Życzenia dla wszystkich

Data: 2011-12-23 19:45:38
Autor: jacekplacek
Życzenia dla wszystkich
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czego mogę życzyć ?

Kilka lat temu jak pewien profesor był jeszcze doktorem inżynierem, złożył
mi
życzenia spełnienia marzeń. Od kilku lat przypominam jemu tamten czas i życzenia. Spełniają się.

Dlatego mam przyjemność złożyć wszystkim bez wyjątków, życzenia spełnienia marzeń, waszych i rodzin.

pozdrawiam rc

I wzajemnie Rysiu, wzajemnie :) Obyś miał same radosne nurkowania, ot takie jak tu :)
http://www.youtube.com/watch?v=Cqfha30LEjQ --

Data: 2011-12-23 21:30:48
Autor:
Życzenia dla wszystkich
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
I wzajemnie Rysiu, wzajemnie :) Obyś miał same radosne nurkowania, ot takie jak tu :)
http://www.youtube.com/watch?v=Cqfha30LEjQ

Gratulacje Jacusiu znowu coś przekopiowałeś, wielkie to osiągnięcie zaiste wielkie.
Ze swojej strony mogę Tobie życzyć żebyś nauczył się co to jest przesycenie.
Za 5 lat żebyś umiał obliczyć dekompresję do zadania które Tobie dedykowałem.
No i oczywiście wygranej w konkursie, który Tobie obiecałem na nowy rok.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-23 21:45:41
Autor: jacekplacek
Życzenia dla wszystkich
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > I wzajemnie Rysiu, wzajemnie :) Obyś miał same radosne nurkowania, ot
takie
> [...]
dedykowałem.
No i oczywiście wygranej w konkursie, który Tobie obiecałem na nowy rok.

Dziękuję. A może Tobie uda się coś ponad maturę skończyć? Albo P-2 w końcu zrobić? Bądź dzielny i stawiaj sobie ambitne plany. Może przestaniesz być tchórzem.  --

Data: 2011-12-23 22:29:00
Autor:
[...]

Używaj słów które rozumiesz, dodatkowo widziałeś legitymację WOPR i Sternika Motorowodnego ?
Dawniej potrzebne były dodatkowe specjalizacje wodne, żeby podwyższać stopnie.
Może sprawdzisz w wypływaniu na nurkowanie, to obok Pawła Poręby, co jest wpisane.
Znowu musisz kłamać Jacek Biernacki, linia obrony miernoty moralnej.

Swoją drogą to ile zapłaciłeś za zostanie instruktorem, bez umiejętności obliczenia dekompresji ?

"jacekplacek
[Usunięty]
Właściciela forum proszę o usunięcie obraźliwych dla mnie treści i zabezpieczenie ich dla ew. dalszego postępowania. Inaczej będę zmuszony traktować taką publikację jako dziłanie w porozumieniu z panem Czarneckim. Ten człowiek prześladuje mnie w internecie od dłuższego czasu: czynił to na forum crazy shark, czyni na pl.rec.nurkowanie, zaczął i tu."

Kłamiesz potem, straszysz prokuratorem że kłamiesz. Na forum CS miał swój dział Andrzej Baciński Twój IT TDI/SDI, Też Leszek Nowak IT też TDI/SDI.
Nie byłeś stroną do żadnych istotnych rozmów, w tym o dekompresji. Zwłaszcza wielkości mas przedziałów tkankowych.

"Kto to jest Jacek Biernacki.
Autor: tomq100 tomq100@gmail.com
Data: 03-11-2011, 12:01:55
+ pokaż cały nagłówek
Jak się pisze artykuły do gazety, nawet jeśli jest to gazeta elektroniczna, to chyba warto najpierw zgłębić temat bo niczego nieświadomi czytelnicy gotowi pomyśleć, że tak ma być jak tam piszą."

Jak na razie to się ludzie z Ciebie śmieją, instruktorze w TDI/SDI Jacku Biernacki.
Sprawdź komentarz po Twojej panicznej ucieczce z forum rebreathers.pl.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-24 06:27:29
Autor: jacekiala
Życzenia dla wszystkich
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Dziękuję. A może Tobie uda się coś ponad maturę skończyć? Albo P-2 w
końcu
> zrobić? Bądź dzielny i stawiaj sobie ambitne plany. Może przestaniesz być > tchórzem.  Używaj słów które rozumiesz, dodatkowo widziałeś legitymację WOPR i
Sternika
Motorowodnego ?

Nie kłam: nie pokazałeś ŻADNYCH kwitów, tylko okładki, które być może komuś ukradłeś lub pożyczyłeś. A nawet i te zdjęcia usunąłeś, żeby się nie ośmieszać. Rysiu, ja na prawdę życzę Tobie abyś nauczył się w końcu nurkować, żeby wreszcie wiedzieć o czym się wypowiadasz, żebyś wiedział czym rózni się nurkowanie sm od bm, jak to jest na dekompresji, żebyś przełamał strach i poszedł trochę głębiej niż Twoje 18m, opanował techniki ratownicze(przyda się w braniu głosu o ratownictwie tlenowym o którym nie masz bladego pojęcia. Być może dowiesz się, jak zrobić zestaw za parę stówek a nie naciągał ludzi na wydatek kilku tysięcy) itp. rzeczy na których się nie znasz ale się wypowiadasz. A Twojej rodzinie życzę aby objawy Twojej psychozy nie miały wpływu na jej życie i postrzeganie przez otoczenie. Swoją drogą, szanuj Ich za poświęcenie jakie wykazują będąc dalej z Tobą.

Data: 2011-12-24 08:21:12
Autor:
Życzenia dla wszystkich
 jacekiala <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >  > > Dziękuję. A może Tobie uda się coś ponad maturę skończyć? Albo P-2 w końcu > > zrobić? Bądź dzielny i stawiaj sobie ambitne plany. Może przestaniesz
> [...]

może dowiesz się, jak zrobić zestaw za parę stówek a nie naciągał ludzi na wydatek kilku tysięcy) itp. rzeczy na których się nie znasz ale się wypowiadasz. A Twojej rodzinie życzę aby objawy Twojej psychozy nie miały wpływu na jej życie i postrzeganie przez otoczenie. Swoją drogą, szanuj Ich za poświęcenie jakie wykazują będąc dalej z Tobą.

Niedawno nasz Jacek Biernacki uważał że nie posiadam żadnych uprawnień:

"Oszczerstwo metody Jacka Biernackiego
Autor: demolant.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 03-12-2011, 13:54:41
+ pokaż cały nagłówek
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Zastanów się trochę. "Rozmowa" z Ryśkiem Czarneckim jeszcze nigdy nikogo do niczego dobrego nie doprowadziła. Skąd w Tobie tyle naiwności, że zapraszasz do jednego stołu zawodowców i zwykłego trolla? Instruktorów, nurków technicznych, lekarza, specjalistę od chorób nurkowych do jednego stołu z gościem bez zawodu i nurkiem o niejasnym poziomie - prawdopodobnie w ogóle bez stopnia.

Jacku Biernacki pomówienia, oszczerstwa, to Twoje metody. Prostych spraw nie umiesz obliczyć to: kłamiesz, pomawiasz, oszczerstwa rozsiewasz, od dawna stosujesz takie metody.
Ale ponieważ jesteś wyjątkowo głupim człowiekiem nie znającym logiki to wystarczy wykazać że:
"i nurkiem o niejasnym
poziomie - prawdopodobnie w ogóle bez stopnia."
www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=75
I już wiadomo, Kłamiesz celowo. Gdzie się wyszkoliła gnida moralna ?
www.goldenline.pl/andrzej-bacinski
Nie umiesz obliczyć dekompresji, przesyceń, prężności, czasów dekompresji na przystankach w różnych modelach, to kłamiesz, metoda obrony nikogo.
Gratuluję Andrzejowi Bacińskiemu znamienitego wychowanka.
(Andrzej sprawdziłem inni Twoi wychowankowie także nie radzą sobie z obliczeniami w modelach, po cholerę był Tobie taki głupek).
Pawłowi Porębie również za opowiadanie bajek o NOF, że to wielka wiedza. Potem absolwenci nie umieją posługiwać się klasycznymi modelami.

pozdrawiam rc"

"Dalej kłamie Jacek Biernacki, więcej nie umie.
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 03-12-2011, 14:24:05
+ pokaż cały nagłówek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Bardzo ładne okładki, panie Czarnecki. Zapisując się do klubu nurkowego wykupywało się takie za kilka groszy.

Znowu Jacek Biernacki kłamie, można było otrzymać się po zdobyciu stopnia. Wcześniejsze badania kwalifikacyjne w Przychodni Sportowo Lekarskiej odbywały się na karcie zdrowia sportowca, dopiero kolejne były stemplowane w książeczkę. Wtedy kiedy zdobyłem najniższy stopień, Gałach już był instruktorem, oglądał je osobiście.

O stopniu świadczył wpis wewnątrz takiej książeczki. Sam fakt ich posiadania nie mówi nic. Zupełnie pomijam fakt, że pokazane na zdjęciach dokumenty mogą należeć do kogokolwiek.

Znowu linia obrony człowieka marnego, kolejne kłamstwo.
Spadaj gnido. Albo. Czy może szanowny pan Jacek Biernacki mówić prawdę, to takie minimum w dyskusji.
 pozdrawiam rc"

Potem kłamał dalej, teraz modyfikuje zakres i kłamie dalej.
Gdzie się wyszkolił ?
U Pawła Poręby, który naopowiadał bajek o dekompresji i NOF.
Kto zrobił instruktorem Andrzej Baciński były kursant Pawła Poręby.
Nadal nasz ekspert nurkowania nie umie obliczyć dekompresji.

"Konkretny plan nurkowania, który Ciebie Biernacki rozwala
Autor: demolant.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 26-11-2011, 22:03:03
+ pokaż cały nagłówek
Elementarną kulturą jest pozostawienie wyzwanemu wyboru broni.
W tej sytuacji wyboru profilu i warunków.

Ze swej strony zaproponuję dekompresję helioksową, na 70 m z czasem dennym 50 min. Żeby było ciekawiej nurkowanie na CCR, który trzyma stałe ppO2 1,4 do głębokości 6m, potem 90% tlenu w obiegu. Czas dojścia do pierwszego przystanku dekompresyjnego 7 min doliczony do czasu dennego.
Model dekompresyjny 0,7(Moi-10)+10 i 0,6(deltaMi) wartości z ZH-L16 1990 dla helu. Żeby nie było tak prosto, nie możemy wykonywać przystanków dekompresyjnych w zakresie głębokości od 19m do 11m. Przerwy powietrzne nie wliczane w czas dekompresji. Po godzinnym pobycie na powierzchni lot samolotem na wysokości 3000m npm, podczas pobytu na powierzchni nie stosujemy oddychania tlenem.
Przedstawiasz obliczenia głębokości i pierwszego przystanku, wartości przesyceń wynikające z modelu, obliczenia czasów na przystankach ze sprawdzeniem kontrolującej tkanki i obliczenia wszystkich 16 przedziałów tkankowych, do powierzchni. W czasie dokładnym, minuty i trzy miejsca po przecinku.

Taka propozycja jest prosta dla P1 z Kraba. Ciebie rozwala.
Dla mnie trudna nie jest, omija dekoplanery którymi dysponujesz.
To po prostu trzeba umieć.

pozdrawiam rc"

Umiesz to obliczyć ? to się odezwij, nie umiesz to siedź w ekipie orżniętych na pseudo wiedzy, kursantów Pawła Poręby.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-24 06:27:29
Autor: jacekiala
Życzenia dla wszystkich

Data: 2011-12-23 21:47:54
Autor: jacekplacek
Życzenia dla wszystkich
> [...]
dedykowałem.
No i oczywiście wygranej w konkursie, który Tobie obiecałem na nowy rok.

I pozdrów "Duch Leszka", nasz dzielny trollu żałosny.

Data: 2011-12-23 22:36:09
Autor:
Życzenia dla wszystkich
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
I pozdrów "Duch Leszka", nasz dzielny trollu żałosny.

"Duch Leszka" jest niezależnym wielbicielem talentu Pawła Poręby. Z Twojego pozdrowienia będzie bardzo zadowolony.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-24 06:31:52
Autor: jacekplacek
Życzenia dla wszystkich
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > I pozdrów "Duch Leszka", nasz dzielny trollu żałosny.

"Duch Leszka" jest niezależnym wielbicielem talentu Pawła Poręby. Z Twojego pozdrowienia będzie bardzo zadowolony.

Czyli Twoje alter ego. Może wreszcie zmienił zawód i da nam tu święty spokój, czego i Tobie życzę: spadaj stąd trollu!!
No to dość masz karmienia i świątecznych ciasteczek, żałosna kreaturo. Możesz sobie teraz dodać kloaki i tarzać się do woli. Zaproś tez pszemola - razem będzie Wam przytulniej.

Data: 2011-12-24 08:35:47
Autor:
[...]

To mamy kolejny popis rozwijającej się paranoi Jacka Biernackiego, nie może kulturalnie rozmawiać, to oczernia kłamie żyje w świecie wyobrażeń.
Potem straszy że zakapuje do prokuratury.

Dekompresji jak nie umiał obliczyć, tak nie umie, "dlatego gratuluję znakomitego produktu instruktorskiego" Andrzejowi Bacińskiemu.
Omijajcie dla własnego bezpieczeństwa nie zrównoważonego kłamcę Jacka Biernackiego.

W "Skrzypku na Dachu" jest pytanie czy da się na każdy temat ułożyć błogosławieństwo ?
Pada odpowiedź TAK. Potem przykład a jakie na Cara ?
W przetworzeniu: Niech Bóg ma w opiece i jak najlepszym zdrowiu Jacka Biernackiego i Trzyma jego jak najdalej od szkoleń dekompresyjnych, dla zdrowia i bezpieczeństwa ogółu"
Poziom szkolenia zdejmij maskę załóż maskę opanował, taki był zakres kursu instruktorskiego informacja wprost od jego IT.

pozdrawiam rc

--

Życzenia dla wszystkich