Życzenia urodzinowe (NTG?)

Data: 2011-11-10 21:39:29
Autor: kc
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dla grupy i Polski, z wiązanką

http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U

kc

--

Data: 2011-11-11 19:50:59
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
Dla grupy i Polski, z wiązanką

http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U

Karolak zaprasza na Kolorową Niepodległą
http://www.youtube.com/watch?v=qDGpbxGNkYs

LEWACKIE BOJÓWKI Z NIEMIEC NA ŚWIĘCIE NIEPODLEGŁOŚCI POLSKI
http://www.youtube.com/watch?v=l-PeRCrIuWM&feature=player_embedded#!

Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój ...

Byłem na Marszu Niepodległości...
http://gps65.nowyekran.pl/post/37200,bylem-na-marszu-niepodleglosci

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-11 20:03:41
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....

Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz
nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój ...

LEWICA I POLICJA BIJE LUDZI - relacja
http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&feature=player_embedded

Ogólnie to widzę że można było dostać wpierdol (od niemieckich czerwonych) za trzymanie biało-czerwonej flagi, i od naszych Policjantów za przebywanie w okolicach skinhedów.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-11 22:34:15
Autor: NY
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....

czy tym policjantem w cywilu w brazowej kurtce nie powinin zajac sie
prokurator ?

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 21:24:46
Autor: Endriu
[...]

I od Policji też ....

Jak naprawdę wyglądał Marsz Niepodległości 2011
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GtmT-QNL164

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 20:57:48
Autor: kc
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
I od Policji też ....

Jak naprawdę wyglądał Marsz Niepodległości 2011
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GtmT-QNL164

A to ci jeszcze dorzucę :

http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=player_embedded

Wywraca mi to do góry nogami mój pielęgnowany od 52 lat system wartości. I co ja teraz pocznę?

kc

Data: 2011-11-12 22:19:14
Autor: Endriu
[...]

A propo's tego filmilku ja z kolei zauważyłem, taką nową najnowszą modę pośród moich koleżanek zaczytanych w Gazecie Wyborczej. Podczas wypowiedzi dodają specyficzne pytająco-twierdzące "tak ?"

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rFGxwUe6KD8#t=15s

"to były przede wszystkim hasła Bóg honor ojczyzna , tak ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 22:24:48
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
"to były przede wszystkim hasła Bóg honor ojczyzna , tak ?.

Transparenty z intencją agresji to Bóg, Honor, Ojczyzna wg TVN-u ? - Marsz Niepodległości
http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=player_detailpage#t=22s

"ale przedewszstkim można było zaobserwować pałki w rękach, tak ?."

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 21:43:38
Autor: kc
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=player_detailpage#t=22s

"ale przedewszstkim można było zaobserwować pałki w rękach, tak ?."

Tę modę zauważyłem już ze trzy lata temu, i to w potocznych rozmowach, gdzieś na jakiejś imprezie w kraju. Nie wiem skąd to się wzięło, nie sądzę by z GW, bo to jednak słowo pisane jest, tak? :). Nie brzmi mi to zbyt ładnie, odnoszę wrażenie, że mówiący nie jest pewien tego co mówi, szuka potwierdzenia.

kc

Data: 2011-11-16 06:31:46
Autor: NKAB -
kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a): > > "to były przede wszystkim hasła Bóg honor ojczyzna , tak ?.
> [...]
odnoszę
wrażenie, że mówiący nie jest pewien tego co mówi, szuka potwierdzenia.

Zgadza się. To było znane już pod koniec lat '80.

Takie "tak?" należy do sztuki negocjacyjnej, w której
jest zasada, że im więcej uzyskasz potwierdzeń od interlokutora
tym lepszą osiągasz pozycję negocjacyjną.
Np. w pewnym momencie pytasz się "czy chcesz w mordę?"
a on z rozpędu odpowiada "tak chcę".
Takich chwytów jest więcej np. przechylanie głowy.

Andrzej.

Data: 2011-11-16 07:16:06
Autor: kc
NKAB - <nkab.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Np. w pewnym momencie pytasz się "czy chcesz w mordę?"
a on z rozpędu odpowiada "tak chcę".
Takich chwytów jest więcej np. przechylanie głowy.

Ta technika nie może być aż tak stara, chociaż faktycznie podobna. Nie możesz tego już zobaczyć bo ją zastosowano w ten sposób: "Usuniemy ten film z youtube.com, TAK?!"

kc

Data: 2011-11-16 07:59:32
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
Np. w pewnym momencie pytasz się "czy chcesz w mordę?"
a on z rozpędu odpowiada "tak chcę".

:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-13 19:04:33
Autor: kc
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=player_embedded

Wywraca mi to do góry nogami mój pielęgnowany od 52 lat system wartości. I

Chcialem sobie jeszcze raz obejrzeć, a tu nie ma. Uzytkownikowi się filmik nie podobał:(. Ale są jeszcze inne cacka. Tu około 1.56 podpalają policjantom samochód. Ale, ale kto to podpala?
http://www.youtube.com/watch?v=KVaob5AYht8&feature

kc

Data: 2011-11-12 09:46:46
Autor: axel

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j9jqqs$ag2$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Zadajesz - jak zwykle !!! - pytania retoryczne...

pozdrawiam:

Amen

Data: 2011-11-12 19:30:29
Autor: Endriu
[...]

Machina propagandowa w ogniu. Cz. 1/3: moment podpalenia.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XDwdp-pP734

.... podczas podpalenia widnieją tam jakieś biało-czerwone flagi.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 19:45:07
Autor: Endriu
[...]

Po woli wygląda to na powrót starych dobrych czasów .....

11.11.2011 - Marsz Niepodległości cz. 3 (pały)
http://www.youtube.com/watch?v=KWXtkfoQ_i8&feature=youtu.be

11.11.2011 - Marsz Niepodległości cz. 2 - "Wzywa się uczestników..."
http://www.youtube.com/watch?v=7fFWN9VpXNA&feature=related

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 20:04:26
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
... podczas podpalenia widnieją tam jakieś biało-czerwone flagi.....

O prowokacjach nimieckich bojówek latających z Plskimi falgami można się doczytać równiez ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-12 20:23:38
Autor: kc
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....

O prowokacjach nimieckich bojówek latających z Plskimi falgami można się doczytać równiez ....

Też sobie pooglądałem trochę obrazków na jutiubie. Ech, łezka się w oku kręci patrząc na naszych dzielnych robocopów i wspominając stare dobre ZOMO. Dobrze, demokratyczne państwo musi być silne, żeby zdawało egzamin.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-11-12 21:29:40
Autor: Endriu
[...]

Niemieckie lewactwo miało bazę wypadową do ataków w lokalu sponsorowanym przez "Hanie nasza kochaną" ...

http://moraine.nowyekran.pl/post/37343,odebrac-lokal-i-dotacje-krytyce-politycznej

"Hanna Gronkiewicz-Waltz przekazała w 2009 i 2010 po 100.000 złotych roczniena działanie redakcji KP.Władze samorządowe przekazały lokal w dzierżawę za symboliczną opłatę 12 zł/m2 miesięcznie -- zaniżając ten czynsz średnio 12 krotnie. KP płaci 15.600 zł miesięcznie, a powinna płacić: 187.200.Czyli KP otrzymuje miesięczną dotację od samorządu w wysokości: 171.600, czyli rocznie 2.059.200 złotych.
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego za rok 2009 dotacja w wysokości340.000 złotych.
Zachęta -- 45.000 złotych.
Resort kultury dodatkowo 44.000 złotych za projekt "Patriotyzm jutra" + 14.000 złotychna wydawnictwo "Stowarzyszenia im. Stanisława Brzozowskiego".
Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego. Od 2009 r. wyłożył 17.000 zł.
Państwowy Instytut Sztuki Filmowej w roku 2010 "dał" 80.000 złotych."

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-14 22:45:26
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
O prowokacjach nimieckich bojówek latających z Plskimi falgami można się doczytać równiez ....

A tu dowody ....

Marsz Niepodleglosci 2011 - prowokacja
http://www.youtube.com/watch?v=tWCXBoodFTk&feature=youtu.be

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-14 22:20:47
Autor: kc
> [...]
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> O prowokacjach nimieckich bojówek latających z Plskimi falgami można się > doczytać równiez ....

To zdjęcie jest jeszcze ciekawsze. Prowokacja szyta jeszcze grubszymi nićmi, czy photoshop?
 Bo aż nie chce się wierzyć.

http://niezalezna.pl/18941-przeciw-bandytyzmowi-na-naszych-ulicach

kc

Data: 2011-11-14 23:57:28
Autor: skippy
Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9s47v$288$1inews.gazeta.pl...
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=tWCXBoodFTk&feature=youtu.be

To zdjęcie jest jeszcze ciekawsze. Prowokacja szyta jeszcze grubszymi nićmi,

nie byłem tam, nawet nie oglądałem w tv wiec powiedzmy staram sie ocenić obiektywnie
weźmy więc fotę:

http://niezalezna.pl/uploads/resize/remote/5239d1badc6a122c5783f94c5a924872-600x400.jpg

W LG widać dwóch białych w oddali
W LD jednego, też w oddali
żaden z nich go nie walnął, bo to widać z filmu

Po prawej z czterema facet rozmawaia

skoro tak znacie temat, i o tym piszecie, to ogólnie kim byli goście w białych kominiarkach wmieszani w marsz
Nie wierze, że organizatorzy nie zauwazyli obcych bo ci sie przebrali w kominiarki i to nietypowe, o co tu q chodzi?

Data: 2011-11-15 18:20:43
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
Nie wierze, że organizatorzy nie zauwazyli obcych bo ci sie przebrali w kominiarki i to nietypowe, o co tu q chodzi?

Wszystko na to wskazuje, że była to solidnie zaplanowana robota, tylko wszystko rozleciało się od niepotrzebnego niemieckiego splunięcia na polski mundur ....

Sprawa się rypła. Dużo linków na dowód. Splunięcie na polski mundur zmieniło bieg zdarzeń.
<http://toczytaelita.nowyekran.pl/post/37703,sprawa-sie-rypla-duzo-linkow-na-dowod-spluniecie-na-polski-mundur-zmienilo-bieg-zdarzen>

"[...] Tuż po 12.00 w Święto Niepodległości grupa uzbrojonych po zęby niemieckich bandytów przemieszczała się ul. Nowy Świat prawdopodobnie w kierunku pl. Konstytucji. Gdy mijali grupę rekonstrukcyjną jeden z nich splunął na polski mundur.
Policji wobec zgromadzonej widowni nie wypadało nie zareagować i niemieccy lewacy wycofali się na z góry upatrzone pozycje do swojej meliny, czyli siedziby "Krytyki Politycznej". [...]".

A więc potwierdza się
<http://www.niepoprawni.pl/blog/4818/wiec-potwierdza-siew-kawiarni-krytyki-politycznej-nowy-wspanialy-swiat-w-warszawie-policja>
<http://niezalezna.pl/uploads/resize/remote/5239d1badc6a122c5783f94c5a924872-600x400.jpg>

PRZECIW BANDYTYZMOWI NA NASZYCH ULICACH
http://niezalezna.pl/18941-przeciw-bandytyzmowi-na-naszych-ulicach

"[...]
1. Grupy "niemieckich" debilków, która moim zdaniem została uzyta jedynie jako element propagandowy i zabezpieczona w komisariatach już około godzina 12, w czasie, gdy na ulicach została zastąpiona przez zamaskowanych "profesjonalistów", używających nieporadnie języka angielskiego, co miało świadczyć, że to "Niemce"

2. Grupy oznaczonej "białymi bałakławami", której celem było uwierzytelnienie brutalnych zachowań policji i podgrzanie emocji, obliczonego na efekt rebelii . To szczególnie niebezpieczny rodzaj funkcjonariuszy służb tajnych, przygotowany i szkolony do "akcji bezpośrednich".
[...]".

[...]

"[...] Po wyeliminowaniu części niemieckich terrorystów policja walczyła już tylko z prowokatorami w białych kominiarkach, tzn. sama ze sobą, co widać tu:

Nowe: Warszawa, zamieszki podczas Marszu Niepodległości
http://www.youtube.com/user/Klodzko24tv#p/a/u/0/lalC16HgR5E

[...]".

Widać, że te chłopy w białych kominiarkach to szpece od czarnej roboty bo jak leją to aż wióry lecą, i że znaleźli się oni tam nieprzypadkowo nie mając za wiele wspólnego z niemieckimi pokrzywionymi chuderlakami od Szczuki ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 18:53:15
Autor: root
Dnia Tue, 15 Nov 2011 18:20:43 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Dużo energii poświęcasz na to śledztwo, który szczeniak jakiemu
szczeniakowi po zębach dał albo nie dał. Chcieli się chłopaki zabawić a Ty
jakieś wzniosłe idee w tym znajdujesz. Ech Endriu...

Data: 2011-11-15 19:13:25
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
Dużo energii poświęcasz na to śledztwo, który szczeniak jakiemu
szczeniakowi po zębach dał albo nie dał.

Ooo kolego, podczas gdy istnieje podejrzenie awangarda czerwonej socjaldemokracji z "Hanią nasza kochaną" na czele i proawdopodobnie Policją chcą rozpierdzielić marsz niepodległościowy a ty chcesz to bagatelizować ?.

Nie ze mną te numery bruner..... Ja jestem na takie sparwy cięty, bo wiem, że od tego zależy moja przyszłość  ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 19:28:52
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j9ua48$ejd$1usenet.news.interia.pl...
[...]

sory jednak nie bede sie w tym babrał chociaż z ciekawością czekam co z tego wyniknie

ciekawi mnie najbardziej kim był fotograf który zarobił plaskacza, bo wg mnie to niemiec

Data: 2011-11-15 19:30:32
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
ciekawi mnie najbardziej kim był fotograf który zarobił plaskacza, bo wg mnie to niemiec

Przecież to jakiś koleżka od tych białych.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 19:36:38
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j9ub4b$g8i$1usenet.news.interia.pl...
ciekawi mnie najbardziej kim był fotograf który zarobił plaskacza, bo wg mnie to niemiec

Przecież to jakiś koleżka od tych białych.

nie napisałeś nic sprzecznego z tezą że to niemiec

Data: 2011-11-15 19:08:06
Autor: kc
skippy <skippynews@onet.eu> napisał(a):
> Przecież to jakiś koleżka od tych białych.

nie napisałeś nic sprzecznego z tezą że to niemiec

Nie ma poszkodowanych, nie ma sprawy :). Case closed. Czyli po naszemu-
pozamiatane (pod dywan).

pozdrawiam
kc

Data: 2011-11-16 22:18:51
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
ciekawi mnie najbardziej kim był fotograf który zarobił plaskacza, bo wg mnie to niemiec

Nie wiem czy niemiec, ale jak widać założenie chyba było takie, że ci od Szczukowej wpierdolu mieli nie dostać:

Prowokacyjne działania policji miały spowodować śmierć dziesiątków, a może nawet i setek ofiar wśród mieszkańców Warszawy
<http://wirtualnapolonia.com/2011/11/16/prowokacyjne-dzialania-policji-mialy-spowodowac-smierc-dziesiatkow-a-moze-nawet-i-setek-ofiar-wsrod-mieszkancow-warszawy/>

"[...] Na zjęciu: Bandyci z Antify przepuszczają policję. [...]".

http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2011/11/andy45.jpg?w=490&h=269

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-16 22:19:02
Autor: kc
[...]

A nie dziwi cisza ze strony PIS? Blaszczak tylko wyskoczył, że już, zaraz, w poniedziałek i... nic. Na razie będą tylko drzeć koty o jakieś słowa w komisji etyki.

kc

Data: 2011-11-15 19:37:56
Autor: root
Dnia Tue, 15 Nov 2011 19:13:25 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

No skoro tak się sprawy mają....
Pragnąłbym zauważyć ze istnieje pewne spore prawdopodobieństwo, że  Wielka
Polska, może skończyć tak jak Wielka Serbia i Wielkie Niemcy. Co prawda są
chlube wyjątki takie jak Wielkie Księstwo Luksemburg.

Data: 2011-11-15 21:38:42
Autor: skippy

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:15lpswzqit6tr.1c3rr1hif293c$.dlg40tude.net...
[...]

nie no sory ale wielkie niemcy systematycznie rosną w siłę, zmieniła się tylko taktyka i metodologia podporządkowywania sobie innych państw

Data: 2011-11-15 21:40:26
Autor: root
Dnia Tue, 15 Nov 2011 21:38:42 +0100, skippy napisał(a):

[...]

oj skippy czepiasz sie szczegółów ;)

Data: 2011-11-15 21:46:28
Autor: root
[...]

nie mogłem tego napisać, bo Endriu i tak już mnie ma za germanofila.
Zresztą Germanie oberwali pożądnie właśnie przez swoich patriotów, a stali
się potęga dzięki USA i swojej pracowitości (może w odwrotnej kolejności)

Data: 2011-11-16 00:17:03
Autor: skippy
Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:1f58vvt252jrx.79w82f3q060r$.dlg40tude.net...

nie mogłem tego napisać, bo Endriu i tak już mnie ma za germanofila.
Zresztą Germanie oberwali pożądnie właśnie przez swoich patriotów, a stali
się potęga dzięki USA i swojej pracowitości (może w odwrotnej kolejności)

chodzi Ci pewnie o kolejność "pracowitość, u&a"
należy dodać, że kolejność "amerykanie ... dzięki ... niemcom..." też ma swoją moc, wystarczy popatrzeć na nazwiska naukowców zaimportowanych do us&a w swoim czasie vide rakiety atom etc.

Data: 2011-11-16 00:18:47
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <skippynews@onet.eu> napisał w wiadomości news:j9urtm$euq$1news.onet.pl...
[...]

ale i tak kolego co by nie zrobili, to nie nakręcą dobrej komedii
nie dadzą rady w żaden sposób

Data: 2011-11-16 08:29:40
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
ale i tak kolego co by nie zrobili, to nie nakręcą dobrej komedii
nie dadzą rady w żaden sposób

Tu masz rację. Ostatnio oglądnąłem z rodziną taki niemiecki (jak się okazało później propagandowy) film z 2006.

Rozkosze Emmy
http://www.film.gildia.pl/filmy/emmas_gluck

O ileż "lat świetlnych" nasza wesoła, otymistyczna i natchniona nadzieją "Seksmisja" wyprzedza tę nowoczesną niemiecko-unijną propagandę pozbawioną postawowych ludzkich zasad etyki  .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-14 22:52:19
Autor: Endriu
[...]

Jebane tvn-owskie kurwy Karolaki z "Hanią nasza kochaną" ściągajką zaciągi lewaków aby rozpierdolić polskie święto narodowe ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 00:17:46
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
Jebane tvn-owskie kurwy Karolaki z "Hanią nasza kochaną" ściągajką zaciągi lewaków aby rozpierdolić polskie święto narodowe ....

O chyba jednak musze odwołac swoje słowa:

Gdyby popatrzeć na tą "antifę" to większość to jakies dziewczyny i chuderlaki raczej z pozytwyną aurą nie za bardzo zdolne zdolne do jakiś większych bijatyk....

http://www.wykop.pl/link/942925/jak-naprawde-wygladala-kolorowa-niepodlegla/

http://majowa.nowyekran.pl/post/37613,durnie-daliscie-sie-napuscic-na-siebie-nawzajem

"[...] Poza tym jak oni zostali zagnani do Krytyki Politycznej to było jeszcze jasno. A rozróba była jak zaczęło robić się szaro. Jak mogli być w dwóch miejscach jednocześnie. [...]".

Jakoś to wszystko niejednoznaczne ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-21 10:25:08
Autor: Endriu
Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój ...

Całe to "spłonięcie" TVN-owskiego samochodu też śmierdzi na kilometr ...

Na moje oko coś tu było nie tak - czyli fotoreporter o płonących samochodach TVN
<http://wolnapolska.pl/index.php/Aktualności/2011112114883/na-moje-oko-co-tu-byo-nie-tak-czyli-fotoreporter-o-poncych-samochodach-tvn/menu-id-144.html>

"[...]
1. Zamaskowany człowiek atakuje z kilkoma innymi osobami samochód TVN Meteo, potem wrzucają racę.
2. Kibic Legii próbuje wyciagnąć racę. Kibice gaszą pożar.
3. Organizator Marszu Niepodległości Witold Tumanowicz, sam rozgania tłum, apeluje o nieuleganie prowokacjom. Sytuacja się uspokaja i wóz Polskiego Radia odjeżdża.
4. Policja ochrania zaatakowane samochody... potem się wycofuje?!
5. Znowu ataki tej samej grupy na samochody.
6. Kolejne podpalenie (tym razem skuteczne) wozu TVN Meteo. Ppolicja nie interweniuje, mimo że stoi 200 m dalej...
[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-09 20:44:55
Autor: Endriu
[...]

Kto spalił wóż transmisyjny
http://blogrysunkowy.nowyekran.pl/post/43575,kto-podpalil-woz-transmisyjny

Kto spalił wóz TVN24 11.11.11.? - Marsz Niepodległości
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dyymJ2KPvVs

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-11 20:31:33
Autor: root
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dnia Thu, 10 Nov 2011 21:39:29 +0000 (UTC), kc napisał(a):

Dla grupy i Polski, z wiązanką

http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U

kc

Tak to powinno wyglądać. A wygladało jak pokazali w TV. Smutne.

Data: 2011-11-11 19:40:38
Autor: kc
Życzenia urodzinowe (NTG?)
root <root1@vp.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 10 Nov 2011 21:39:29 +0000 (UTC), kc napisał(a):

> Dla grupy i Polski, z wiązanką

Tak to powinno wyglądać. A wygladało jak pokazali w TV. Smutne.

"Ten wpis powstał 30 paź 2011 o godzinie19:23":
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/10/30/doniesienie-o-przestepstwie/

Bo oto chodziło. Winni kibole i łysi. A ten gitarzysta w klipie Kukiza też łysy i co? Bardzo sympatyczny wyraz twarzy :).

11 listopada Polska jest biało-czerwona, a nie kolorowa, albo, tfu, tęczowa.

kc

Data: 2011-11-11 21:21:47
Autor: root
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dnia Fri, 11 Nov 2011 19:40:38 +0000 (UTC), kc napisał(a):

root <root1@vp.pl> napisał(a):
[...]

 Ogladalem te filmiki kol. Endriu. Kompletnie nie wiem o co chodzi. Dla
mnie to jakies dziecięce zabawy. Nie widzialem tam nikogo powyzej 30lat.
Niby jacyś niemcy ale ja slyszalem tylko polski i może czasem angielski.
Nie wiem co o tym myslec. Bardziej mnie interesuje kto zaplaci za interwencję tych setek policjantów.

Data: 2011-11-11 20:38:04
Autor: kc
Życzenia urodzinowe (NTG?)
root <root1@vp.pl> napisał(a):
[...]

Tu znajdziesz jakieś informacje, trudno powiedzieć na ile wiarygodne.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/17916-ujawniamy-wstrzasajaca-relacja-swiadka-
nagle-wypadlo-pieciu-zamaskowanych-z-palami-mowili-po-niemiecku-zaczeli-bic

A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum emerytów :).

kc

Data: 2011-11-11 22:01:37
Autor: root
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dnia Fri, 11 Nov 2011 20:38:04 +0000 (UTC), kc napisał(a):

root <root1@vp.pl> napisał(a):

A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum emerytów :).

A ja nie. Przypomnij sobie "obrońców krzyża".

Data: 2011-11-11 21:15:30
Autor: kc
Życzenia urodzinowe (NTG?)
root <root1@vp.pl> napisał(a):
> A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum > emerytów :).
> A ja nie. Przypomnij sobie "obrońców krzyża".

A nieprawda:), nie tak było (nie tylko tak). Tu jest przykład jednego obrońcy i jednego napastnika : http://www.youtube.com/watch?v=xKxiNIvHepo&feature=related

kc

Data: 2011-11-13 09:17:13
Autor: Lech Dubrowski
Życzenia urodzinowe (NTG?)

Użytkownik "root"
[...]. Kompletnie nie wiem o co chodzi. Dla
mnie to jakies dziecięce zabawy. Nie widzialem tam nikogo powyzej 30lat.

Po 30 latach od stanu wojennego musiala nastapic wymiana pokolen i tak samo jak wtedy starsi dziwia sie, ze znowu ktos bez powodu wszczyna awanture na ulicy.

Bardziej mnie interesuje kto zaplaci za interwencję tych setek policjantów.

My

Leszek

Data: 2011-11-13 13:33:44
Autor: skippy
Życzenia urodzinowe (NTG?)

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:4ebf7d19$0$5812$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "root"
[...]

poza tym we francji niemczech GB itp nie było żadnych stanów wojennych, a zadymiarze regularnie robią demolki i sie naparzają z ich ZOMO
to jest proste dorabianie ideologii na siłe

Data: 2011-11-13 14:16:15
Autor: root
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dnia Sun, 13 Nov 2011 09:17:13 +0100, Lech Dubrowski napisał(a):

Użytkownik "root"
[...]

Nie no. Oczywiście, że awantura była pewnie potrzebna. Chciałbym tylko
zapytać jakie były główne cele tej awantury. Bo hasło: wolnośc, Bóg
ojczyzna, to trochę mało żeby to zrozumiał stary sklerotyk taki jak ja.

Życzenia urodzinowe (NTG?)