¯yczenia od Szyd³o !

Data: 2017-06-02 11:52:53
Autor: prezydent San Escobar
¯yczenia od Szyd³o !
¯yczenia od Szyd³o do podatników kosztowa³y tych podatników 20 tys. z³ :DDDD
Czy ja mogê w taki sam sposób z³o¿yæ ¿yczenia dla Szyd³o? :DDD

http://natemat.pl/209403,zainspirowala-mnie-krystyna-pawlowicz-to-on-wyciaga-na-swiatlo-dzienne-to-co-wladza-wolalaby-ukryc

"30 000 z³ z ministerstwa na gazetkê fundacji za³o¿onej przez ziêcia ministra
zdrowia"

"136 571 z³ wydano w tym roku na nagrody dla cz³onków gabinetów politycznych.
Tych gabinetów, które mia³y byæ zlikwidowane."

"doradztwo w zakresie komunikacji medialnej Marsza³ka Kuchciñskiego - 60.000
z³"

Grube przekrêty Pisuaru!!

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-06-02 13:41:24
Autor: Ciemny Lud
¯yczenia od Szyd³o !
U¿ytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisa³ w wiadomo¶ci news:l8d2jchdhh0aa205q0upsq31tmfsmu4ud64ax.com...

--

Mo¿esz. Przeciez za ka¿dym razem i w ka¿dej formie ty p³acisz, pan p³aci... tylko Rydzyk zbiera! ;-)))

CL

¯yczenia od Szyd³o !