Życzenia urodzinowe (NTG?)

Data: 2011-11-11 20:31:33
Autor: root
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dnia Thu, 10 Nov 2011 21:39:29 +0000 (UTC), kc napisał(a):

Dla grupy i Polski, z wiązanką

http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U

kc

Tak to powinno wyglądać. A wygladało jak pokazali w TV. Smutne.

Data: 2011-11-11 19:40:38
Autor: kc
Życzenia urodzinowe (NTG?)
root <root1@vp.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 10 Nov 2011 21:39:29 +0000 (UTC), kc napisał(a):

> Dla grupy i Polski, z wiązanką

Tak to powinno wyglądać. A wygladało jak pokazali w TV. Smutne.

"Ten wpis powstał 30 paź 2011 o godzinie19:23":
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/10/30/doniesienie-o-przestepstwie/

Bo oto chodziło. Winni kibole i łysi. A ten gitarzysta w klipie Kukiza też łysy i co? Bardzo sympatyczny wyraz twarzy :).

11 listopada Polska jest biało-czerwona, a nie kolorowa, albo, tfu, tęczowa.

kc

Data: 2011-11-11 21:21:47
Autor: root
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dnia Fri, 11 Nov 2011 19:40:38 +0000 (UTC), kc napisał(a):

root <root1@vp.pl> napisał(a):
[...]

 Ogladalem te filmiki kol. Endriu. Kompletnie nie wiem o co chodzi. Dla
mnie to jakies dziecięce zabawy. Nie widzialem tam nikogo powyzej 30lat.
Niby jacyś niemcy ale ja slyszalem tylko polski i może czasem angielski.
Nie wiem co o tym myslec. Bardziej mnie interesuje kto zaplaci za interwencję tych setek policjantów.

Data: 2011-11-11 20:38:04
Autor: kc
Życzenia urodzinowe (NTG?)
root <root1@vp.pl> napisał(a):
[...]

Tu znajdziesz jakieś informacje, trudno powiedzieć na ile wiarygodne.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/17916-ujawniamy-wstrzasajaca-relacja-swiadka-
nagle-wypadlo-pieciu-zamaskowanych-z-palami-mowili-po-niemiecku-zaczeli-bic

A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum emerytów :).

kc

Data: 2011-11-11 22:01:37
Autor: root
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dnia Fri, 11 Nov 2011 20:38:04 +0000 (UTC), kc napisał(a):

root <root1@vp.pl> napisał(a):

A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum emerytów :).

A ja nie. Przypomnij sobie "obrońców krzyża".

Data: 2011-11-11 21:15:30
Autor: kc
Życzenia urodzinowe (NTG?)
root <root1@vp.pl> napisał(a):
> A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum > emerytów :).
> A ja nie. Przypomnij sobie "obrońców krzyża".

A nieprawda:), nie tak było (nie tylko tak). Tu jest przykład jednego obrońcy i jednego napastnika : http://www.youtube.com/watch?v=xKxiNIvHepo&feature=related

kc

Data: 2011-11-13 09:17:13
Autor: Lech Dubrowski
Życzenia urodzinowe (NTG?)

Użytkownik "root"
[...]. Kompletnie nie wiem o co chodzi. Dla
mnie to jakies dziecięce zabawy. Nie widzialem tam nikogo powyzej 30lat.

Po 30 latach od stanu wojennego musiala nastapic wymiana pokolen i tak samo jak wtedy starsi dziwia sie, ze znowu ktos bez powodu wszczyna awanture na ulicy.

Bardziej mnie interesuje kto zaplaci za interwencję tych setek policjantów.

My

Leszek

Data: 2011-11-13 13:33:44
Autor: skippy
Życzenia urodzinowe (NTG?)

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:4ebf7d19$0$5812$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "root"
[...]

poza tym we francji niemczech GB itp nie było żadnych stanów wojennych, a zadymiarze regularnie robią demolki i sie naparzają z ich ZOMO
to jest proste dorabianie ideologii na siłe

Data: 2011-11-13 14:16:15
Autor: root
Życzenia urodzinowe (NTG?)
Dnia Sun, 13 Nov 2011 09:17:13 +0100, Lech Dubrowski napisał(a):

Użytkownik "root"
[...]

Nie no. Oczywiście, że awantura była pewnie potrzebna. Chciałbym tylko
zapytać jakie były główne cele tej awantury. Bo hasło: wolnośc, Bóg
ojczyzna, to trochę mało żeby to zrozumiał stary sklerotyk taki jak ja.

Życzenia urodzinowe (NTG?)