest profesorem czy hydraulikiem
nie ma absolutnie znaczenia w kontekście tego co napisałeś.

To jedynie Twoje kompleksy "Pszemol" jak policzyłem to z kilkoma belwederskimi profesorami jestem na ty. Nie jest to nic nadzwyczajnego.

> [...]

Ale po jasną cholerę miałbym się przed Tobą czymkolwiek wykazywać??

Wiesz wypada odróżniać się jakoś od tego agresywnego trolla.
On tego nie umie, a gardłuje głośniej niż Ty.

> "Pszemol" na opisie patentowym nie ma tych informacji,

Na moim są.

Nie ma, tak jak na pozostałych.

> Fajnie trlloe "jacekplacek" vel Jacek Biernacki i "Pszemol" wpisaliście > się z
> chamówą w temat Życzeń.

Ty się wpisałeś ze swoimi kompleksami na temat swojego braku matury.

No widzisz "Pszemol" na sam koniec wpierdoliłeś się w kłamstwo.
Sprawdź w Olimpiadach fizycznych moje imię i nazwisko, jest wśród laureatów. Rozdawanie nagród odbywało się w terminach egzaminów ustnych maturalnych.
"Pszemol" doskonale wpisałeś się w styl Jacka Biernackiego, kłamać do oporu bez zahamowań. Pewien skutek jest ze złożonych życzeń, 2 trolle zostały przydybane na kłamstwach, stosują takie metody jak zabrakło argumentacji merytorycznej.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-03 08:39:23
Autor: Pszemol
Życzenia dla wszystkich
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdrqka$fve$1inews.gazeta.pl...
> [...]

To jedynie Twoje kompleksy "Pszemol" jak policzyłem to z kilkoma
belwederskimi profesorami jestem na ty. Nie jest to nic nadzwyczajnego.

Ale zrozum kukuś, to właśnie jest objaw Twoich kompleksów.
Sam nie mając wykształcenia dowartościowujesz się tym co możesz
osiągnąć: znajomość "na ty" z profesorem... Sądzisz że jesteś lepszym
człowiekiem znając jakiegoś profesora od kogoś kto profesora nie zna?

Po co na grupie nurkowej chwalić się że się zna profesora ?
Czy profesor jest od nurkowania jakiś czy co? Nie! A więc kompleksy...

Ale po jasną cholerę miałbym się przed Tobą czymkolwiek wykazywać??
We łbie Ci się poprzewracało czy co???

Wiesz wypada odróżniać się jakoś od tego agresywnego trolla.
On tego nie umie, a gardłuje głośniej niż Ty.

I próbujesz się odróżniać tym, że znasz jakiegoś profesora? :-))

> "Pszemol" na opisie patentowym nie ma tych informacji,

Na moim są.

Nie ma, tak jak na pozostałych.

Różnica między nami polega na tym, że Ty mojego patentu nie widziałeś
a ja widziałem. Ty możesz wnioskować wyłacznie na podstawie innych
patentów a ja widziałem ten konkretny na którym są adresy.

[...]

Na Olimipiadzie można być z jednego przedmiotu a matury można nie zdać z innego...

Pewien skutek jest ze złożonych życzeń, 2 trolle zostały przydybane na
kłamstwach, stosują takie metody jak zabrakło argumentacji merytorycznej.

W Twoich marzeniach zostały przydybane.
Ale dowodów nie masz i mieć nie będziesz.
Możesz mieć jedynie przesłanki i przypuszczenia - dowodów brak.

Data: 2012-01-03 08:19:26
Autor:
> [...]

osiągnąć: znajomość "na ty" z profesorem... Sądzisz że jesteś lepszym
człowiekiem znając jakiegoś profesora od kogoś kto profesora nie zna?

"Pszemolku" założyłeś sobie brak matury i do tego kłamstewka i oszczerstwa dorabiasz historie.
Jak na kłamliwego gnojka "Pszemolka" przystało.

Po co na grupie nurkowej chwalić się że się zna profesora ?
Czy profesor jest od nurkowania jakiś czy co? Nie! A więc kompleksy...

Czy "Pszemolku" nie zauważyłeś że akurat Ty i ten drugi agresywny troll się czepiacie ?
Bo was życzenia zdenerwowały, sprowokowały do wylania żali.

> Wiesz wypada odróżniać się jakoś od tego agresywnego trolla.
> On tego nie umie, a gardłuje głośniej niż Ty.

I próbujesz się odróżniać tym, że znasz jakiegoś profesora? :-))

Jacek Biernacki profesorem nie jest, podobnie jak Ty, nie umiecie obliczyć przesyceń i obliczyć profilu. A tamten profesor to akurat umie.
Czyli krótko, wy głupie trolle tego nie umiecie.

> [...]

a ja widziałem. Ty możesz wnioskować wyłacznie na podstawie innych
patentów a ja widziałem ten konkretny na którym są adresy.

To tylko "tfoje" zapewnienie "Pszemolku", nic nie warte.

> [...]
> bez zahamowań.

Na Olimipiadzie można być z jednego przedmiotu a matury można nie zdać z innego...

"Pszemolku" zamiast szybko przeprosić, brniesz w kłamstwo, już tą drogę wyćwiczył Twój agresywny kolega Jacek Biernacki.

> [...]

W Twoich marzeniach zostały przydybane.
Ale dowodów nie masz i mieć nie będziesz.
Możesz mieć jedynie przesłanki i przypuszczenia - dowodów brak.

"Pszemolku" zamiast szybko przeprosić, brniesz w kłamstwo, jesteś "oszczerczą kurwą".
Możesz usunąć informacje z archiwum państwowego o moim wykształceniu ? NIE.
Fajnie się załatwiłeś z nowym rokiem.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-03 10:19:17
Autor: Pszemol
Życzenia dla wszystkich
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdudme$mu0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dorabiasz historie.
Jak na kłamliwego gnojka "Pszemolka" przystało.

Nie czaruj nas - przecież wszyscy wiedzą że matury nie masz.

[...]

Ucz się ze swoich rad i przeproś mnie za swoje oszczerstwa.

Możesz usunąć informacje z archiwum państwowego o moim wykształceniu ?
NIE.
Fajnie się załatwiłeś z nowym rokiem.

Przedstaw tu skan ze swojego świadectwa maturalnego.
Nie przedstawisz? Ja wiem dlaczego nie... :-)))

Data: 2012-01-03 09:44:09
Autor:
Kłamliwa szmata
> [...]
> Fajnie się załatwiłeś z nowym rokiem.

Przedstaw tu skan ze swojego świadectwa maturalnego.
Nie przedstawisz? Ja wiem dlaczego nie... :-)))

Dużo łatwiej książeczki zdrowia studenta UW.

"Pszemol" ty jesteś psychiczny, zakładasz sobie jakąś wersję świata i to jest prawda objawiona, niestety to Twoje wyobrażenie, dodatkowo nie słuszne.
Paweł Poręba i jego zindoktrynowany przydupas, również stosują taką wersję obrony, tylko ich wyobrażenie to prawda, fakty przeczą biada faktom, nowe kłamstwo zaraz sprokurujemy.

Myszko dasz nam nr twojego patentu ? może dyplom z AGH, czego jeszcze nie masz że tak się boisz własnego cienia ? Co może kupiłeś na bazarze i udajesz inż w USA, masz gigantyczne braki w fizyce którą powinieneś znać kończąc studia.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-04 08:31:37
Autor: Pszemol
Kłamliwa szmata
Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jduil9$8p1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Przedstaw tu skan ze swojego świadectwa maturalnego.
Nie przedstawisz? Ja wiem dlaczego nie... :-)))

Dużo łatwiej książeczki zdrowia studenta UW.

Nie, nie sięgajmy tak daleko - pokaż świadectwo maturalne.
Jestem pewny że nie pokażesz. I nawet wiem dlaczego nie :-)

Data: 2012-01-04 07:48:30
Autor:
Kłamliwa szmata "Pszemol"

> Dużo łatwiej książeczki zdrowia studenta UW.

Nie, nie sięgajmy tak daleko - pokaż świadectwo maturalne.
Jestem pewny że nie pokażesz. I nawet wiem dlaczego nie :-)

Uciekasz do przodu z zarzucaniem pytaniami i żądaniami.
Moje zdjęcie w sieci istnieje, niedawno wisiały skany książeczek nurkowych i pozostałych uprawnień wodnych. Czy ze swojej strony przedstawisz coś, skan dyplomu z AGH, numer opisu patentowego, dostępnego za darmo na http://worldwide.espacenet.com/ za darmo w formacie pdf. ?

Nie przedstawisz ty wiesz dlaczego i my również to wiemy.

Podaj adres e-mail na który mam wysłać skan.
Tyle że po wysłaniu każdy będzie mógł na "Pszemola" mówić kłamliwa kurwa.
Bo wyjdzie że kłamałeś w recydywie i nie przeprosiłeś w odpowiednim momencie.

A z tą dekompresją to poległeś już na funkcjach liniowych, do wykładniczych i logarytmów nie doszedłeś. To zastanów się jakim jesteś zerem. Również jak wielkim zerem jest instruktor, który tego nie umie.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-04 09:14:57
Autor: Pszemol
Kłamliwa szmata "Pszemol"
Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je108e$jvo$1inews.gazeta.pl...
Nie, nie sięgajmy tak daleko - pokaż świadectwo maturalne.
Jestem pewny że nie pokażesz. I nawet wiem dlaczego nie :-)

Podaj adres e-mail na który mam wysłać skan.

Wyślij link do niego tu na grupę.

Data: 2012-01-04 09:02:13
Autor:
Kłamliwa szmata "Pszemol"
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Podaj adres e-mail na który mam wysłać skan.

Wyślij link do niego tu na grupę.

Mogę wysłać, lecz w tym momencie tracisz ostatnią szansę na przeproszenie. zostaniesz: oszczerczą kurwą "pszemolem". (celowo zmieniona forma zapisu nicka)

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-04 21:50:40
Autor: Pszemol
Kłamliwa szmata "Pszemol"
Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je14il$3b5$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Podaj adres e-mail na który mam wysłać skan.

Wyślij link do niego tu na grupę.

Mogę wysłać,

Nie możesz bo przecież nie masz - nie czaruj...

lecz w tym momencie tracisz ostatnią szansę na przeproszenie.
zostaniesz: oszczerczą kurwą "pszemolem". (celowo zmieniona forma zapisu nicka)

Szansę na przeproszenie to Ty już dawno straciłeś i wcale się tym nie przejąłeś.

Data: 2012-01-05 07:32:53
Autor:
Kłamliwa szmata
> [...]

Szansę na przeproszenie to Ty już dawno straciłeś i wcale się tym nie przejąłeś.

To się "Pszemol" sam załatwiłeś, zgodnie z obietnicą każdy może na Ciebie mówić oszczercza szmata "pszemol".

http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=85

I co ?
Jesteś taką samą szmatą jak trolle, które bez pokazania kim są kłamią oczerniają szkalują, używasz argumentacji ad personam, nie znając ludzi.
Powód jesteś zerem w nurkowaniu w znakomitej większości aspektów.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-07 19:41:18
Autor: Pszemol
Kłamliwa szmata
Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je3jn5$kmh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> nicka)

Szansę na przeproszenie to Ty już dawno straciłeś i wcale się tym nie

I kupa. Miałeś podać skan świadectwa maturalnego.
I tak jak oczekiwałem - nie podałeś.

Data: 2012-01-07 18:53:59
Autor:
Kłamliwa szmata "pszemol"

> http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=85
>
> I co ?

I kupa. Miałeś podać skan świadectwa maturalnego.
I tak jak oczekiwałem - nie podałeś.

Pokazałem dokument który jest późniejszy względem świadectwa matralnego z lo im T.Reytana.
A "pszemol" pozostał szmatą. Amen.

pozdrawiam rc --

Data: 2012-01-08 09:49:57
Autor: Pszemol
Kłamliwa szmata "pszemol"
Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jea4c7$scv$1inews.gazeta.pl...

> [...]

I tak jak oczekiwałem - nie podałeś.

Pokazałem dokument który jest późniejszy względem świadectwa matralnego

Nie pokazałeś, tak jak przewidziałem, świadectwa maturalnego, amen.

Data: 2012-01-08 09:39:44
Autor:
Wszystkie 249grup(y) - 81813 wiadomości
> [...]
> z lo im T.Reytana.
> A "pszemol" pozostał szmatą. Amen.

Nie pokazałeś, tak jak przewidziałem, świadectwa maturalnego, amen.

Szmaciana myszko, podałeś nr opisu ? Może coś innego ?
Z mojej strony pokazałem dokument który uzyskuje się po maturze.

Jak na trolla przystało wchodzisz w dyskusje ad personam, ad meritum Ciebie nie ma. Jedyną obroną jest anonimowość, żeby skutecznie komuś przyłożyć trzeba to zrobić z otwartą przyłbicą. Zwykle obdzielasz innych, argumentami którymi oberwałeś po grzbiecie,
królu trollowskiej sraczki słownej. https://groups.google.com/groups/profile?
hl=pl&enc_user=TANAZBIAAACGygHLTA5k7IF0nbAY5XR28rhlH0Pnl47z4AZhN98BFg

psze...@polbox.com

Najnowsza aktywność: Wszystkie 249grup(y) - 81813 wiadomości

Aktywność w  Pełnia księżyca nad rafą...   pl.rec.akwarium 2 Wrz 2004
Kolejny nielegalny cyrk   pl.soc.wegetarianizm 2 Wrz 2004
Mrożenie i rozmrażanie surowego jedzonka...   pl.sci.biologia 2 Wrz 2004
zgrzewanie blaszek do akumulatorkow LiIon na poczkeaniu ...   pl.misc.elektronika 1 Wrz 2004
sand sifting sea stars   rec.aquaria.marine.reefs 31 Sie 2004
Religia a dzieci - scisly zwiazek   pl.soc.dzieci 27 Sie 2004
Google trafia na giełdę papierów wartościowych ...   pl.biznes 18 Sie 2004
Mleko a burza   pl.sci.chemia 16 Sie 2004
Butelka, flaszka - a jak będzie po polsku?   pl.hum.polszczyzna 2 Sie 2004
Monitor LCD Samsung 712N i nieoptymalna rozdzielczość   pl.comp.pecet 28 Lip 2004
Pokaż wszystko &#187;
  Liczba postów
  Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Sie Wrz
Paź Lis Gru
1998                 259 479 764 598
1999 450 422 529 674 866 677 742 888 954 1053 884 1167
2000 1310 937 685 836 933 683 444 435 1135 1339 1498 814
2001 670 124 215 483 612 240 313 587 369 505 767 362
2002 790 757 262 488 930 908 732 620 708 825 531 502
2003 717 635 629 598 577 573 942 428 663 695 462 323
2004 829 833 549 658 992 672 719 474 636 614 693 594
2005 1066 999 438 428 644 380 395 827 802 890 721 451
2006 648 533 371 549 448 464 465 358 522 648 627 484
2007 205 457 691 787 68 45 68 279 400 463 401 292
2008 336 322 276 416 268 137 200 75 143 284 336 114
2009 53 115 211 292 117 266 366 525 234 291 187 76
2010 166 260 411 319 233 438 382 193 80 279 314 269
2011 201 216 457 64 284 243 180 374 437 330 260 182
2012 27                         Aż "81813 wiadomości", ile merytorycznie istotnych dotyczących nurkowania ?
Zbiór pusty.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-08 16:25:58
Autor: Pszemol
Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jebo90$aa1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie pokazałeś, tak jak przewidziałem, świadectwa maturalnego, amen.

Szmaciana myszko, podałeś nr opisu ? Może coś innego ?

Nie, i wytłumaczyłem dokładnie i szczegółowo dlaczego nie.

Z mojej strony pokazałem dokument który uzyskuje się po maturze.

Prosiłem o Świadectwo Maturalne.
I przewidziałem (prawidłowo zresztą) że go nie pokażesz.

Jak na trolla przystało wchodzisz w dyskusje ad personam,
ad meritum Ciebie nie ma.

Jak na trolla przystało użyłem Twojej własnej broni do walki z Tobą.
Zarzuciłeś mi że nie pokazałem patentu bo go nie mam - więc ja
Ci zarzuciłem że matury nie masz bo nie pokazałeś nikomu swiadectwa
maturalnego. Książeczkę zdrowia bardzo łatwo podrobić, świadectwo
maturalne już trudniej, dlatego o niego pytałem.

Nie masz matury więc świadectwa takiego nie pokażesz bo nie możesz.

Data: 2012-01-08 16:37:13
Autor:
Wszystkie 249grup(y) - 81813 wiadomości
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Szmaciana myszko, podałeś nr opisu ? Może coś innego ?

Nie, i wytłumaczyłem dokładnie i szczegółowo dlaczego nie.

Niestety szmaciana myszko nie podałeś numeru, na opisach nie ma adresu autora.
Kłamiesz dalej.

> Z mojej strony pokazałem dokument który uzyskuje się po maturze.

Prosiłem o Świadectwo Maturalne.
I przewidziałem (prawidłowo zresztą) że go nie pokażesz.

To jakim cudem bez matury mogłem wybierać między różnymi wydziałami jako laureat olimpiady fizycznej ?
Idziesz szmato w zaparte, jak inny agresywny troll, produkujesz kolejne kłamstwa.

[...]

Kłamliwy zasrańcu produkujesz kolejne kłamstwo o podrabianiu książeczki zdrowia studenta. To może koleżeństwo z klasy to też fikcja ?
Ale kłamliwa kurwa "pszemol".

Nie masz matury więc świadectwa takiego nie pokażesz bo nie możesz.

Gdybyś udowodnił że podrobiłem i świadecto i książeczkę zdrowia, to miałbyś podstawę do takiego osądu. Niestety szmato kłamiesz w recydywie. Możesz sprawdzić w liceum, nie zrobisz tego, bo wolisz kłamać !!!
To kapitalny dowód że nie posługujesz się logiką.
"pszemol" pokażesz nam dyplom z AGH ?
Może z liceum Nowodworskiego ?
Może być nr patentu ?
Wiemy od dawna że nie.

pozdrawiam rc --

Data: 2012-01-08 15:05:21
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jecgnp$or1$1inews.gazeta.pl...
Gdybyś udowodnił że podrobiłem i świadecto i książeczkę zdrowia, to miałbyś
podstawę do takiego osądu. Niestety szmato kłamiesz w recydywie.

Widzisz... Czy teraz czujesz jak boli to co innym robisz czy dalej nie czujesz?

Data: 2012-01-09 08:28:03
Autor:
> [...]
> podstawę do takiego osądu. Niestety szmato kłamiesz w recydywie.

Widzisz... Czy teraz czujesz jak boli to co innym robisz czy dalej nie czujesz?

Sam wspominałeś o patencie, zapytałem o numer. Zamiast się wycofać jeśli nie chciałeś podawać, zacząłeś łgać o danych adresowych, potem kupowaniu opisu i zupełnie nie orientowałeś się w tym jak to działa.
Dlatego kłamałeś. W ramach retorsji sprokurowałeś kłamstwo na wydrę, potem trwałeś w nim. Dokładnie takimi samymi metodami posługuje się agresywny troll "jacekplacek" vel Jacek Biernacki, zaimplementował metody swojego guru Pawła Poręby, który zmienił nagłówek postu, żeby nabluzgać Kurządkowskiemu a dokopał Pawłowi ktoś inny. pozdrawiam rc

Data: 2012-01-09 22:18:57
Autor: Pszemol
Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jee8ej$lbp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czujesz?

Sam wspominałeś o patencie, zapytałem o numer.

Nie tylko zapytałeś o numer, ale dodałeś jeszcze komentarz
że nie podam, z podtekstem wyraźnym "nie podam bo nie mam".
Zauważasz teraz analogię? Ty też świadectwa maturalnego nam nie dałeś.

Zamiast się wycofać jeśli nie chciałeś podawać,
zacząłeś łgać o danych adresowych, potem kupowaniu opisu i
zupełnie nie orientowałeś się w tym jak to działa.

Oczywiście że nie orientowałem się jak to działa bo skąd miałbym
się orientować? Patent dostałem w ramach zatrudnienia i tymi
sprawami zajmował się prawnik firmy a nie ja. To chyba oczywiste
i niczego to nie dowodzi.

Sugerujesz "zamiast się wycofać" - z czego miałbym się wycofać?
Nie dałem Ci żadnej obietnicy że podam numer - od razu napisałem
że nie podam i przedstawiłem powód.

To Ty masz problem że nie wierzysz, że jeden patent może być
inny od drugiego... Ale dlaczego tą niewiedzę przeobrażasz
w insynuacje kłamstwa którego nie było? Tego nie wie nikt...

Czy może istnieć ktoś, kto ma maturę a nie chce jej w internecie
powiesić z jakiegoś powodu (np. bo jest na świadectwie domowy adres)?
Ano może być taki ktoś... Czy z tego faktu wynika, że matury nie ma?
Ano nie wynika... Resztę przemyśleń zostawiam Twojej decyzji...

Życzenia dla wszystkich