Życzenia świąteczne od Premiera... ;)

Data: 2010-04-07 09:27:15
Autor: Neko
Życzenia świąteczne od Premiera... ;)
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w

Wszedłem sobie w sobotę późnym wieczorem na Youtuba, by posłuchać co też ten
Premier chce mi życzyć na święta.

Posłuchałem, nic szczególnego, ale w nagrodę mogłem poczytać sobie
komentarze zwolenników Premiera. ;)

Tak, dobrze czytacie - komentarze.

Mogłem sobie też popatrzeć, jak te komentarze żyją jeszcze w niedzielę po
południu. Mam tu na myśli fakt, że gdy doszedłem do ostatniej strony
komentarzy i wróciłem z powrotem do pierwszej okazało się, że część z tych
komentarzy gdzieś wyparowała.

Dzisiaj ponownie chciałem sprawdzić jak żyją te komentarze, wchodzę na
Youtube'a a tam:

"Dodawanie komentarzy do tego filmu wideo zostało wyłączone."

To ciekawe co mowisz. I to ma byc demokracja? Wlasnie tak
rodza sie totalitaryzmy. Zaczyna sie od kasowania niewygodnych
komentarzy.

Życzenia świąteczne od Premiera... ;)