Życzenia świąteczne od Premiera... ;)

Data: 2010-04-07 03:49:06
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Życzenia świąteczne od Premiera... ;)
Wszedłem sobie w sobotę późnym wieczorem na Youtuba, by posłuchać co też ten
Premier chce mi życzyć na święta.

Posłuchałem, nic szczególnego, ale w nagrodę mogłem poczytać sobie
komentarze zwolenników Premiera. ;)

Tak, dobrze czytacie - komentarze.

Mogłem sobie też popatrzeć, jak te komentarze żyją jeszcze w niedzielę po
południu. Mam tu na myśli fakt, że gdy doszedłem do ostatniej strony
komentarzy i wróciłem z powrotem do pierwszej okazało się, że część z tych
komentarzy gdzieś wyparowała.

Dzisiaj ponownie chciałem sprawdzić jak żyją te komentarze, wchodzę na
Youtube'a a tam:

"Dodawanie komentarzy do tego filmu wideo zostało wyłączone."

Jednakże każdego, kto doczytał ten mój post do tego momentu postanowiłem
wynagrodzić. Widząc jak krótkie bywa życie komentarzy przychylnych (innych
prawie nie było) naszemu Premierowi, postanowiłem je zarchiwizować i oto
teraz mogę ich lekturą wynagrodzić wytrwałych (pisownia komentarzy mocno
zbliżona do oryginału).

Oto one:

#v+
KupaTuska: Donald dziękujemy za życzenia, Tobie też  wszystkiego
najlepszego, ale DAJ JUŻ  NAM SPOKÓJ. Zobacz na ceny paliw
na stacjach, na bezrobocie, na 50 miliardów deficytu, popatrz na swoich
partyjnych kolegów. Czas odejść od koryta. Czas na poważną samokrytykę.
Obiecałeś  złote góry, uczciwość, reformy, praworządność. ....niestety
KŁAMAŁEŚ jak wielu przed Tobą i pewnie całe tabuny po Tobie. AMEN.

Stiwi68: Ten Oszust i Kłamca po raz pierwszy prawdę powiedział że jest
wiosna sprawdziłem w kalendarzu szok !!!!!

Radomirius: Ale w Irlandie juz nie wierzymy...

ToughDiamond1: Niewiele prawdy i szczerości w tych życzeniach, po za tym, że
Nasz Papierz zmarł i że jest teraz wiosna - bardzo sztuczne życzenia, jak
na polityka. Poprzyj skutecznych polityków, nie kieruj się wyglądem i
uprzedzeniami - wpisz w wyszukiwarkę Google "Pierwszy Wolny Sondaż
Wyborczy", wyszukaj sondaż i zagłosuj. Wyniki głosowania przez internatów
są zupełnie inne od oficjalnie prezentowanych, już zagłosowało ponad 27956
Polaków i ciągle głosują.

VenustusAngelus: Matko Boska Częstochowska, przeca Doniek nie wierzącym
jest, a mówi jak nawiedzony!

VenustusAngelus: :O Co to było? Takich sztucznych życzeń to ja w życiu nie
słyszałam! A ten jego fałszywy uśmieszek? Szok! :o Wiosna? A Premier to
wierzący jest? Ja myślałam że to święta Wielkiej Nocy i wypadałoby tu
wspomnieć o Jezusie. A tu patrz no, to jednak święta wiosny są. Coś musiało
mi się pomylić. Koszmar.

kritopher: Niech pan sobie poczyta te komentarze i się zastanowi. Bo nad tym
co pan tu umieścił to chyba się pan zbytnio nie zastanowił. Smoli pan o
wiośnie a tym czasem przez wasze działanie, a raczej nic nierobienie mamy
to co mamy. Bezrobocie powyżej 10 %, dziura budżetowa wielkości brzucha
Kalisza, zapisy do lekarzy specjalistów z minimum półrocznym
wyprzedzeniem.... Pana to oczywiście nie dotyczy i dlatego pan ma to tam
dokąd słońce nie dochodzi. Życzę panu samych zbuków!

gumisihuj: Już nam zrobiłeś radość same podwyżki gazu , energii, i jeszcze
pan nam mówi radosnej wiosny kpina. Radosna wiosna zagości...jak nie
będziemy musieli oglądać twojej wrednej i fałszywej facjaty oraz zbójeckie
mordy twoich gangsterów.

lech144: Dziękuję! Tylko gdzie ta Irlandia?

blanker666: @lech144 jak to gdzie irlanda ;) Miro i zbyniu juz ja nam
zbudowali - na swoich kontach :) Miro ew jeszcze nam Floryde zbuduje.
Bedziemy mu nosic kije do golfa ;)

blanker666: Jedna reka Pan Boni odbiera uczciwym ludziom przywileje , a
kolesie typu Miro i Zbyniu za sprzedawanie ustaw miliony bokiem dostaja.
GRATULACJE. Dobra robota ;) - jedyna nadzieja w tym ze przy okazji
kolejnych wyborow sie obudzita tak jak na to zaslugujecie - z reka w
nocniku.

siubaks1: Panie Premierze panu i rodzinie tez wszystkiego najlepszego z
okazjii Świąt Wielkiej Nocy :)
 Shakaras: Dzięki Donek :D i nawzajem, mam nadzieje, że długo będziesz nam
premierował, i tego życzę sobie i Polsce.

ArtiqbForever: tusk ja tobie życzę żebyś zrobił  święta za 400 zł

MrRomanela: Tak Panie DT to nie "onet" ani wp tu nie ma politycznego
odsiewu. Za życzenia dziękuję. I takim rządom również. ON 4,60 PLN Brawo

duldyk: Życzenia Wielkanocne Premiera Tuska - 3 kwietnia 2010 r wolno
komentować! co za bzdury koleś skoro usuwasz komentarze - udław się więc
pisanką
#v-

Więcej nie mam (tyle zdołałem uratować w niedzielę po południu), ale myślę,
że wystarczy, aby zorientować się dlaczego sądzę, że Bronek raczej nie
dojdzie do drugiej tury, tylko, aż strach pomyśleć, Szmaja.
--
Pit

Data: 2010-04-07 05:53:46
Autor: awe

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hpgnvu$qsn$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
z satysfakcjOM dam donaldowi po DUPIE
awe

Data: 2010-04-07 09:27:15
Autor: Neko
[...]

To ciekawe co mowisz. I to ma byc demokracja? Wlasnie tak
rodza sie totalitaryzmy. Zaczyna sie od kasowania niewygodnych
komentarzy.

Data: 2010-04-07 09:29:19
Autor: Neko
[...]

SuperSzmata?! Boj sie Boga!!!!!!!!!